Citat:
Ursprungligen postat av
UT64
Jag gillar denna, antagligen rätt nytagna, bilden där Virtanen som allvarlig ledarskribent för
Sveriges största tidning står beredd att tycka! Bilden är säkert noga utvald av honom själv
som bästa tänkbara för att ge pöbeln rätt vibbar.
http://www.rattfram.se/wp-content/uploads/2015/12/Halt.-H%C3%A4r-f%C3%A5r-ingen-passera.jpg
Hans fula skägg är välputsat och töntglasögonen sitter som smäck. Håret välkammat
och blicken påklistrat allvarlig. Detta var hans bildbyline i "gamla kära Aftonbladet".
Så underbart skönt att detta SVIN inte förpestar media längre!
"Nu äter Sverige lax"...
Vilken obeskrivligt korkad jävla nolla. Satt där var "god" och moraliserade över det svenska folket medan han på fritiden förgrep sig på försvarslösa kvinnor, gärna med hjälp av Rohypnol, eftersom de antagligen hade sparkat kuken av honom annars.
Fin kille.
En god representant för resten av Sveriges journalistkår.
Citat:
Ursprungligen postat av
ace_sec
Mår Virre bra nu för tiden?

Jag tror uppriktigt sagt att VåldtäktsVirre inte riktigt har fattat att han är ute ur leken än. Han tror antagligen att han kommer att kunna sitta på sin tron på någon tidning och hata som förr, bara allt får lugna ner sig lite. Det är därför han skickar ut en "testballong" genom att twittra med några dagars mellanrum. Den dumme fan.
Åratal av att ha jobbat som "journalist" har stenhårt präglat honom till att tro att han är lite förmer. Att han tillhör ett skikt av en elit som är oåtkomliga och ofelbara. Det här är inget som gör honom unik på något sätt, utan det är en syn på sig själv som han delar med resten av Sveriges värdelösa journalistkår.
Så ja, jag tror faktiskt han mår helt ok. Inte toppenbra kanske, men betydligt bättre än de flesta andra normala svenskar skulle göra i hans situation.
Verkligheten har inte hunnit borra sig in i hans huvud helt enkelt. Inte än.
Vi får se vad som händer när hans fru går ifrån honom.