2018-02-11, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag tror varken Q eller Trump visste vad som skulle hända i SaudiArabien.
Men du tror inte på något här.

Jag tror de visste att man skulle vidta ganska dramatiska åtgärder men inte exakt vad och jag tror det finns mycket goda skäl till att så få som möjligt vet för då minimerar man risken för läckor
Citera
2018-02-11, 21:15
Medlem
BillyBabbits avatar
Jag följde detta lite i början av december men tänkte att det bra vara en LARP? Finns det något bra ställe där jag kan läsa någon summery eller liknande av de senaste 2-3 månaderna?
Citera
2018-02-11, 21:16
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Men du tror inte på något här.

Jag tror de visste att man skulle vidta ganska dramatiska åtgärder men inte exakt vad och jag tror det finns mycket goda skäl till att så få som möjligt vet för då minimerar man risken för läckor

Varför skrev inte Q det i sånt fall? Han kunde väl t.ex angett land och datum?
Vill han inte att så många som möjligt ska tro på honom?
Citera
2018-02-11, 21:25
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Från Reddit = jag kan inte gå i god för den...

ANOKHIN Victor

ANOKHIN Zoe

DMITRIENKO Julia

HAHRAMANOV Namig

KARPUSHKIN Anatoly

KARPUSHKINA Tatiana

KISELEVA Catherine

Yury KLEYEV

THE WILDLIFE Anatoly

KOROTKOV Evgeny

KOVCHUGA Ludmila

LEONOVA Olga

LEVANOV Evgeny (child)

LEVANOV Evgeny

SERGOSHKO Alexander

SEVOYAN VARSIK

SINITSINA Tatiana

VEDYAKINA Maria

AKNAZAROV Tamerlan

ALEXANDROV Ilya

ALEXEEN COTTON OF CRISCENTENCE

BOYKOVA Catherine

BULATOVA Lily

Vediborenko Ilya

GAUSSB Alfia

GRACHEV Alexey

DRISHOV Irina

Gromov Igor

Davydova Elena

Victor Dolbin

DRAGINA Margarita

IVANOV Vyacheslav

Ilyin Evgeny

Marina Kalashkina

KARMALEV Boris

KOZUPITSAYA Antonina

KRASOVA Hope (child)

KRASOVA Oksana

Purepov Oleg

MACHNEVA Svetlana

Natalia Meshcheryakova

Momzikova Christina

NAZAROV Maxim

NASYROVA Catherine

NIKITENKOV Galina

​​NIKITCHENKO Alexey

NIKOLAENKO Love

NORMANTOVICH Alexander

NORMANTOVICH Vladimir

Sergey Panchenko

POLETAYEV Ilya (child)

RADCHUK Inna

REMARCHUK Vladimir

SON OF ULYAN

STAVUS Ilya

Tolkachev Vyacheslav

Ivan Tolkachev

Tolkacheva Love

Tolmasova Daria

TULKUBAEV Firgat

URAZAEVA Marina

Vladimir Usachev

HOHLOVA Olga

Tsigichko Olga

YAMAEV Yuri

Also, a list of crew members:

Gubanov Valery

Gamboryan Sergey

Slavinskaya Anastasia

Koval Victoria

Sergeyev Oleg

Ryabinin Andrey

Edit: här finns namnen i ”original” med kyrilliska alfabetet: https://voiceofpeopletoday.com/russian-plane-crash-list-passengers-aircraft-crashed-suburbs/

Tack. Det verkar ha varit inrikesplan som kraschat. Namnen säger inte mig nånting alls. Tror vi kan avskriva flygplanskraschen från False Flag.
Citera
2018-02-11, 21:29
Medlem
Citat:
Varför skrev inte Q det i sånt fall? Han kunde väl t.ex angett land och datum?
Vill han inte att så många som möjligt ska tro på honom?
nej, hen är bara intresserad av de som är beredda att ta till sig informationen
Citera
2018-02-11, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Tack. Det verkar ha varit inrikesplan som kraschat. Namnen säger inte mig nånting alls. Tror vi kan avskriva flygplanskraschen från False Flag.

Här är en del information om kraschen, det kan möjligen vara så att någon på planet hade en koppling till uranium one
https://www.reddit.com/r/CBTS_Stream/comments/7wtx8o/new_q_drop_russia_plane_crash/
Citera
2018-02-11, 22:05
Medlem
Ja, det är väl enklare att krascha ett plan än att helt enkelt mörda någon med något vapen, speciellt i Ryssland. Cabal tyckte väl att det var bättre att få detta till en stor nyhet istället för att få någon mördad i smyg med knappt inga rubriker alls. Q har rätt, Cabal är idioter och fem steg efter. Det gör det bara pinsamt att Trump och Q inte kunde stoppa flygplanskraschen.
Citera
2018-02-11, 22:15
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Att ett enormt gods i Österrike läggs ut till försäljning är verkligen inte "definitionen av insider information", då vet du inte ens vad insider information betyder om du tror det.

