Citat:
Kolla lyxfällan det ger lite tröst iallafall. Det hjälper. Man ser hur folk med familj/boende/barn ligger i skitet och man tror aldrig man kan hamna där fast än man kan. Man tänker på sin situation hur ditt liv kan bli likadant. Folk som är mycket äldre mig kan inte ta hand om sitt ekonomi. Jag tänker att jag är ung än men tiden går så fort plötsligt är man minst 25 bast och är i samma sits som nu.
Spelade bort 350 000 kr i spelkontot igår och ja man tänker man borde åtminstone ta ut 220k för att betala av sina skulder så är man helt skuld FRI. Men man fortsatte bara och tänkte "tänk jag gör en miljon kr så har jag slagit betting sajten" för man känner sig så speciell lol. Men när man tänkte så visste jag att det var en fälla och farlig tanke så ville inte tänka så.
Bor hemma har INGA uträkningar förutom mitt lån som ligger nu på ca 7-8k och har ca 13k till mig själv efter lönen sen att man har nu ca 70k i kontot. Ändå kör man för att man kan. Hjärnan var tänkt att vara smart sak men den är jävligt dum.
Borde ha grovt ångest vilket jag har men inte så grovt. Jag kommer fortsätta spela nästa vecka då jag kan göra ny insättning det vet jag. Kanske testa köra samma metod jag gjorde i 4 veckor med en match per dag för det gick ju bra tills jävla blackjack dök upp...