En annan tråd fick mig att inse att jag inte har hört ett skit om (svenska) AFA på väldigt lång tid. Jag undrar om de har närmast upphört att existera? Jag blev faktiskt inte direkt övertygad om motsatsen när jag har läst senaste månadernas inlägg i den här tråden. T.ex. nämns i stort sett endast NMR. Vad hände med alla attacker mot SD? Det är ju inte direkt som SD har upphört existera jämfört med 5 år sedan... För att inte nämna alla attacker mot olika myndighetspersoner, företag m.fl.? Jag var alldeles nyss inne på deras sida och läste t.ex. ett tio år gammalt inlägg där de stolt meddelade hur de modigt hade attackerat bilar och lokaler tillhörande "pigföretagen" Home Maid och Cleaning Lady. Wtf?
Det känns ju lite anmärkningsvärt att man går ut med att man har trakasserat en del personer genom att ringa deras arbetsgivare m.m. Det krävs typ en ensam psykopat för att klara av det. De afghansk lammköttsälskande tanterna i #jagärhär ringer flera tiotals sådana samtal
varendaste dag.
Citat:
Ursprungligen postat av
.buenaventura.
Det är du som hävdar att AFA inte är annat än feta datanördar. Att man slutat skryta om sina aktioner är en sund utveckling, men det betyder inte att man inte finns. Kommer man från en rörelse där varje klistermärke ska få sin egen kamprapport så kanske man tolkar det så dock.
Att man har slutat skryta (jösses...) om sina "aktioner" förklarar inte att man inte brukar längre höra rapporteringar från massmedia om hur politiker, myndighetspersoner m.fl. har blivit angripna av AFA, att man inte hör folk nämna att de har blivit angripna o.s.v.
Så vad har hänt? Har Soros med fler penningstinna storkapitalister av någon anledning strypt finansieringen?