2018-02-12, 22:16
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bern666
Enda anledningen till att dessa vänstergrupper orkar resa sig upp på morgonen är att de vill ha saker gratis. De vill också bo som de i Täby....haha det är roligt att se dessa undermänniskor försöka få ihop någon form utav existensberättigande speciellt med det oket de vurmar för. Sen att de inte inser att de går i högerns ledband gör allt bara roligare. Inse att ni är utskrattade utav oss alla!

Japp. En jackpot för SD och Moderaterna i Täby.
Citera
2018-02-12, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InflatableBoppo
Vi vill ha våra rättigheter vilka rättigheter tror migranter att de har Bra att det sprids under valet.
Det äckligaste är alla politiker som ger dem rätt genom att ta dina och mina skattepengar och ge dem till kvällarna. Det innebär ju att invällarna har rätt.
Citera
2018-02-12, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKingmeistah
Jag förstår flyktingarna helt och hållet, som jag sagt tidigare, svenskar har fötts med silversked i mun i alla tider och aldrig behövt kämpa för nånting. Därför är svenskarna själviska och egoistiska, och anser att dom alltid ska ha förtur till allting och att ingen annan ska få ta del av kakan.
Invandrarna märker detta och blir givetvis arga över detta, men eftersom dom har rätt angående svenska rasister så ska dem givetvis få uttrycka det så också.

Hahaha du har lytes komiken i dig
Citera
2018-02-12, 23:09
Medlem
zarembas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foruejsonly
Njae, sveriges politiker har inte förstått det! Vill du påstå att de är svagbegåvade?

Nja...de kämpar hårt för att behålla sina maktpositioner genom att ha de "rätta" åsikterna och snabbt vända kappen efter vinden.
Citera
2018-02-12, 23:14
Medlem
zarembas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kooda
Men dom klarar ju inte SFI lektioner. Det har det skrivits om dels i forumet men också i en del tidningar. 90% eller liknande kuggar.

Tyder på att nivån på SFI är för högt satt. Sänk till förskolenivå ungefär så här:
"Apan hänger i sin svans uti skogen någonstans..."
Bild på apan med bokstaven A och a.
Citera
2018-02-12, 23:24
Medlem
Många kommuner gjorde nog på samma sätt och gav flyktingar tillfälliga tvååriga kontrakt som nu börjar löpa ut. Gruppen missnöjda kommer växa snabbt, den här demonstration är ingenting mot det kaos som väntar.
Citera
2018-02-12, 23:31
Medlem
Foruejsonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storskarven
Många kommuner gjorde nog på samma sätt och gav flyktingar tillfälliga tvååriga kontrakt som nu börjar löpa ut. Gruppen missnöjda kommer växa snabbt, den här demonstration är ingenting mot det kaos som väntar.

Staten tvingade på kommuner flyktingar via en lag, ebo eller vad den heter! Kommunerna var tvungna att ordna boende i två år, det är politiskt omöjligt att låta den gå före kön och behålla boendena efter det. Så ja! There is more to come!
Citera
2018-02-12, 23:33
Medlem
Foruejsonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaremba

Tyder på att nivån på SFI är för högt satt. Sänk till förskolenivå ungefär så här:
"Apan hänger i sin svans uti skogen någonstans..."
Bild på apan med bokstaven A och a.

Eller: mor ror och far är rar? Men det kanske inte funkar i deras kultur eftersom far är inte rar och mor får aldrig gå utanför huset så hon Har inte lärt sig att ro?
Citera
2018-02-12, 23:40
Medlem
gabrielle2s avatar
Ja herre min Gud vad rasistiskt, inte.

Jag tycker att det är bra på ett sätt att man kallar allt för rasism
Ordet blir helt verkningslöst.
Ungefär som...Jag vill ha en kopp kaffe och rassebulle tack.
Ärligt talat reagerar jag inte längre.

Ge dem hela Täby kommun vettja...
Citera
2018-02-12, 23:41
Medlem
zarembas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny

Varför ska landsbygd och mindre rika kommuner få all skit när det var Moderaterna som tog hit merparten och under tiden Reinfeldt bad oss öppna våra hjärtan sålde ut alla sina egna hyresrätter.

Täby, Nacka, Ekerö, Danderyd mm huserar landets resursstarkaste människor så väl ekonomiskt som på andra vis förutom att det är ganska fräckt blir det ganska löjligt att försöka smita undan på det här sättet.

Skäms man inte om man bor där? - Vi röstar på moderaterna, vill ha hit flyktingar men inte just där vi bor för vi vill hellre ha låg kommunalskatt.

Hoppas Ylva Johansson (S) biter sig fast och håller sin stenhårda linje att anvisningslagen ska gälla!!

Håller med.
Citera
2018-02-12, 23:41
Medlem
Sandtags avatar
Intressant hur dessa subhumans gråter ut om rättigheter när de i själva verket som 3de landsmedborgare i princip saknar sådana, något som vänstern i sin eviga okunskap ofta förbiser och likställer dessa med svenskens rättigheter.
Citera
2018-02-12, 23:44
Medlem
Krickerts avatar
Jaha så hotell duger inte?

Märkligt att varken Praktfittan,Husvagnsbögen eller Sommarpeddot är här och skriker om vilka rasister Svenskarna är som inte omedelbart bygger nya lägenheter åt dem förljugna lyxmigranterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in