2018-02-07, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Förklara gärna varför? Du tror inte på Bitcoin, men du tror på NEO? Hur tror du folk ska köpa NEO? Med ETH eller?

ETH och NEO är två konkurrerande plattformar som gör i stort sett samma sak, men du förutspår att folk kommer köpa ETH som de spenderar på NEO?

men då shortar dem ju ETH för att köpa NEO?

Hmm, jag får inte riktigt ihop det...

Ja du kan ju välja att tradea NEO med de flesta olika cryptos via tex bittrex.
I framtiden när det har kommit decentraliserade exchanges kommer du kunna växla hur som helst utan att behöva sälja tex dina Cardano för BTC för att sen byta dina BTC mot NEO mm.

Att NEO skulle ta ut Ethereum kanske kan hända någon gång, men knappast 2018.
2018-02-07, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Orimligt hög studs ja, en massa idioti som pumpas +30%.

Samtidigt är det inte helt ointressant att titta på att total marketcap just nu, studsen till trots, är under $350b. Toppen var alltså en god bit över $800b. Så vi har trots studsen helt klart blåst en massa skit ur marknaden. Så det är åtminstone inte omöjligt att det lugnar ner sig nu eller efter en vända ned till.

Jag tror dock att vändningen är här nu, eller iaf att vi inte dippar till de domedagsnivåer som vissa crypto-haters här i tråden förutspått. Mkt av osäkerheten kring marknaden under de senaste veckorna har ju varit inför SEC-mötet, vilket visade sig ha en mer positiv ton än vad de flesta hade väntat sig.
2018-02-07, 10:00
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fLzj
Ja du kan ju välja att tradea NEO med de flesta olika cryptos via tex bittrex.
I framtiden när det har kommit decentraliserade exchanges kommer du kunna växla hur som helst utan att behöva sälja tex dina Cardano för BTC för att sen byta dina BTC mot NEO mm.

Att NEO skulle ta ut Ethereum kanske kan hända någon gång, men knappast 2018.

Nej. Du kan tradea Neo mot BTC och BTC mot NEO. Det är det enda sättet du kan trade:a NEO på Bittrex.
2018-02-07, 11:20
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Jag tror dock att vändningen är här nu, eller iaf att vi inte dippar till de domedagsnivåer som vissa crypto-haters här i tråden förutspått. Mkt av osäkerheten kring marknaden under de senaste veckorna har ju varit inför SEC-mötet, vilket visade sig ha en mer positiv ton än vad de flesta hade väntat sig.

Att man skulle behöva vara "crypto-hater" för att se sannolikheten av ännu hårdare kursfall har jag svårt att förstå. Den sortens svart-vit analys gynnar inte någon och är allra minst en grund för investeringsbeslut (men det får var och en upptäcka själv). Ingen blir gladare än jag om det vänder nu för mina innehav har sjunkit till en tredjedel av värdet i både HTML, APPC och ZOI och övriga innehav har nästan halverats utom ETH som är tillbaka på nivån där jag köpte i höstas. Men kan du se en anledning till varför vändningen skulle komma nu, eller "tror" du bara? Eller hoppas? Börserna är oroliga och vi vet fortfarande inte hur crypto kommer att hanteras av de regeringar som uttryckt sin misstänksamhet. G20-gruppen kommer att tala om crypto och då sannolikt om regleringar av marknaden (tror jag i och för sig är bra på sikt). Så vad är de goda nyheterna som skulle få kursen att stabiliseras eller ännu hellre vända uppåt just nu?

Jag sitter kvar på mina investeringar och jag tror på tekniken, men för stunden kan jag inte se att fortsatt fall är mindre sannolikt än en vändning.
2018-02-07, 11:30
Medlem
Bröt 8k för inte så länge sedan. Blir spännande att se varåt det barkar, om det är så att den vänder neråt en gång till.
2018-02-07, 11:36
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Sitter också på både Bitcoin och Ethereum. Klev från början in på $3000 resp $250, har sålt av en del när de stod högre. Jag har väldigt svårt att se någon återhämtning till tidigare nivåer, känns som det kommer stora nedgångar blandat med små uppgångar.
Kommer BC uppemot $9k igen så säljer jag och står över krypto för lång tid framåt.

Jag har svängt från att vara stor optimist, kunde inte se hur BC inte skulle komma upp i $100k på några års sikt, nu kan jag inte se hur BC kommer vara värt över $1k inom något år.
2018-02-07, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
Sitter också på både Bitcoin och Ethereum. Klev från början in på $3000 resp $250, har sålt av en del när de stod högre. Jag har väldigt svårt att se någon återhämtning till tidigare nivåer, känns som det kommer stora nedgångar blandat med små uppgångar.
Kommer BC uppemot $9k igen så säljer jag och står över krypto för lång tid framåt.

Jag har svängt från att vara stor optimist, kunde inte se hur BC inte skulle komma upp i $100k på några års sikt, nu kan jag inte se hur BC kommer vara värt över $1k inom något år.

Då kan du planera att sälja inatt, ligger på $8200 och på väg as we speak.
2018-02-07, 12:10
Medlem
S.O.Stolps avatar
Kryptovalutorna blir värda noll

Den senaste tidens kraftiga nedgångar för kryptovalutor kan bli värre. Existerande kryptovalutor kommer inte att finnas kvar i sin nuvarande form och avsaknad av reellt värde gör att valutorna som inte överlever sannolikt kommer att handlas ned mot noll. spår Goldman Sachs i en rapport.

Avanza

Bloomberg
2018-02-07, 12:15
Medlem
musttomtes avatar
Crypto valutor går bra. kolla in snubben i början av den här videon. Han skulle kunna vara UsAs främste rappare och vilka tänder men han drar in 50k per week.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=01&v=vjXrdzbgcg0
2018-02-07, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Kryptovalutorna blir värda noll

Den senaste tidens kraftiga nedgångar för kryptovalutor kan bli värre. Existerande kryptovalutor kommer inte att finnas kvar i sin nuvarande form och avsaknad av reellt värde gör att valutorna som inte överlever sannolikt kommer att handlas ned mot noll. spår Goldman Sachs i en rapport.

Avanza

Bloomberg

Ja, det är klart att det är sionisternas önskedröm. Det är svårt för dom att komma åt med sina giriga fingrar och kontrollera något som är decentraliserat. Jobbigt mucho för dom.

Nu blev det inte noll för tulpanlökarna denna gång, men du kan alltid hoppas att nästa dipp inte är en dip utan undergången.
2018-02-07, 12:37
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Nu blev det inte noll för tulpanlökarna denna gång, men du kan alltid hoppas att nästa dipp inte är en dip utan undergången.
Jag hoppas ingenting. Jag bara framför budskapet...
2018-02-07, 13:03
Medlem
felleboy90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Crypto valutor går bra. kolla in snubben i början av den här videon. Han skulle kunna vara UsAs främste rappare och vilka tänder men han drar in 50k per week.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=01&v=vjXrdzbgcg0

Detdär var det helt klart mest patetiska försöket att scamma folk på sina pengar jag sett hittils och jag har varit med ganska länge i spelet. Är videon gjord av en 15åring som nyss installerat sony vegas? De som går på sådana uppenbara scams förtjänar att bli av med sin pengar

https://www.youtube.com/watch?v=suwsR6fXU_M

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in