Citat:
Ursprungligen postat av
Avd.9
Sanningen vet jag inte, men jag har förmedlat info från nån som var väldigt nära till familjen.
Info från nån annan som varit inne i huset.
Och info från andra här som kunnat bekräfta min info.
Sen har jag delgett det här på tråden.
Lite har bekräftats i media.
Lite har bekräftat av polis.
Men inget har varit fel..... ÄN.
Men nån video har jag såklart inte sett, och ett brev har jag inte läst.
Hej, det är någon i tråden som har skrivit en 5-6 inlägg. H*n skriver så här "avd 9 har till stora delar rätt, men det var ett krossat dricksglas" sedan fortsätter h*n att skriva" det stämmer att det fanns en i familjen som var väldigt sjuk men inte fysiskt."
Vet du något om det? Har någon av föräldrarna varit så psykiskt sjuk att det har gjort att de inte sett klart på sina döttrars sjukdom?
Jag litar på dig och Scheele, framförallt för att ni skriver väldigt tydligt hur ni vet saker. Ja, utan att ge ut källor men det är ju alldeles självklart att ni inte kan ge ut det. Det är ju så flashback brukar funka att man delar med sig av det man vet och är det då ett begränsat antal människor som varit i huset så får man naturligtvis vara försiktig.´
Jag har kollat igenom dina inlägg igen och du är övertygad om svår sjukdom. Du har ju haft rätt i det du skrivit tidigare. Detta är såklart svårt att svara på och kanske tvingar jag dig att spekulera.. Som jag har uppfattat det så har OH fått ta ett stort ansvar, många har kallat honom kontrollerande, det har jag aldrig trott på, däremot har han gjort det för sin familjs skull.
Jag har tidigare skrivit att jag inte tror att OH var medveten om att han skulle dö när han gick på julledighet. Framförallt för att han hade konferensen och så ordentlig som han verkade vara skulle han inte lämna sina kompisar åt sitt öde, utan jag tror att han då var helt ovetande om vad som skulle hända under juluppehållet.
Du förstår var jag vill komma? Om OH inte hade några tankar på att avsluta vare sig sitt eget eller någon annans liv vid den tidpunkten , då kan det inte ligga någon längre planering bakom. Då funderar jag såhär, är det med facit i hand, andra människor gör familjemedlemmarna sjukare än vad de var?