Citat:
Ursprungligen postat av
Gertrud1
Jag håller med om att ni inte vet - men rektorn vet, och jag vet, jag har fått pm från ett flertal av varandra oberoende personer. Folk är i sådan affekt här att de inte läser vad som skrivs.
De anhöriga mår väldigt dåligt av alla psyksjuka teorier här där föräldrarna demoniseras av trollen.
Det här är nog Flashbacks värsta trollfest.
Snälla, lugna ner dig en aning. Jag är inte din fiende och jag tror inte att någon annan i den här tråden heller är det. Jag tror att du skriver i affekt just nu, men ta gärna några djupa andetag och skriv sedan så jag och andra förstår. Jag läser och lyssnar mer än gärna.
Vi hade en diskussion tidigare om ME/CFS där jag höll med dig om att förståelsen för denna sjukdom är alldeles för låg. Att flickorna verkligen fått denna diagnos har jag dock aldrig sett verifierad. Därför är det naturligt att jag och andra efterfrågar fakta, inte sant?
För att göra saken värre hör jag till de som anser att ME/CFS bör omdefinieras till SEID (
systemic exertion intolerance disease), men det är en diskussion för en helt annan tråd...:
https://www.nap.edu/read/19012/chapter/1