Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-18, 10:29
  #2509
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utbrytaren
Ultranationalistiske skattefifflaren, orangutangmutanten Özz Nujen är tillbaka i TV4:s tablå på bästa sändningstid kommande lördag...

TV4 på Facebook under lördagen om Özz program:https://www.facebook.com/TV4/posts/1892380344170189

Illa detta. Hur fan kan TV4 låta Nujen - misstänkt finansiär av vidrig IS-terrorism i Sverige - få agera "komiker" kl 20.00 en lördag?!!
Det känns ju lite skumt att dom bara skulle skjuta fram det en vecka. Den anledning att inte sända Özz som fanns igår finns ju kvar även om en vecka. Om det nu var en medveten ändring.

Det kan ju vara så att någon på lägre nivå agerat & nu skall det högre upp i ledningen för att tas ett mer principiellt beslut.

Eller så var det hela bara ett misstag i tablåsättningen. Nästa lördag vet vi mer.
Att hålla uppe ett hårt tryck på TV4 kan vara en bra grej.
Citera
2018-02-18, 10:43
  #2510
Medlem
TumTums avatar
Men nu när stooora Fyran börjar svaja angående Özz vara eller icke varande i deras tablå
På en lördag - prime time!
Så kanske Göteborgs stadsteater vågar släppa sargen
Och göra det enda hederliga
Ge fan i att ha Özz-fakkin Nujen
Pissa på ett National Opus som Hemsöborna
Bedrövligt sa Bill
Glöm inte Drottninggatan sa Bull
Citera
2018-02-18, 11:52
  #2511
Medlem
Shakespeareares avatar
Hur blev det igår? Blev det Batra eller Nujen på TV?
Citera
2018-02-18, 12:05
  #2512
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det känns ju lite skumt att dom bara skulle skjuta fram det en vecka. Den anledning att inte sända Özz som fanns igår finns ju kvar även om en vecka. Om det nu var en medveten ändring.

Det kan ju vara så att någon på lägre nivå agerat & nu skall det högre upp i ledningen för att tas ett mer principiellt beslut.

Eller så var det hela bara ett misstag i tablåsättningen. Nästa lördag vet vi mer.
Att hålla uppe ett hårt tryck på TV4 kan vara en bra grej.

Antagligen lyfte de först ut Özz lite diskret eftersom till och med en idiot ser det olämpliga i att låta en terroristfinansiär stå och göra narr av det svenska folket på bästa sändningstid.

Men sedan blev det uppmärksammat att Özz bytts ut. Bland annat här på Flashback.

Och då blev det en prestigefråga. Man får ju inte "ge efter för rasisterna". Och man måste visa vem som bestämmer. Därför beslutade TV4 att ge det svenska folket fingret och pissa offren på Drottninggatan i ansiktet och plocka in Nujen igen, fast en vecka senare.

Det var antagligen så det gick till.
Citera
2018-02-18, 12:31
  #2513
Medlem
TumTums avatar
Men om jag börjar hashtagga och ha mig, blir det resultat då?
Det var ju #metoo som fick Casten att pinka på sig och pudla som fan
#Drottninggatan
#Özzkompisakilovdödadeebba
Nu då, ska ni låta prestigen stiga åt sidan och vänligen ta programmet ur tablån
Nu ber jag snällt
Faktiskt
Citera
2018-02-18, 13:21
  #2514
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakespeareare
Hur blev det igår? Blev det Batra eller Nujen på TV?

Jag såg Batra!

Han var fenomenal när ha skojade till det om Emil i snickarboa som täljde kurdiska gubbar.
Citera
2018-02-18, 14:40
  #2515
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Antagligen lyfte de först ut Özz lite diskret eftersom till och med en idiot ser det olämpliga i att låta en terroristfinansiär stå och göra narr av det svenska folket på bästa sändningstid.

Men sedan blev det uppmärksammat att Özz bytts ut. Bland annat här på Flashback.

Och då blev det en prestigefråga. Man får ju inte "ge efter för rasisterna". Och man måste visa vem som bestämmer. Därför beslutade TV4 att ge det svenska folket fingret och pissa offren på Drottninggatan i ansiktet och plocka in Nujen igen, fast en vecka senare.

Det var antagligen så det gick till.

Huvet på spiken! Precis så lär det ha gott till!
Citera
2018-02-18, 15:12
  #2516
Medlem
Shakespeareares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Jag såg Batra!

Han var fenomenal när ha skojade till det om Emil i snickarboa som täljde kurdiska gubbar.

Och vet du med 100% säkerhet om det först var Nujen som var tänkt? För i så fall betyder det att det händer något ändå!
Citera
2018-02-18, 15:22
  #2517
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shakespeareare
Och vet du med 100% säkerhet om det först var Nujen som var tänkt? För i så fall betyder det att det händer något ändå!
Det framgår ju av tidigare länkar till Text-TV & någon annan TV-tablå-hemsida att det var meningen att Özz skulle visas igår. Men det skulle ju kunna vara en administrativ miss, men jag tror inte det.
Citera
2018-02-18, 15:28
  #2518
Medlem
Motorprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Jag såg Batra!

Han var fenomenal när ha skojade till det om Emil i snickarboa som täljde kurdiska gubbar.

Ta bort Batra också:

http://www.weirdscience.se/?cat=266
Citera
2018-02-18, 15:38
  #2519
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakespeareare
Och vet du med 100% säkerhet om det först var Nujen som var tänkt? För i så fall betyder det att det händer något ändå!


Jag spekulerar, men vet inte om det handlar om Nujen. Det är så nytt, denna sak om Nujens beröring med terrorister.

Jag tror det åsyftas den andre komikerns sexualbrottslighet. Den komikern som håller sig gömd på Södermalm sen #Metoo debatten avslöjade att han var en runkande blottare som tilltvingar sig avsugningar av flera kvinnor.

Men visst är det ett sammanträffande att Batra skämtade om kurder, då det nu kan vara Nujen, då det blev lika träffsäkert.
Citera
2018-02-18, 17:30
  #2520
Medlem
Mr.Swedens avatar
TV4 kan inte säga öppet att de lyft ut Özz. Men de kan säga att de flyttar fram inslaget en vecka. Tänk, betänketid, rådrum, fuktat pekfinger. Och sen blir det en vecka till. Och sen...?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback