Citat:
Ursprungligen postat av
UgLyBastard
nja.. Inte riktigt va.
han blev dömd för att han mördade henne på sin gård för att sen ta sin tejp och ståltråd för att surra fast henne i skottkärran och köra ut henne i vattnet.
han blev inte dömd för något annat än mordet.
det som står i dagboken och åtalspunkterna den resulterade i blev det inget av, just nu.
kan ha läst fel..
Det hade varit mycket värt att faktiskt grundligt gå igenom och döma Billy för samtliga brott han begått, för allt han utsatte Tova för.
Detta var ett mord till följd av en lång tids grov fysisk och psykisk misshandel, det spelar roll och jag tycker att Tova förtjänar det om inte annat!
Mordet var finalen! Jävla dåre!!
Jag önskar att när någon ser en annan i sin omgivning som far illa av sin partner, eller annan. på detta vis, så ska de reagera och minnas Tovas öde.
Tova kämpade verkligen och hon gjorde mycket bra i en hemsk situation och jag önskar att det kunde räddat hennes liv. Tyvärr så var det ju Billy som valde att ta hennes liv, hon gjorde motstånd i den mån hon kunde i sin situation.
Varenda del av vägen till Tovas död ska belysas, tycker jag! Det måste ha varit en hemsk resa för Tova och senare för hennes föräldrar som fick följa med den sista biten.