2018-02-09, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DPR
Detta. Så sjukt jävla vidrigt. Varit med om att f.d vänner kollar upp varandras bolag för att se årets resultat för att sen kommentera detta vid nästa tillställning

Ja, det där har jag börjat inse rätt nyligen. Att folk håller på så. Borde man kanske förstått tidigare eftersom det första en svensk frågar vid nya bekantskaper är ju vad man jobbar med. Upplever inte det på samma sätt i andra länder jag varit i. Lite tragikomiskt.

Ont:Vi står o stampar runt 8k. Avvaktande. Kan det hänga ihop med börsläget? Fan vet! Jag gissar som alla andra😉.
2018-02-09, 08:20
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Jag köper endast bitcoin för att investera i andra coins
Då borde du byta till ETH. Snabbare och billigare men du har säkert en anledning till att du väljer BTC.
2018-02-09, 08:26
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Ja, det där har jag börjat inse rätt nyligen. Att folk håller på så. Borde man kanske förstått tidigare eftersom det första en svensk frågar vid nya bekantskaper är ju vad man jobbar med. Upplever inte det på samma sätt i andra länder jag varit i. Lite tragikomiskt.

Ont:Vi står o stampar runt 8k. Avvaktande. Kan det hänga ihop med börsläget? Fan vet! Jag gissar som alla andra😉.
Som många andra skrivit så ser det ut som den nedåtgående trenden håller i sig lite till. Förväntar mig minst en större trap till innan kursen byter riktning.
2018-02-09, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
Som många andra skrivit så ser det ut som den nedåtgående trenden håller i sig lite till. Förväntar mig minst en större trap till innan kursen byter riktning.

Mycket möjligt...
2018-02-09, 10:41
Medlem
Stones avatar
Citat:

Kursfallet på börsen har redan skett men ETH och BTC har endast en liten -0.5% förrändring... tror inte det påverkar crypto mer just nu.
2018-02-09, 12:25
Medlem
Venators avatar
Kortare uppbromsningar i den fallande trenden har vi ju sett flera gånger nu. Men kan vi se att de blir längre för varje gång och kommer tätare så finns det väl genast ökat hopp om framtiden.
2018-02-09, 12:39
Medlem
Hexen666s avatar
Jag tror vi har en till nedförsbacke att ta oss igenom. Mellan 3500 - 5500 tror jag vi landar
2018-02-09, 12:56
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Jag tror vi har en till nedförsbacke att ta oss igenom. Mellan 3500 - 5500 tror jag vi landar
Vart får du de siffrorna ifrån? Rätt stort motstånd i orderdjupet vid 8400. Verkar finnas vilja att hålla nere kursen ett tag till.
2018-02-09, 14:34
Bannlyst
Idag blir det runk - det är en runkdag.

KUrsen ligger och stabiliserar sig kring 8-9000 idag, inget speciellt kommer hända. På längre sikt har vi facit men kortsiktigt vet vi aldrig.

Cash kanske rusar än mer
2018-02-09, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fixafitta
Idag blir det runk - det är en runkdag.

KUrsen ligger och stabiliserar sig kring 8-9000 idag, inget speciellt kommer hända. På längre sikt har vi facit men kortsiktigt vet vi aldrig.

Cash kanske rusar än mer

Är du 13 år?
2018-02-09, 17:31
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Vart får du de siffrorna ifrån? Rätt stort motstånd i orderdjupet vid 8400. Verkar finnas vilja att hålla nere kursen ett tag till.
Trenden pekar ditåt, och det är rent matematiskt sannolikt samt att stora spelare vill ha ner den ytterligare. Men vem vet, kan ha fel.
2018-02-09, 17:49
Medlem
Wolf of Wall Street, Jordan Belfort vet ett och annat om Bitcoin. Han var själv nära att börja mina en gång i tiden. Han vet också ett och annat om hur det fungerar i verkligheten och hur det hela är på väg att sluta. https://www.youtube.com/watch?v=XlBa5liuy9Q

Hoppa till 3.30.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in