Citat:
Ursprungligen postat av
57Emma
mamman kan ju ha inbillat sig att flickorna har blivit sjuka av t ex vaccinering. Men då kan man ju fråga sig varför dotter nr 2 fick samma spruta.
De vi tidigare fått vetskap om är ju att pappan och äldsta flickan varit i Tyskland så barnen var nog inte inbillningssjuka. Äldsta skall ju även ha blivit mycket försämrad vid tredje advent
Jag är förmodligen lite för trött nu men jag tyckte jag utläste detta mellan raderna i
Jonathanmw inlägg. Jag tror inte flickorna var inbillat sjuka men som
Jonathanmw säger så letar man symptom så kommer man finna det man söker
Tycker det är märkligt att äldsta flickan varit sjuk så länge utan att en diagnos har kunnat fastställas (om det nu är så). Vet en ung person som fick aplastisk anemi som är en mycket ovanlig sjukdom och diagnos kunde ställas snabbt. Att flickan varit orkeslös i flera år med enbart försämring och ingen diagnos har kunnat ställas tycker jag är märkligt. Att sedan nästa barn blir drabbad på samma vis är minst sagt otroligt.
Sjukdomen verkar haft debut efter flytt och ny skola. Ibland får jag till mig att flickan kanske fick en djup depression efter flytt med apati och trötthet.