2018-02-18, 20:44
Medlem
Har Peter Wolodarski blivit kontaktad av de som nu jagar deep state?

Läs denna tweeten och trilla av stolen
https://twitter.com/pwolodarski/status/964857426011938816
Senast redigerad av KlokOchSnygg 2018-02-18 kl. 20:52.
Citera
2018-02-18, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Har Peter Wolodarski blivit kontaktad av de som nu jagar deep state?

Läs denna tweeten och trilla av stolen
https://twitter.com/pwolodarski/status/964857426011938816

Tyvärr inte skulle jag tro, även om det vore önskvärt. Wolodarski gör bara en symbolisk kappvändning, inget kommer förändras i DN. Det är kabalens starkaste propagandaorgan här i Sverige.
Dessvärre för oss i Sverige tror jag det dröjer mycket länge tills #TheStorm kommer hit, om det ens gör det. Europa är ju sist på listan enligt Q, och jag tror att även när det börjar rensas upp i Europa så kommer övriga européer anse att Sverige får klara upp sin egen skit, just på grund av att "vi" vart så duktiga på att genomdriva kabalens agenda både nationellt, men även på EU-nivå. Se t.ex. flyktingkrisen som Sverige (och Tyskland) var en stor katalysator för - hade bara Sverige och Tyskland stängt gränserna med en gång och snabbt deklarerat att ingen kommer in, och de som gör de skickas raskt hem igen, så hade flyktingströmmarna avstannat direkt.

Det blir upp till oss i landet som fått nog att göra upp med kabalens hantlangare i Sverige. Dessa är förvisso talrika: Bonniers, Aschberg, Wallenberg, Sorosfinansierade aktivister, de svenska politiker som hänger eller har deltagit på Bilderberg möten (Urban Ahlin (S), Reinfeldt, Borg, Löfven, Annie Lööf, för att nämna några, och många därtill.
Citera
2018-02-18, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryhardereminem
Tyvärr inte skulle jag tro, även om det vore önskvärt.

Jag håller med, tror inte heller han vänt men tweeten är anmärkningsvärd och kommentarerna talar ett mycket tydligt språk

Det här är däremot ett säkrare tecken, de är rädda. Mycket rädda
Bill Gates Slammed Donald Trump This Morning
Måste man plocka fram Bill Gates för att få effekt då har man inte många kort kvar att spela ut
Citera
2018-02-18, 23:23
Medlem
danjäls avatar
Citat:
Nu presenterade Mueller deras så kallade "bevis" vilket visade sig vara ett enda stort skämt

Vem har sagt att Mueller är färdig?
Citera
2018-02-19, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danjäl
Vem har sagt att Mueller är färdig?
Presenterar de sådan smörja, ja då har de inget, noll, nada. De som förstår något av det här skrattar ju bara åt det. Det är ju till och med tveksamt om de så kallade ryssarna velat att trump skulle vinna
Citera
2018-02-19, 07:36
Medlem
Citat:
Jag håller med, tror inte heller han vänt men tweeten är anmärkningsvärd och kommentarerna talar ett mycket tydligt språk

Han är förmodligen helt omedveten om att han beskriver sig själv och sin egen agenada. Denna sorts människor är kända för att totalt sakna självinsikt.
Citera
2018-02-19, 10:29
Medlem
BushwickBills avatar
Nu händer det grejjer, [self-destruction] ser ut att ha inträffat igår och Trump gick på en vansinnig Twitter-tirad. Det är bra tempo i Q-tråden men får se om det går att skriva en sammanfattning när krutröken lagt sig.
Citera
2018-02-19, 13:06
Medlem
rough-justices avatar
Citat:

Det här är däremot ett säkrare tecken, de är rädda. Mycket rädda
Bill Gates Slammed Donald Trump This Morning
Måste man plocka fram Bill Gates för att få effekt då har man inte många kort kvar att spela ut

Q ANON och Big Pharma-attacken kanske skrämmer Bill Gates? Han har ju investerat många sköna miljarder i verkningslös medicinsk forskning. Allt var en bluff?
Citera
2018-02-19, 13:09
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Nu händer det grejjer, [self-destruction] ser ut att ha inträffat igår och Trump gick på en vansinnig Twitter-tirad. Det är bra tempo i Q-tråden men får se om det går att skriva en sammanfattning när krutröken lagt sig.

Adam Schiff anklagar Obama-administrationen för att ha lagt sig i presidentvalskampanjen 2016? Nu börjar festen. Fram med popcornen.
Citera
2018-02-19, 13:13
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Fox news ligger dubbelt så högt i rating för antalet tittare kanske ska påpekas - så ingen misstar det för trovärdighet...

Nu följer jag varken Fox eller CNN, men naturligtvis följer antalet tittare med hur folk värderar trovärdigheten. Man sitter ju knappast och tittar på något man anser vara smörja. Aftonbladet t ex köper folk för sporten, så där kan man kanske se ett högre besökarantal än vad som avspeglas i vad folk anser om journalistiken, men varför skulle folk titta på Fox om de inte litar på dom?

http://freebeacon.com/politics/poll-cnn-least-trusted-cable-news-network/

Det finns en trend både när det gäller journalistiken och exempelvis talk show värdar som Jimmy Kimmel att deras hang up på Trump börjar straffa sig. Folk har lessnat efter mer än ett år av nyhetsrubriker med en massa ”could”, ”maybe” och ”may very well”. Eller för den delen ”skämt” om Trump som inte är roliga bara elaka, det går inte att mjölka det längre utan resultat, samtidigt som folk framförallt genom skattepaketet ser att Trump ändå gjort något bra. Opinionen är på väg att vända. Trumps rating är högre än motsvarande tid för Obama.

Jag tror Q är med på ett hörn här och väcker folk, för egen del så ser i varje fall jag igenom våra svenska journalisters oförmåga att analysera och rapportera tack vare artiklar jag hittat genom Qanon hashtaggen, där journalisterna nöjt sig med CNN istället för att gräva vidare eller ens letat upp CNNs egna rättelser på sin felaktiga rapportering.
Citera
2018-02-19, 14:07
Medlem
danjäls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Opinionen är på väg att vända. Trumps rating är högre än motsvarande tid för Obama.

Det där drar du allt fram ur egen bakficka va?

https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/

Trump har fortfarande den lägsta approval rating, vid varje givet tillfälle hittills, av alla uppmätta presidenter (senaste 12 st.)

Just nu 41 % gentemot Obama vid samma tillfälle 49 %.
Citera
2018-02-19, 14:22
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Adam Schiff anklagar Obama-administrationen för att ha lagt sig i presidentvalskampanjen 2016? Nu börjar festen. Fram med popcornen.

Tror du får läsa om Trumps twittermeddelande...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in