Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Har Peter Wolodarski blivit kontaktad av de som nu jagar deep state?
Läs denna tweeten och trilla av stolen
https://twitter.com/pwolodarski/status/964857426011938816
Tyvärr inte skulle jag tro, även om det vore önskvärt. Wolodarski gör bara en symbolisk kappvändning, inget kommer förändras i DN. Det är kabalens starkaste propagandaorgan här i Sverige.
Dessvärre för oss i Sverige tror jag det dröjer mycket länge tills #TheStorm kommer hit, om det ens gör det. Europa är ju sist på listan enligt Q, och jag tror att även när det börjar rensas upp i Europa så kommer övriga européer anse att Sverige får klara upp sin egen skit, just på grund av att "vi" vart så duktiga på att genomdriva kabalens agenda både nationellt, men även på EU-nivå. Se t.ex. flyktingkrisen som Sverige (och Tyskland) var en stor katalysator för - hade bara Sverige och Tyskland stängt gränserna med en gång och snabbt deklarerat att ingen kommer in, och de som gör de skickas raskt hem igen, så hade flyktingströmmarna avstannat direkt.
Det blir upp till oss i landet som fått nog att göra upp med kabalens hantlangare i Sverige. Dessa är förvisso talrika: Bonniers, Aschberg, Wallenberg, Sorosfinansierade aktivister, de svenska politiker som hänger eller har deltagit på Bilderberg möten (Urban Ahlin (S), Reinfeldt, Borg, Löfven, Annie Lööf, för att nämna några, och många därtill.