2018-02-09, 00:36
Bannlyst
Förstår inte behovet att trolla män som har det svårt, hur var det med allas lika värde nu igen? Det är helt förståeligt att man mår dåligt om man inte får sex, kärlek och närhet på många år, det är så onaturligt det kan bli.
Citera
2018-02-09, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Möjligt, finns ett fåtal snygga, gäller att hitta dessa. Även sydamerikanskor är snygga, i vissa fall snyggare än svenskor och ofta med mycket bättre familjevärderingar.
Jo tack, en väns familjemedlem importerade en sydamerikanska, mycket pengakåt och de har inte haft det lätt med henne.
Om du anser det är bättre familjevärderingar att hon ska ha och ha och det är du som ska jobba ihop det, så go for it! Annars kan du sprida pengar på valfri golddigger och får liknande person.
Ska din invandrarkvinna vara utländsk i sättet så är det bästa om du flyttar till hennes land så hon inte börjar få svenska värderingar.
Citera
2018-02-09, 00:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Vad var det som var så svårt att förstå av mitt inlägg? Jag skrev ju klart och tydligt att tjejer flakear, oberoende om jag bjuder ut henne på en gång eller snackar med henne i timmar. Du fattar inte att du pratar med ett hopplöst fall som fått all hopplöshet och ovisshet serverad framför ansiktet på en. För mig är det en raketforskning att ens lyckas stämma träff med en tjej. Att få känna hur det är att stoppa in kuken i fittan vore lika extremt och ovanligt som att jag kan teleportera mig till sydpolen.

Inget av det där framkom i meddelandet jag citerade, så varva gärna ner med attityden.

Men ok. Du får flakes. Vad vet du om vad kvinnor tänder på hos män? Vilka egenskaper?
Citera
2018-02-09, 00:49
Medlem
Citat:
Det värsta är att ensamma män blir så extremt utstötta och förlöjligade. Träffade en kvinna för någon månad sedan, 35årig singelmorsa som i princip hade slängt ut sin 40åriga karl för att hon "tröttnat". Fick höra när hon snackade i tele med han å han verkade hur trevlig och vanlig som helst, men hon var fan en jävla bitch mot honom.

Enda anledningen jag var där varför att knulla, jävligt sexig och bröstimplantat hade hon med, satte på na när hennes ungar låg och sov i andra rummet.

Enda anledningen jag klarar av vetskapen om vad som händer rent mentalt är antagligen för att jag hade tur i det genetiska lotteriet så jag kan dejta rätt många genom tinder etc, hade jag inte fått nå sex och vetat detta hade jag fan börjat planera en Elliot Rodger vid det här laget.

En polare drog till sydamerika för några veckor sedan. I sverige är han i princip osynlig, även bland feta brudar, i sydamerika har han på nån vecka haft sex med många feminina vilda härliga brudar.

Könsbalansen i Sverige är verkligen helt förstörd och en stor mängd män vågar inte ens prata om problemet för att de då blir sedd som svaga, oattraktiva och även smutskastade.
Detta är förklaringen till att du legat med 5 kvinnor efter nyår, då är inte uberkräsen. Killarna här vill ha en kvinna max 25, smal och snygg, utan barn, med ett arbete eller studerande. De har sådana krav och raggar på dejtingsidor där det redan är överrepresantation av killar och raggar bara på de kvinnor alla män vill typgifta sig med.
Citera
2018-02-09, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kangasuri
Inget av det där framkom i meddelandet jag citerade, så varva gärna ner med attityden.

Men ok. Du får flakes. Vad vet du om vad kvinnor tänder på hos män? Vilka egenskaper?
Jo det framgår i det du citerade, att jag kontaktade henne innan den PLANERADE avgången.

Det fanns alltså en planerad dag där vi skulle umgås.

Ja jag får flakes, vad fan ska jag göra?
Senast redigerad av vitbmw 2018-02-09 kl. 00:53.
Citera
2018-02-09, 00:52
Bannlyst
Citat:
Förstår inte behovet att trolla män som har det svårt, hur var det med allas lika värde nu igen? Det är helt förståeligt att man mår dåligt om man inte får sex, kärlek och närhet på många år, det är så onaturligt det kan bli.

