Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-10, 00:08
  #1
Medlem
Har din sex med en prostituerad tjej blivit riktigt bra någon gång? När jag säger riktigt bra, menar jag om det har klickat från start till slut.. att hon också verkligen njuter och inte fejkar.. att sexet inte bara handlade om slutet när du skulle komma, utan att du har varit i en "fantasi-värld" hela vägen från börja till slut.. att när du lämnar henne så ryser du i hela kroppen... har ståndet kvar... tänker på upplevelsen efteråt i flera dagar...

Anledningen att jag frågar är för att mina upplevelser har nästan alltid känts "mekaniska". Tjejerna har inte mig i fokus, utan det är pengarna som är i fokus. De lever inte riktigt in i det, eller "låtsas" leva in i det.

Men det kanske är inte så konstigt. Tjejerna blir nog avtrubbade när kund efter kund kommer in varje dag.. att det aldrig hinner byggas upp något kemi i mellan... att allt handlar om ett pengarbyte och njutningen glöms bort när någon hon precis har träffat stoppar sin kuk i henne!

För mig gäller samma sak när jag träffar en vanlig brud jag har raggat upp, om vi väljer att ha sex, så är det viktigt att hon också njuter för att jag också ska njuta till max själv. Om jag känner det minsta att hon bara ligger där, eller om hon bara "låtsas-stönar", så får jag inte det där riktigt fantastiska njutningen. Låt säga att du träffar en tjej i krogen och har sex med henne 5 minuter senare, kan det verkligen bli bra? Hinner man ens bli kåt på varann? En sådan scenario jämför jag med att gå till en eskort tjej.

Berätta gärna om din upplevelse eller vad du tycker!
__________________
Senast redigerad av Benjivitori 2018-02-10 kl. 00:23.
Citera
2018-02-10, 00:32
  #2
Medlem
Att gå hem med en tjej från krogen efter 5 minuters kontakt är inte samma sak som att köpa sex. Självklart njuter inte prostituerade av sex, självklart är pengarna i fokus. Som bekant får tjejer ligga rätt obegränsat, så är det sexet de är ute efter behöver de inte prostituera sig.
Citera
2018-02-10, 00:56
  #3
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Vad fan förväntar du dig? Hon säljer en tjänst som du köper och det är ett knull, inget mer & inget mindre. In, ut, sprut och slut alltså! Inga jävla känslor eller dylik skit. Vad är det för jävla fel på folk idag?!
Citera
2018-02-10, 01:07
  #4
Medlem
Jag förväntar mig inget, och detta var inget kritik mot tjejerna eller män som går till prostituerade. Vad jag menade med tråden, är om det finns många män som verkligen njuter av denna typ av sex som oftast blir mekaniskt?
Citera
2018-02-10, 01:12
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benjivitori
Jag förväntar mig inget, och detta var inget kritik mot tjejerna eller män som går till prostituerade. Vad jag menade med tråden, är om det finns många män som verkligen njuter av denna typ av sex som oftast blir mekaniskt?
Absolut! Handlar om hur fittan känns. Det finns bra och det finns dåliga fittor. Man måste testa många för att hitta the one. http://naruthai-chawsalai.mozello.com
Citera
2018-02-10, 01:15
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benjivitori
Har din sex med en prostituerad tjej blivit riktigt bra någon gång? När jag säger riktigt bra, menar jag om det har klickat från start till slut.. att hon också verkligen njuter och inte fejkar..

Ja, det händer absolut. Man kan ju som erfaren karl märka av signalerna. Att hon blir våt och får en genuin orgasm. Skulle säga att upplevelserna följer en normalfördelning ganska bra. De flesta upplevelser okey, men inte mer, och ungefär lika många är dåliga, respektive riktigt bra. Den sistnämnda kategorin är ju den som får en att fortsätta. En del tjejer i branschen är verkligen exceptionella.


Du är inne på helt rätt spår: ofta handlar det om personkemi. Ibland finns den, ibland inte.
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2018-02-10 kl. 01:17.
Citera
2018-02-10, 02:05
  #7
Medlem
Drinkycrows avatar
Jag köper inte sex men har hänt att jag legat med någon jag träffat fem minuter tidigare och det är väl klart det kan vara bra ändå, man har ju en viss kemi när man känner man kan köra direkt.

Angående betalflickor säger det ju sig självt, de vill ju inte ligga med dig för njutningens skull så klart det blir lite mekaniskt.
Citera
2018-02-10, 09:49
  #8
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Snyggade till rubriken.

/Mod

Citera
2018-02-10, 11:34
  #9
Medlem
ja det finns betaldamer som njuter fullt ut och tar kommandot...har själv träffat några guldkorn
Citera
2018-02-10, 11:39
  #10
Medlem
Jag har inte varit med så många prostituerade. Men några stycken från olika länder har det blivit.
Vad som har förvånat mig är hur normala dessa tjejer är, de flesta är som vilken tjej som helst man träffar. Har blivit vän på Facebook med två av dom och har haft väldigt bra ömsesidig sex nästan varje gång.
Nu har jag aldrig varit på något ställe där tjejerna knullar på löpande band, det tycker jag inte om. Jag vill lära känna henne lite och ta någon drink först i lugn och ro.
Om en tjej är sexuell och det finns lite kemi så njuter hon lika mycket vare sig om hon tar betalt eller inte.
Citera
2018-02-10, 12:54
  #11
Medlem
porsches avatar
Gissar det beror på hur man själv uppträder.
Finns helt klart en hel del riktigt äkta kåta brudar
som tänder bl a på att känna sig köpta, bli dominerade,
få känna sig sexiga, som älskar att få se gubbar spruta
mm osv bla bla.
I grunden är det givetvis en affärsuppgörelse
men de trivs bäst om den delen klaras av smidigt
och de vill inte heller du blir påhängsen o kär.
Uppfattningen är att de gästarbetande är mer mekaniska
än våra härliga inhemska
Citera
2018-02-10, 19:22
  #12
Medlem
rtyuios avatar
De finns där ute. De är sällsynta dock. Kan säga att 80% av hororna behandlat mig som en torsk där upplevelsen inte varit värt varken pengarna eller besväret. Men några av de har varit hur fina som helst med skratt och trevlig konversation involverad. Jag brukar nästan alltid ta en timme extra och lära känna varandra lite då det oftast kan hjälpa med stämningen och få upplevelsen att kännas mindre mekanisk. Kvinnor överlag älskar att babbla om sig själva så frågar de oftast lite allmänt om dem själva. Man märker ganska fort vilka som är de riktigt självupptagna subborna som bara ser en som pengaautomat. Nåja, jag knullar på de oavsett. Oftast blir det nitlott på den där kemin då du köper en tjänst där alla "tillbehören" inte är inkluderat i grundpriset för de är så vana att killar behandlar de som svin enligt de själva. Så de där "känslorna" stänger de oftast av.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback