2018-02-06, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Visst, visst. Och ångrar man sig efter ett år så #metoo'ar man helt enkelt, eller t.o.m. våldtäktsanmäler om det är nåt mer av värde man vill åt. Självklart.

Som sagt, jag kan inte bry mig mindre.
Att ångra sig och anmäla gör det inte till våldtäkt. Det är bara vidrigt beteende och försvårar för de verkliga offren.
Citera
2018-02-06, 14:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nä, jag tror faktiskt inte att nån bara för att den gillar BDSM och brukar ha det med sin partner hemma sovrummet/källaren på det sätt de gillar, är särskilt intresserad av att ha det med random obehaglig snubbe, som skiter fullständigt i vad de gillar, på marken i en skogsdunge när de är på väg hem för att laga mat och tita på Allsång på Skansen.

1) Sounds pretty hot to me. Här är fler exempel på kvinnor som vill ha det,

(FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

2) Varför utgår du ifrån att kvinnor inte vill ha sex med okända män?
Senast redigerad av Babianen 2018-02-06 kl. 14:59.
Citera
2018-02-06, 15:01
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Huvudsaken du förstår skillnaden mellan frivilligt sex och ofrivilligt. Ofrivilligt sex kan aldrig vara en förlängning av fantasin, så nej, det är knappast någon som går igång på något som sker mot deras vilja.

1) Det finns inget som heter ofrivilligt sex. Allt sex (i princip) blir frivilligt om kvinnan blir påsatt tillräckligt länge, tillräckligt hårt, eller av flera killar.

2) Jo alla kvinnor tänder på att bli tvingade till sex. Sluta super-ljuga nu.

Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Hur är mannen "helt okänd" i en fantasi? Direkt någon fantiser om en man och våldtäkt så är jag ganska säker på ett de styr handlingarna. I en riktig våldtäkt så kan mannen vara helt okänd, samt våldsam.

Ja och det gör det mer upphetsande. Det är mer spännande, det är mer förnedrande, kvinnan kan bli rädd vilket är upphetsande. Det är vad många kvinnor behöver sexuellt.
Citera
2018-02-06, 15:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ja, precis. I fantasin gör mannen precis det man vill att han ska göra. Man får exakt det man vill ha.

Medan man i verkligheten knappast väljer ut sin attraktive våldtäktsman och instruerar honom i hur det ska gå till.

1) Nej hela poängen med sex som kvinna är att bli utnyttjad och göra det som mannen vill. Man vill tillfredsställa en man.

2) Varför skulle mannen vara attraktiv? Det är mer förnedrande om han är oattraktiv och äcklig.

Citat:
Nä, BDSM har man frivilligt. Är det ofrivilligt är det våldtäkt.

Det är bara ofrivilligt tills kvinnan blir kåt. Efter det är det inte våldtäkt längre.

Citat:
Ja, de beskriver en man för dig. Redan där är han inte helt okänd. I en verklig våldtäkt kan du inte beställa ådriga händer. Inte heller viskandes saker bakifrån.
I mina fantasier om krig så är jag Rambo och dödar alla, men jag tror inte det har så mycket med verkligheten att göra.

Vem bryr sig om detaljerna? Det är fortfarande spännande och roligt för kvinnor.
Citera
2018-02-06, 15:27
Avslutad
Citat:
Att ångra sig och anmäla gör det inte till våldtäkt. Det är bara vidrigt beteende och försvårar för de verkliga offren.

Japp. Med den andelen falskanmälningar som sker idag så är det inget än århundradets svek av kvinnor mot kvinnor.
Citera
2018-02-06, 15:30
Medlem
Citat:
Japp. Med den andelen falskanmälningar som sker idag så är det inget än århundradets svek av kvinnor mot kvinnor.
Jag vet inte hur många falskanmälngar det är idag.
Citera
2018-02-06, 15:32
Avslutad
Citat:
Nä, BDSM har man frivilligt. Är det ofrivilligt är det våldtäkt.

Jajemen, för det har du bestämt därför att du bestämmer vad som är vitt, och vad som är svart. Allt däremellan finns inte.

Det är bara feminister som har gått kursen 'hur man tankeläser hela mänskligheten'. Den går torsdagar mellan 14.15 och kvart över två på eftermiddagen. Plats: Södertörns Högskola, sal 666.
Citera
2018-02-06, 16:21
Avslutad
Citat:
Jajemen, för det har du bestämt därför att du bestämmer vad som är vitt, och vad som är svart. Allt däremellan finns inte.

Det är bara feminister som har gått kursen 'hur man tankeläser hela mänskligheten'. Den går torsdagar mellan 14.15 och kvart över två på eftermiddagen. Plats: Södertörns Högskola, sal 666.
Eh, jo det är liksom det som ÄR våldtäkt.
Att genomföra sexuella handlingar med någon mot dennes vilja.

Du kan inte utöva sexuellt våld mot någon och kalla det BDSM om den andra personen inte är med på det.
Senast redigerad av Ipsi 2018-02-06 kl. 16:29.
Citera
2018-02-06, 16:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Eh, jo det är liksom det som ÄR våldtäkt.
Att genomföra sexuella handlingar med någon mot dennes vilja.

Men tänk om kvinnan ändrar sig?

Citat:
Du kan inte utöva sexuellt våld mot någon och kalla det BDSM om den andra personen inte är med på det.

Tänk om gränsen för vad kvinnan är med på flyttas hela tiden?
Citera
2018-02-06, 21:13
Avslutad
Citat:
Jag vet inte hur många falskanmälngar det är idag.

Mer än 50%.
Citera
2018-02-06, 21:21
Medlem
Citat:
Mer än 50%.
Har du tillförlitlig källa?
Citera
2018-02-06, 21:23
Medlem
Citat:
Har du tillförlitlig källa?

Haha! Ja för att det ska räknas dom falskanmälan måste det ju först bevisas. Oh snap!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in