2018-02-21, 12:58
Bannlyst
Kan gå i godo för pulverforms xanor 2mg stavar dom innehåller alprazolam helt klart.
Vem har bra klonazepam inne?
2018-02-21, 15:25
Medlem
KneKhis avatar
Någon som handlat av ValterVit på sistone och kan yttra sig om leveranstid och stealth?
2018-02-21, 15:46
Medlem
FeedMyInfections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreaer
Kan gå i godo för pulverforms xanor 2mg stavar dom innehåller alprazolam helt klart.

Ingen aning men om jag skulle testa köpa klonazepam igen skulle jag testat mrbaengs hans ksalol har på analys endast visat alprazolam så det inger ju lite förtroende iaf.

Kan dock varna för folk som INTE säljer klonazepam.

Har handlat klonazepam utav DK samt lawless, båda visade sig vara Diazepam och inte klonazepam.

När jag ändå varna lite så vill jag varna för gubbligan även om detta var för ett tag sedan, köpte kodein utav denna säljare men det var varken kodein eller någon annan opiat, Mådde bara riktigt jävla kasst utav det, kan inte kalla det annat än gift. Vet dock inte om dom ens är aktiva fortfarande men skulle dom vara det så borde ni ta någon annan säljare.
Senast redigerad av FeedMyInfection 2018-02-21 kl. 15:53.
2018-02-21, 16:40
Medlem
Skohornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skohornet
Nån som köpt sub (eller annat) från amfetaminruset? La en order i början av veckan men inget har dykt upp än.

Har nu gått 7 arbetsdagar sedan det vart markerat som skickat. Hade 0 reviews när jag beställde och har nu några klockrena.. men inte av mig. Någon som fått något? Rödar tills vidare. Inte haft någon strulande beställning inrikes sedan min första order och allt annat har kommit fram klockrent, men självklart kan posten ha strulat.. tillåt mig att tvivla då det är en ny användare dock.
Senast redigerad av Skohornet 2018-02-21 kl. 16:45.
2018-02-21, 18:09
Medlem
Neverthelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreaer

Absolut gör dom det bland annat, men har du tagit en ÄKTA stav sublingualt innan?
Pulverforms är potenta som fan men innehåller något som nästintill fräter under tungan, som atarax t.ex (påstår inte att dom innehåller atarax).
Äkta Pfizer stavar domnar inte av din tunga, du får ett bra rus men vad mer förrutom alpra är ett frågetecken. Jag gillar pulverforms rus men vågar inte ta fler än.
Dock var hans stealth sämst så akta så ni inte bränner er adress.
Pulverform i helhet är grön och har speciella stavar, mina 5 cent.
2018-02-21, 21:19
Bannlyst
Har käkat äkta stavar i längre period och kan bara säga gott om Pulverforms xanor stavar!
2018-02-21, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FeedMyInfection

Kan dock varna för folk som INTE säljer klonazepam.

Har handlat klonazepam utav DK samt lawless, båda visade sig vara Diazepam och inte klonazepam.

.

Dem blistrade från dk? Du råkar inte veta mängd diazepam?
2018-02-21, 22:30
Medlem
FeedMyInfections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gingan
Dem blistrade från dk? Du råkar inte veta mängd diazepam?

Nej, var en kusin till mig som beslag tog dom och lämnade till polisen, fick höra senare att det endast var Diazepam.
2018-02-21, 22:34
Medlem
FeedMyInfections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sketcell
Så, då la man ändå en beställning på DK's #1 batch. Nu får man hoppas att det kommer med rätt vikt i påsen (och inte med) bara. Men men, bara hänt en gång så kan ju vara ett ärligt misstag också. Kommer uppdatera när jag fått det om kvalitén och så också

: )

Testat denna ännu?

Isåfall vad tycker du?
2018-02-21, 22:35
Medlem
sketcells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FeedMyInfection
Testat denna ännu?

Isåfall vad tycker du?
Haha svarade precis på PMet. Det kom tyvärr inte idag, så bör med 99% säkerhet komma imorgon och jag kommer lämna en liten recension när grejerna tar slut
2018-02-22, 04:48
Medlem
Neverthelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sakrasonto
Har käkat äkta stavar i längre period och kan bara säga gott om Pulverforms xanor stavar!

Då vet du ju att äkta stavar som tas sublingualt inte fräter och domnar tungan?
2018-02-22, 13:00
Medlem
Är det någon som testat beställa från silk road 3.1? Sidan ser lovande ut!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in