Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Det beror ju på vad man lägger i "for better and for worse", etcetera. Klart det inte är trevligt, men pliktkänsla och kärlek kan väga tyngre. Och i längden, kanske vi får ett bättre samhälle om människor oavsett vad håller fast vid sina löften, sin trohet..? För övrigt måste jag påminna om att M inte är dömd än.
https://www.bt.dk/krimi/tidligere-efterforsker-kaempe-arbejde-bag-ubaadssag
Här finns en uppräkning på grejorna på danska, och inga väskor nämns. Varför refererar du överhuvudtaget till svenska tidningar? Det är ju meningslöst.
Ja, det är ju det jag säger. Att de där sakerna inte tyder på att någon har planerat tortyr, mord eller styckning. Det är prylar som är naturliga för varje händig man att ha till hands.
Du menar alltså att domen bör bli mildare om han inte planerat? Skadorna och plågan är densamma för Kim. Hon BLEV stucken i vagina när hon levde. Hon BLEV stucken i buken när hon levde. Huruvida hon levde när hennes huvud avskiljdes från kroppen vet man inte. Hon kan ha blivit strypt först. Men det är klart. Blev hon strypt först så borde han gå fri.
HUR FAN MENAR DU EGENTLIGEN?
Jag har sett uppräkningen i danska tidningar. Och heller inte sett några väskor. Men - spelar eg ingen roll. Men du vet ju själv att detta är planerat. Så jag begriper inte hur du orkar hålla på på det här viset. Du vet själv att om din partner gjort något sånt här så hade du lämnat.
Och jag refererar till vilka tidningar jag vill. Eller hur? Du dumförklarar alla som inte är med dig, och det är inte ok. Du avgör inte varifrån referaten kommer - vill du inte läsa sånt så gör inte det. Du behöver inte ens vara i den här tråden. Madsen HAR redan en försvare, en offentlig sådan, och inte ens HON lägger skuld på hans fru. Det är jävligt dålig smak t o m för att vara du.