Citat:
Ursprungligen postat av
hstd74
Det som gör mig mest sne på henne är att hon hela tiden får det att låta som att det e så synd om henne.
En gång hade hon inte kunnat svara på mess för att nån i släkten hade dött, nästa gång har hon fullt upp på jobbet. Sen var hon helt plötsligt sjukpensionär.
300 kr för kfm.
Det betalar jag gärna för att testa sätta dit henne.
https://www.kronofogden.se/Ansokaombetalningsforelaggande.html
Men om jag kör på kfm så skiter jag i polisen eller?
Så som jag ser det så har du ju gott om dokumentationer dels ditt swich alla mail och schenker där du hämtar du ut rubbet med papper.
Gör en egen fin uppställning med summor och intyg så låter du tingsrätten besluta om kravet är godkänt. När du kopplar in tingsrätten så blir det hela mindre kul för henne hon kommer ex få en förfrågan från tingsrätten där hon ska ge ett [b]
YTTRANDE[/B] varför hon motsätter sig kravet. Nu börjar pendeln att svänga över till din fördel och hon borde få kalla fötter. Risken är ju om hon redan har betalningsanmärkningar då skiter hon i det. Där är väl en "backcheck" på Ratsit eller liknande bra för att se om hon har betalningsanmärkning tidigare, i så fall, lägg ned! Om hon inte har det kör! Jag skulle hoppa polisen.