Citat:
Det där fick ganska många att snedtända på kravmaskinerna.
”Att jag skrev inlägget beror på att de valde att demonstrera. Jag tycker att det gått väldigt kort tid från att många flyttat in på K30 (tidigare Täby Park hotell).
– Jag tycker att vi jobbar kontinuerligt på att förbättra situationen för de här personerna hela tiden. Vi har ordnat bostad, sfi, förskolor, allting så står de och demonstrerar och kallar oss rasister för att de inte fått allt de förväntar sig. Det är ganska tråkigt”.
Att med banderoller kalla Täbyborna för rasister tror jag inte de själva har kommit på.
Så villken vänsterorganisation, godhetsgrupp ligger bakom?
”Att jag skrev inlägget beror på att de valde att demonstrera. Jag tycker att det gått väldigt kort tid från att många flyttat in på K30 (tidigare Täby Park hotell).
– Jag tycker att vi jobbar kontinuerligt på att förbättra situationen för de här personerna hela tiden. Vi har ordnat bostad, sfi, förskolor, allting så står de och demonstrerar och kallar oss rasister för att de inte fått allt de förväntar sig. Det är ganska tråkigt”.
Att med banderoller kalla Täbyborna för rasister tror jag inte de själva har kommit på.
Så villken vänsterorganisation, godhetsgrupp ligger bakom?
Exakt! Yttersta vänstern uppviglar och berättar sagor för att åstadkomma splittring mellan grupper i vårt samhälle! Har bl a hört att flyktingar blir ilurade, och får lära sig, vad de ska kräva av vilka! Exv bostäder som inte finns! Sedan ser de verkligheten som inte stämmer med det de fått lära sig av vänsterklicken och tror på fullaste allvar att vi alla andra är rasister som undanhåller dem både pengar och bostäder! Flyktingarna har blivit hjärntvättade! Yttersta vänstern och islamisterna har samma mål! Ta nu och utvisa de kriminella och andra som inte ska vara här! De som kommer som äkta flyktingar, respekterar människoliv, kvinnor och barn och våra lagar och vill bli hyfsat integrerade är välkomna att stanna! Det är trots allt skillnad på folk och folk, även om man är brunhyad! Och självklart ska vi behandla varandra med respekt! Det blir lättare att göra det om vänstern lägger ner sin sabotageverksamhet!