2018-02-16, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Du bör lyssna istället.

Vad han säger är att i DETTA åtal är inga amerikaner åtalade, inget annat. Han betonade "DETTA" flera gånger.

Klart pratar inte om något annat.

men hade nog åtalat en Amerikan för länge sedan.
2018-02-16, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Rosenstein: "The Russians also recruited and paid real Americans to engage in political activities, promote political campaigns and stage political rallies"
https://twitter.com/NBCPolitics/status/964569584341831680

Inga amerikanska medborgare är misstänkta för brott däremot har riktiga amerikanska medborgare lurats av ryska troll som framställt sig som gräsrotsaktivister i sociala medier.
2018-02-16, 19:49
Medlem
Kafka_Gods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
ja men folket trodde det var personer från USA.

De pratade med Trumps kampanj men de visste inte att de var Ryssar.

Lyssna på vad Rosenstein säger.

Jag lyssnar allt på Rod. Han var oerhört försiktig och gjorde allt för att hålla sig på den tunna tråden att det inte finns något som pekar på att Trumps kampanj frivilligt samarbetat med någon i DETTA åtal. Övertygad om att det kommer mera. Mycket mera vid senare tillfälle.
2018-02-16, 19:50
Medlem
Som jag säger det här har hållit på i åratal och åratal.

Men man väljer att åtala och utreda bara för att Trump vann. Man hade aldrig gjort om Clinton vann med hjälp av Ryska troll.

Och det kan ingen säga något om här.
2018-02-16, 19:51
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Klart pratar inte om något annat.

men hade nog åtalat en Amerikan för länge sedan.

Och det baserar du naturligtvis på solida bevis...

Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Inga amerikanska medborgare är misstänkta för brott däremot har riktiga amerikanska medborgare lurats av ryska troll som framställt sig som gräsrotsaktivister i sociala medier.

Helt falskt, det finns inget som framkommit som tyder på att inga amerikaner är misstänkta för brott. Tvärtom är detta bara början.
2018-02-16, 19:51
Medlem
Pervo-Kris.s avatar
Citat:
Jaja, massa ryssar som framställt sig som amerikanska aktivister i sociala medier.

Eller hur!

Har aldrig fattat vad demokratihatarna menar.

Folk röstar väl på vad de vill de har väl en egen hjärna och lyssnar inte på allt.

Låt fejkkonton härja fritt vem bryr sig?
2018-02-16, 19:52
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ja och detta var det jag svarade på
Citat:
Ingen Amerikan samarbetade med dem.

Jaha dåligt för er anti-Trumpare

Dvs seeeg ljög... eller refererade från FOX.. samma sak faktiskt...
2018-02-16, 19:54
Medlem
Rosenstein ; Påverkade inte valet

CNN gråterrrrrr
2018-02-16, 19:55
Medlem
Kafka_Gods avatar
Citat:
Som jag säger det här har hållit på i åratal och åratal.

Men man väljer att åtala och utreda bara för att Trump vann. Man hade aldrig gjort om Clinton vann med hjälp av Ryska troll.

Och det kan ingen säga något om här.

Du menar på fullaste allvar att ingen kan säga någon om vad som hade hänt i ett parallellt universum där en annan person är president. Du har helt rätt så varför ens börja svamla?

Vilken utmärkt försäkring Muller signerade. Blir oerhört mycket svårare att lägga ner utredningen.
Medlem
crazyds avatar
Citat:
FBI går efter internet troll

Whatch out

..och ignorerar flertal tips om Nikolas Cruz, bra jobbat

http://www.foxnews.com/us/2018/02/16/alleged-florida-school-shooter-nikolas-cruz-was-reported-to-fbi-cops-school-but-warning-signs-missed .html
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Feodor skrev

Det har startade 2014. Vem var President da? Vem var det som lat ryssarna harja fritt.
2018-02-16, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Ja och detta var det jag svarade på

Dvs seeeg ljög... eller refererade från FOX.. samma sak faktiskt...

Jag vet vad du svarade på men "samarbete" är en ganska diffust begrepp så jag tänkte att det kunde vara lämpligt att förtydliga att ingen amerikansk medborgare misstänktes för brott. Sedan vet jag inte om man skulle kalla det samarbete heller när den ena parten framställt sig under falska premisser.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in