2018-02-12, 20:54
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommieHunter1
Nej, du bara larvar dig med målet att sabotera diskussionsämnet. Du fick bestämma den uppskattade prislappen för paraden. Det gjorde du inte.

Det är inte dina pengar, och det blir inte du som bestämmer det. Dessutom är din "idé" lika bombad som Beirut. Tiden får utvisa vad USA:s president bestämmer.
Jo, jag sa NOLL, det tycker jag är en lagom summa på nått de flesta tycker är helt onödigt.

Vad spelar det för roll om det är mina pengar eller inte, det blir inte mindre slöseri för det.
Eller är det vad du inbillar dig?

Det blir lätt så här för narcissister, och en fårskock som följer han och försöka hänga med i alla ändringar han gör från en dag till annan.
2018-02-12, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jo, jag sa NOLL, det tycker jag är en lagom summa på nått de flesta tycker är helt onödigt.

Vad spelar det för roll om det är mina pengar eller inte, det blir inte mindre slöseri för det.
Eller är det vad du inbillar dig?

Det blir lätt så här för narcissister, och en fårskock som följer han och försöka hänga med i alla ändringar han gör från en dag till annan.

Frågan är ju vad han skulle vilja visa i den här paraden? Gamla avdankade amerikanska kanon förmodligen.
2018-02-12, 21:42
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terge
Frågan är ju vad han skulle vilja visa i den här paraden? Gamla avdankade amerikanska kanon förmodligen.
Det borde bli lite billigare
2018-02-12, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det borde bli lite billigare

Jo. precis så. Att dra ut med några gamla kanoner och pilbågar och lite sånt där trams. Det är självklart att Trump inte menar att de ska ta ut några nytt alls. Det är ju vad han sagt i alla fall. Alla bomber och tanks och allt som är nytt har inget att göra i den där paraden enligt Trump då. I alla fall enligt tidigare utsago.
2018-02-13, 00:03
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terge
Jo. precis så. Att dra ut med några gamla kanoner och pilbågar och lite sånt där trams. Det är självklart att Trump inte menar att de ska ta ut några nytt alls. Det är ju vad han sagt i alla fall. Alla bomber och tanks och allt som är nytt har inget att göra i den där paraden enligt Trump då. I alla fall enligt tidigare utsago.
Saken är väl att han vill ha lite uppmärksamhet, och lägga ett antal miljoner på detta kan man.
Nä, jag röstar för besök på någon militärförläggning, så kanske man tom får åka med och annat skoj.
Men såklart då har man inte smörjt narcissistens ego.
2018-02-14, 12:03
Medlem
Iradeorums avatar
Man skulle åka och titta på den där militärparaden den fjärde juli nästa år. Det lär bli en riktig folkfest med Trump i huvudrollen. I bästa fall kanske någon stridsvagn kör in i några äckliga SJWs och Antifa-pack.
2018-02-14, 12:33
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Man skulle åka och titta på den där militärparaden den fjärde juli nästa år. Det lär bli en riktig folkfest med Trump i huvudrollen. I bästa fall kanske någon stridsvagn kör in i några äckliga SJWs och Antifa-pack.

Varför inte åka redan i år?

Det är ju ändå i år som han vill ha paraden och om den floppar så lär det inte bli några fler
2018-02-14, 13:21
Medlem
Citat:

Varken datum eller om det ens blir något är väl inte spikat?

Pentagons förslag var att militärparaden skulle vara på Veterans day som i år sammanfaller med 100-års jubileet av första världskrigets slut.
2018-02-14, 13:51
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Varför inte åka redan i år?

Det är ju ändå i år som han vill ha paraden och om den floppar så lär det inte bli några fler

Ju förr desto bättre. Ni Trumpofober får väl be till Satan att militärparaden floppar. Hittills har ni dock inte blivit bönhörda om något.
2018-02-14, 14:31
Medlem
Citat:
Ju förr desto bättre. Ni Trumpofober får väl be till Satan att militärparaden floppar. Hittills har ni dock inte blivit bönhörda om något.

Bönhörda hahaha! Jo du så att ... men ska han dra ut trasiga kanoner och en massa skräpmaskiner och dra runt och skämma ut landet ännu mer. Han sabbar ännu mer om han får ut skiten på gatorna.
2018-02-14, 17:26
Medlem
klybans avatar
Citat:
Varför vänta?
Du kan ju förbereda och snitsla vägen till antifa, ogillar dom lika mycket som du
2018-02-14, 17:33
Medlem
freeriderXIIs avatar
Det är kul om Trump slår på stort särskilt som det retar alla jantelagsmänniskor och diverse fiender till Västvärlden.

Inte bara diktaturer skall ha parader utan även demokratier som ju har något positivt att hylla, sin egen frihet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in