Tycker du det är obehagligt här så ska du se en sida som förkortas som DS. Där läggs det upp "underhållande raggmail". Där kvinnor ofta tar chansen att visa upp hur de satt killar på plats när dom försökt att ta kontakt. (Om än jävligt osmidigt ibland, men även för vad som verkar vara chansen att få bete sig vidrigt mot någon stackare för underhållnings skull)
Sen ryggdunkas inläggen av både kvinnor och cuck män.
Citera
2018-02-09, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ska du slösa min tid eller ville du ha hjälp?
Var ju tvungen att först förklara för dig att problemet inte ligger i min "closening". Hade jag inte fått förklara mig så hade du ju sett mig som ett hopplöst fall som tydligen inte tar chanser, när jag faktiskt gör det.

Men för att komma vidare.

Ja, jag får för det mesta flakes. Vad tjejer dras till? Ja, vad vet jag. Kanske vara sliskig? För uppenbarligen funkar det inte att vara normalt.
Citera
2018-02-09, 00:56
Bannlyst
Citat:
Var ju tvungen att först förklara för dig att problemet inte ligger i min "closening". Hade jag inte fått förklara mig så hade du ju sett mig som ett hopplöst fall som tydligen inte tar chanser, när jag faktiskt gör det.

Men för att komma vidare.

Ja, jag får för det mesta flakes. Vad tjejer dras till? Ja, vad vet jag. Kanske vara sliskig? För uppenbarligen funkar det inte att vara normalt.

Nej, man behöver inte förklara en massa. Bättre att svara på frågorna seriöst istället.
Citera
2018-02-09, 00:58
Medlem
Citat:
Tjejerna i våra hemländer, inte ens våra tjejer som är födda här, har som prioritet att inleda relationer från yngre tjugoårsålder och ha sex.

Per definition är jag inte invandrare, men ok. Jag är MENA född här, ja.

Nej, jag vill inte att det ska gå genom föräldrar. Det sker på kärlekslösa villkor. Då avstår jag hellre från sex.

Jag är för rasblandning. Vill kvinnorna inte det så respekterar jag det, men då ska man i andra vevan sluta hyckla och prata om människors lika värden, att alla människor är likadana, människan är bara en ras och liknande trams. Uppenbarligen finns det ras och vita dras till vita.
Jag håller med, det är väldigt mycket hyckleri. "Alla ska behandlas lika" Men det funkar inte i verkligheten, folk går på antirasistiska demonstrationer sedan umgås de med bara svenskar osv.
Mina vänninor vill inte ens träffa ickesvenskar, alltså inte ens andra vita och de är snobbar och FI männskor.
Mimmar en svensk till en rapplåt så är det rasism, men en svart kan då är det kultur, är detta likabehandling?
Nej inse att det finns skillnader och var ärliga.
Jag tror kvinnor undviker dig för att de tror du kan vara våldtäktsman bara pga din härkomst. Andra undviker dig för att de är falska "antirasister".
Du skulle kunna ragga på antirasistiska demonstrationer och tackr de nej frågar du om de är rasister, då har du nog en dejt
Citera
2018-02-09, 00:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Detta är förklaringen till att du legat med 5 kvinnor efter nyår, då är inte uberkräsen. Killarna här vill ha en kvinna max 25, smal och snygg, utan barn, med ett arbete eller studerande. De har sådana krav och raggar på dejtingsidor där det redan är överrepresantation av killar och raggar bara på de kvinnor alla män vill typgifta sig med.

Kräsen när det kommer till snygghet är jag utan tvekan. De flesta jag ligger med är runt 20, smala, snygga och pluggar här på högskolan.

En och annan "milf" slinker in ibland, som denna, mycket tack vare sillisarna.
Citera
2018-02-09, 01:00
Bannlyst
Citat:
Nej, man behöver inte förklara en massa. Bättre att svara på frågorna seriöst istället.
Du verkade ta åt dig för att du hade fel.

Fanns väl inget att direkt svara på. Hur ska jag veta vad för egenskaper tjejer tänder på om jag inte ens har kontakt med tjejer? Säger sig självt. Därför borde du direkt ha skrivit vad tjejer tänder på, för att hjälpa mig...
Citera
2018-02-09, 01:04
Medlem
Citat:
Du verkade ta åt dig för att du hade fel.

Fanns väl inget att direkt svara på. Hur ska jag veta vad för egenskaper tjejer tänder på om jag inte ens har kontakt med tjejer? Säger sig självt. Därför borde du direkt ha skrivit vad tjejer tänder på, för att hjälpa mig...
har du inga systrar eller kusiner här som kan introducera dig för sina vänninor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in