Tvärtom kräver det istället inblandning av mäklare, bankfolk, jurister och ett aktivt spridande av information för att nå presumtiva köpare. Att mäklaren dessutom beskriver det som att man mött mycket stort intresse internationellt gör det ä'n svårare att förstå hur du tänker när du försöker få det till inside information..

Tror du att ett sådant här gods läggs ut på hemnet? Du är så intensivt korkad att du nästan kan räknas som ett svart hål. Jag blir dummare av att diskutera med dig och alla som läser får en standardavvikelse lägre i IQ.

Om det nu var allmänt kämt varför finns det INGENTING på internet? Ge mig en länk eller någonting som visar att detta gods låg ute till försäljning. Hur många pressumtiva köpare tror du det finns i världen och tror du köpeskillingen var det enda som bytte händer? Det finns mycket skrivet om hur det går till när gamla pengar gör affärer med varandra och dina pundaridéer ovanför är ett skämt. Mäklare?!?! Idiot.
Citera
2018-02-11, 22:17
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Tror du att ett sådant här gods läggs ut på hemnet? Du är så intensivt korkad att du nästan kan räknas som ett svart hål. Jag blir dummare av att diskutera med dig och alla som läser får en standardavvikelse lägre i IQ.

Om det nu var allmänt kämt varför finns det INGENTING på internet? Ge mig en länk eller någonting som visar att detta gods låg ute till försäljning. Hur många pressumtiva köpare tror du det finns i världen och tror du köpeskillingen var det enda som bytte händer? Det finns mycket skrivet om hur det går till när gamla pengar gör affärer med varandra och dina pundaridéer ovanför är ett skämt. Mäklare?!?! Idiot.

Nej jag tror inte det läggs ut på hemnet, jag tror man aktivt får söka upp presumtiva köpare - precis som jag skrev.. det innebär mäklare, internationella kontakter, prospekt som sammanställs och trycks och sprids, advokater, bankfolk etc etc etc..
Citera
2018-02-11, 22:19
Medlem
Megastyliss avatar
Hela inlägget från Q:
Citat:
Q !UW.yye1fxo ID: ec346b
339775
NEW
>>339583
Ask yourself, why is NK participating in the O-games this year?
Ask yourself, why is the 'sister' w/ Pence?
Ask yourself, if controlled, how might you protect yourself and look for a way out?
Ask yourself, what is a distraction?
Ask yourself, why did Korea come together as a country v N&S?
Ask yourself, what occurred in Asia (ref pics) just prior to the O-games?
Ask yourself, what does FREED mean?
Ask yourself, do we want a WAR?
Ask yourself, who is trying to start a WAR?
Ask yourself, if a missile was launched by rogue actors, what would be the purpose?
Ask yourself, what would/should immediately start a WAR?
Ask yourself, would the PUBLIC understand the following statement: "Rogue actors (Clowns/US former heads of State) initiated a missile launch in order to 'force' the US into a WAR/conflict against X?"
Be the autists we know you are.
Those who cannot understand that we cannot simply start arresting w/o first ensuring the safety & well-being of the population, shifting the narrative, removing those in DC through resignation to ensure success, defeating ISIS/MS13 to prevent fail-safes, freezing assets to remove network-to-network abilities, kill off COC to prevent top-down comms/org, etc etc. should not be participating in discussions.
Q
Citera
2018-02-11, 22:19
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Nej jag tror inte det läggs ut på hemnet, jag tror man aktivt får söka upp presumtiva köpare - precis som jag skrev..

Ok så säljaren får söka upp köpare, det kanske finns ett fåtal stycken i hela världen, ingenting skrivs någonstans om det men det är fortfarande inte insiderinformation?
Citera
2018-02-11, 22:21
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Cali - det har varit mycket skriverier i USA om att Nordkorea skulle kunna nå kalifornien med en missil. Trump har ju dessutom gått bananas än en gång och vill utveckla små strategiska kärnvapen..

Broderland north - givetvis Nordkorea, men händer det något spännande Canada kommer säkert Qs anhängare tolka även det som en förutsägelse...

Runners cant run with broken legs - kan även det passa in med aktuella Korea och OS i Sydkorea. Här är det dock som vanligt öppet mål att lägga in vad fan som helst - en politiker som stöter på problem av i stort sett vilken sort som helst..

Så sammanfattningsvis; OS, Korea och kärnvapen är aktuella i media - då passar Q givetvis på och slänger ut lite luddiga ledord som hans anhängare kan tolka som förutsägelser om det händer någonting alls...

Här hick du ännu en gång i fällan din sopa. Q har aldrig skrivit det Lovematrix skrev utan det kom från en annan läcka. När ska du börja läsa källmaterialet denna tråd handlar om? Pinsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in