Citat:
Ursprungligen postat av
likor
Det här är min teori om morden i Bjärred.
OH har med järnhand kontrollerat och styrt sin familj under många år. Som den sanna psykopaten har han hela tiden enbart tänkt på sig själv.
HB får kliva åt sidan från sin karriär när barnen föds 2005 och 2007.
Du menar väl inte att HB tvingades till huvudansvar för barnen under deras första levnadsår? Detta skulle ju vara en oväntad och djävulsk plan av OH om han iscensatte detta helvete för sin hustru! Vi måste göra nåt så att det aldrig händer igen!!
Citat:
Ursprungligen postat av
likor
Vid flytt till Bjärred förlorar både H och barnen kontakten/stödet med släkt och vänner = isolering.
Ja, att flytta ifrån sin barndomsstad är att betrakta som psykopati, ett såkallat huvudkriterie. Förutom när kvinnor tvingas till huvudansvar för barn under sina tidiga månader förstås.
Citat:
Ursprungligen postat av
likor
Kan detta vara orsaken till att barnen mådde dåligt, var ”sjuka”? Och även H?
https://lovefraud.com/how-psychopathic-parents-affect-children/
Men se där! Där dök ju kvinnan, vars främsta merit är att hon varit gift med en psykopat och tar en tusenlapp för lite chitchat per telefon, upp igen. Du undrar om hon har rätt?
Skulle kunna drista mig till att svara med ett RUNGANDE JA!
Citat:
Ursprungligen postat av
likor
Kollektivt självmord? Att barn som är 14 och 12 år skulle vara delaktiga i beslutet är säkert något som OH ensam skrivit i avskedsbrevet.
Det är en spännande och plausibel teori. Snyggt grävt att polisen läst fel i brevet!
Citat:
Ursprungligen postat av
likor
Att Oskar raderat sin facebook och sin LinkedIn, men inte Hs, visar för mig att det är Oskar som regisserat morden.
Åter igen, en komplex händelsekedja dechiffrerad av dig!
Alla som raderar sin LinkedIn och Facebook är naturligtvis att betrakta som psykopater. Och mördarregissörer.