Citat:
Ursprungligen postat av
fisk123
Läste att Bardiya sitter på Salberga, visste inte att de har avdelning för sexualbrottsdömda där? Om inte lär han ju leva i ett rent helvete, sitta på blandad avdelning på en klass 1 anstalt med hans register...
Behöver inte vara en avdelning för enbart sexdömda utan det är nog en för studier, motivation, eller skyddad.
Tror nog inte de sätter honom på en helt vanlig.