2018-01-13, 14:52
Medlem
Jag tycker hon gjorde rätt, som satsade på porrkarriären i USA. Tyvärr fick hon nog betala ett alltför högt pris för det. Hennes hälsa tog stryk, troligen p.g.a. det hårda liv hon levde over there. Jag har för mig, att hon fick en mer eller mindre kronisk sjukdom, och att hennes porrkarriär därför inte varade så många år.
Hon var väl bara 25-30, när hon tvingades återvända till Sverige och det intoleranta Norrland. Det kan nog inte ha känts så kul. Jag misstänker, att många norrlänningar uttalar sig föraktfullt om henne än idag.
Citera
2018-01-13, 17:11
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helliano
Passagen heter sidan du letar efter.

Passagen kom 1994 och 1996 hade åtminstone jag personligen en egen site där.
Tack. Den måste det har varit. Att jag lyckats glömma det, det var en av de absolut största sidorna i Sverige.
Citera
2018-01-13, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hadtodoit
Ja men eller hur. Säg mej vilken ort hon gick i skola då? Inte en chans att din info stämmer. För jag gick i skolan med henne.

Utmanar dig nu säg var hon gick i skolan. eller Fuck Off

Alla ni som påstår att Linda bor i Umeå. Haha vilka stolpskott ni verkligen är
Den adressen är en slags särskild adress alltså bor hon inte där. Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra heller. Dessutom så heter hon idag något helt annat. Så sök på bara ni.

Folk som sätt henne osv. Wow ja ibland finns det spöken.

Jag vet precis vad hon gör idag och kan inte annat än att önska henne lycka till med hennes underbara barn och familj.

Någon här påstod att hon hade fått lägenheter av socialen osv. Haha Ojoj säger jag bara. Linda har så hon klarar sig gott och väl. Förra gången jag hörde av henne så jobbade hon som en ganska hög chef inom något där man använder hjärnan!

Ensam och udda? Din skojare. Linda tog för sej redan på den tiden och var absolut inte väldigt omtyckt av andra brudar på skolan.

Bara för att man är född i Norrland så betyder det inte att man är uppväxt där eller hur

Bilden hon ser hur söt som helst ut för en 40 åring med två barn. Hon är väldigt fin på alla sätt. Att ni ens kommenterar med era egna spök liknande tjack horor ni själva har hemma. Vilket skämt. Haha

Inte många som skulle klara av att ta hand om henne, tänk bruden din har tagit Rocco i röven. Det ni. Ingen kan ta det ifrån henne. Runka vidare

Ja eftersom du verkar va en sån trevlig prick så ska jag svara dig-
Grundskolan - Bjästaskolan
Gymnasiet är jag osäker på kanske vård eller på Parkskolan.
Jag gick i samma klass som hennes bror på grundskolan. Han var inte heller någon populär typ. Hon var då på grundskoletiden väldigt ensam på skoltid och umgicks med någon enstaka. Hade spikrakt hår och stora glasögon. Vanliga kläder och inte någon man ens kunde tänka sig skulle välja denna väg i livet. Tror hon idag bor i Övik faktiskt men det är mer en gissning. Hon har jobbat på mack en period i sitt liv, kanske hon hade något ansvar där men annars tisslades det mest om hur hon fick sjukskriva sig pga nån inspelning hon gjort.
Citera
2018-01-13, 21:34
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ms Elliot
Ja eftersom du verkar va en sån trevlig prick så ska jag svara dig-
Grundskolan - Bjästaskolan
Gymnasiet är jag osäker på kanske vård eller på Parkskolan.
Jag gick i samma klass som hennes bror på grundskolan. Han var inte heller någon populär typ. Hon var då på grundskoletiden väldigt ensam på skoltid och umgicks med någon enstaka. Hade spikrakt hår och stora glasögon. Vanliga kläder och inte någon man ens kunde tänka sig skulle välja denna väg i livet. Tror hon idag bor i Övik faktiskt men det är mer en gissning. Hon har jobbat på mack en period i sitt liv, kanske hon hade något ansvar där men annars tisslades det mest om hur hon fick sjukskriva sig pga nån inspelning hon gjort.

