Citat:
Ursprungligen postat av
boidis12
Jag är ju van att du vägrar svara så vad spelar det för roll ?

Konstigt! Du framstår som kraftigt utvecklingsstörd i samtliga inlägg med en massa barnsliga smileygubbar efter varje rad. Nu förstår jag att du gör det för att retas och att du fnissar som en mupp bakom skärmen varje gång någon tar upp det.
Men faktum är att jag tror du har rätt.
Jag tror inte att han åkt tillbaka till huset efter det att han lämnat det. En sak jag ofta reagerar på i denna typ av trådar är hur många tror att alla gärningsmän är iskalla i samtliga lägen. Jag tvivlar starkt på att han tagit risken att åka tillbaka igen. Tänk om någon ser bilen? Tänk om någon hälsat på? Tänk om polisen redan är där? Tankar som säkerligen flyger runt i huvudet i den typ av situationer. Många här har vissa facit i hand redan så som att vi vet att mordet upptäcktes först långt senare och därför utgår man från att han kunde vara kall och åka tillbaka. Jag tror definitivt inte att han åkt tillbaka men kan så klart ha fel. Frågan är om vi får reda på det? Kanske släpper han sin "ingen kommentar"-taktik och öppnar upp sig men jag tvivlar på det.
Det är tragiskt att människor som erkänner mörka tankar innan mord fortfarande inte får tillräckligt med hjälp. Jag tycker man läser om sådana fall väldigt ofta. Men det är klart, det är lätt att vara efterklok.