Citat:
Som jag har uppfattat det så hoppade tjejkompisen av först och de andra passagerarna(Johanna och okänd dejt) ska då ha hoppat av samtidigt då de bor ungefär i samma området enligt uppgift(Det kan bara vara killen som åkte med som kan ha uppgett dessa uppgifter eftersom hennes kompis hoppade av innan) Eller så var det planen som diskuterades innan taxiresan eller under taxiresan.
Han ska då ha sagt att hon gick åt fel håll, dvs inte mot sitt hem. Var inte den där dejten relativt okänd för johanna så då är jag lite nyfiken på hur han vet vart hon bor. Visst de kan ju ha pratat om det på dejten men han är iallafall säker på att hon går åt fel håll från sitt hem.
Det som gör det hela lite märkligt är att en kompis till johanna på facebook när hon efterlyser johanna säger att de sista de hörde från johanna var att hon hoppade ur en taxi vid lägenheterna vid ekängen. Det uppfattar jag inte som att det är samma plats som busshållsplatsen på uttermarksgatan.
Han ska då ha sagt att hon gick åt fel håll, dvs inte mot sitt hem. Var inte den där dejten relativt okänd för johanna så då är jag lite nyfiken på hur han vet vart hon bor. Visst de kan ju ha pratat om det på dejten men han är iallafall säker på att hon går åt fel håll från sitt hem.
Det som gör det hela lite märkligt är att en kompis till johanna på facebook när hon efterlyser johanna säger att de sista de hörde från johanna var att hon hoppade ur en taxi vid lägenheterna vid ekängen. Det uppfattar jag inte som att det är samma plats som busshållsplatsen på uttermarksgatan.
Johanna och killen som hon delade taxi med känner inte varandra och borde således inte veta exakt vart hon bor.
Men i taxin lär det väl ha diskuterats eller innan taxi resan varpå det framkommer att hon bor i slutet av uttermarksgatan
och han nån gata bort. Kanske oxå därför som taxin stannar nånstans där i mellan.
Lägenheterna i slutet ligger faktiskt bara ett stenkast bort ifrån ekängen
(Det talar ju oxå för att väskan inte lär ha varit av modell större. Vem släpar för övrigt en stor väska med sig från Eskilstuna till Sthlm och hem under alla hjärtans dag då man dessutom har dejt)
Alla personer i sällskapet åkte bor i Eskilstuna vet dock inte om dom åkte gemensamt till sthlm eller om nån i sällskapet redan befann sig i sthlm.
Men alla 4 åkte sedan gemensamt hem till Eskilstuna och gick sen till pitchers