Inte så ovanligt att det just är "den fula ankungen" som kastar sig in i porräventyret. Kanske för att visa att dom minsann är sexiga och eftertraktade. Men priset kan som sagt bli ganska högt. Filmerna försvinner inte i första taget, och toleransen vad gäller porr har inte blivit större. Snarare tvärtom.
Vet inte om Linda ångrar sig idag, men det är nog ganska troligt, trots att hon var väldigt öppen och frimodig när det begav sig.
Citera
2018-01-13, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Inte så ovanligt att det just är "den fula ankungen" som kastar sig in i porräventyret. Kanske för att visa att dom minsann är sexiga och eftertraktade. Men priset kan som sagt bli ganska högt. Filmerna försvinner inte i första taget, och toleransen vad gäller porr har inte blivit större. Snarare tvärtom.
Vet inte om Linda ångrar sig idag, men det är nog ganska troligt, trots att hon var väldigt öppen och frimodig när det begav sig.

Varför skulle hon ångra sig idag? Hon var väl i sin ungdom en tjej utan speciellt stora valmöjligheter. Det var knappast så, att hon kunde välja mellan ett toppjobb på något multinationellt företag och att bli porrstjärna. Snarare var väl porrkarriären hennes enda chans att uppleva något mer än det som ett jobb inom hemtjänsten i Ö-vik kunde erbjuda. Nu är väl tillvaron inte så kul, men bättre att uppleva en massa under fem års tid, än ingenting under ett helt liv. Och hon är väl inte fastlimmad i Norrland? Blir intoleransen olidlig kan hon väl flytta,
Citera
2018-01-13, 22:20
Bannlyst
Citat:

Vill minnas att även Puma Swede var den fula ankungen i skolan som ingen tittade åt, så det kan nog ligga mycket i det du säger. Sedan tror jag att uppväxt spelar en ganska stor roll, även om det kanske inte alltid gör det. Var det inte någon som skrev att Lindas farsa söp?!? Puma skrev att hon fick stryk av sin.
Citera
2018-02-14, 22:00
Medlem
Jag har satt på Linda en gång i tiden, på en fest och alla killar fick knulla henne, vi turades om. Inget speciellt hon var som en död sill i sängen.
Citera
2018-06-23, 14:17
Medlem
Citat:
Varför skall man behöva "löpa gatlopp" bara för att man har medverkat i eftertraktade filmer. Det konstiga med porrfilmer, är att ingen tittar på sådant men vet ändå på något underligt sätt vad som utspelar sig i dessa hemska filmer. Dessutom vet de som aldrig har tittat, vilka som har medverkat.
Hm, skumt det där.
Citera
2018-12-14, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Jag har satt på Linda en gång i tiden, på en fest och alla killar fick knulla henne, vi turades om. Inget speciellt hon var som en död sill i sängen.

Har också gjort det. Men det är inget att jubla åt i sängen. Mer fart på tjackhoror.
Citera
2019-09-07, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Jag tycker hon gjorde rätt, som satsade på porrkarriären i USA. Tyvärr fick hon nog betala ett alltför högt pris för det. Hennes hälsa tog stryk, troligen p.g.a. det hårda liv hon levde over there. Jag har för mig, att hon fick en mer eller mindre kronisk sjukdom, och att hennes porrkarriär därför inte varade så många år.
Hon var väl bara 25-30, när hon tvingades återvända till Sverige och det intoleranta Norrland. Det kan nog inte ha känts så kul. Jag misstänker, att många norrlänningar uttalar sig föraktfullt om henne än idag.

Jag tycker också det. Om man nu kan säga så kan man säga att hon förlorade på att hon kunde ta det i tvåan så jävla ofta och att hon vrålade värre än i filmen scream.
Citera
2019-09-09, 13:13
Medlem
EliasAlucards avatar
Vad är grejen med henne? Hon var ju inte ens särskilt snygg på den tiden det begav sig. Helt ofattbart att den här tråden har hållt på i 12 år, lol. Snacka om att svensk porrindustri lider av runktorka.

Betydligt snyggare skandinavisk porrstjärna (som ofta utgav sig för att vara svensk i hennes filmer, oklart varför), är Dina Jewel.
Citera
2019-09-09, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Vad är grejen med henne? Hon var ju inte ens särskilt snygg på den tiden det begav sig. Helt ofattbart att den här tråden har hållt på i 12 år, lol. Snacka om att svensk porrindustri lider av runktorka.

Betydligt snyggare skandinavisk porrstjärna (som ofta utgav sig för att vara svensk i hennes filmer, oklart varför), är Dina Jewel.

Ja, det är ofattbart. Hennes bröst hängde som taxöron dessutom och hennes inlevelseförmåga var allt annat än trovärdig. Stönade och skrek mest som en stucken gris.

Varför slutade damen? Stämmer det att hon fick analkollaps?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in