2018-01-17, 10:14
Medlem
caecos avatar
Jag har sett att Karlalfred och andra kunniga användare anser att man ska börja sin PCT tre veckor efter sista sticket testo E. Vilket verkar rimligt när man tänker på halveringstiden och kollar i någon ”roid calculator”.

Ofta när man kollar på andra forum samt äldre inlägg så väljer folk att starta sin PCT efter två veckor redan. Varför väljer folk att börja redan två veckor efter sista sticket? Anser de att nivåerna av testosteron ändå är så pass låga att de kan börja redan då?
Citera
2018-01-17, 12:10
Medlem
Är nyfiken på vanliga känningar eller bieffekter ni fått av HCG?

Utöver de potentiella bieffekter som står listade på paketet och även i början av denna tråd, så undrar jag vilka symptom som är typiska för HCG?

Syftar främst på HCG under kur, mellan kur-PCT eller under PCT men även om någon kört endast HCG kan det vara intressant att veta vilka som är vanligast?
Citera
2018-02-06, 08:51
Medlem
Hej!
Har sprungit på lite problem. Kört en 40/50 kur OT only och tar sista tabsen idag. Tanken var att kliva på nolvadex imorgon men inte fått dom som lovat. Så nu står jag här utan pct. Dom enda bieffekterna jag upplevt är att kulorna moler lite och ev krympt pyttelite, samt att sperman är tjockare.

1. Ska jag skita i pct då eventuella bieffekter från nolvan är värre?
2. Vad kan hända om jag struntar i pct?
3. Ska jag hoppa av kuren som planerat och skjuta på pct några dagar och kliva på den direkt jag fått tabletter?
4. Ska jag förlänga OT-kuren tills jag fått nolvadex?

Tack på förhand
Citera
2018-02-06, 14:34
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kladkrok
Hej!
Har sprungit på lite problem. Kört en 40/50 kur OT only och tar sista tabsen idag. Tanken var att kliva på nolvadex imorgon men inte fått dom som lovat. Så nu står jag här utan pct. Dom enda bieffekterna jag upplevt är att kulorna moler lite och ev krympt pyttelite, samt att sperman är tjockare.

1. Ska jag skita i pct då eventuella bieffekter från nolvan är värre?
2. Vad kan hända om jag struntar i pct?
3. Ska jag hoppa av kuren som planerat och skjuta på pct några dagar och kliva på den direkt jag fått tabletter?
4. Ska jag förlänga OT-kuren tills jag fått nolvadex?

Tack på förhand

Kör på nummer 3 eller 4. Kör PCT när du kan, bättre senare än planerat än inte alls. Några få dagar gör nog föga skada. Jag själva hade nog förlängst OT-kuren någon vecka så slipper du tänka på problemet ö h t.

Att strunta i PCT är inte ett bra alternativ.
Citera
2018-02-07, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Kör på nummer 3 eller 4. Kör PCT när du kan, bättre senare än planerat än inte alls. Några få dagar gör nog föga skada. Jag själva hade nog förlängst OT-kuren någon vecka så slipper du tänka på problemet ö h t.

Att strunta i PCT är inte ett bra alternativ.

Har åkt på en skada efter fyra veckors kurande med Testo E. Har valt att avbryta kurandet för att kunna köra på när skadan läkt istället.

Tror du att det behövs en PCT ändå?

Mvh
Citera
2018-02-07, 21:05
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Har åkt på en skada efter fyra veckors kurande med Testo E. Har valt att avbryta kurandet för att kunna köra på när skadan läkt istället.

Tror du att det behövs en PCT ändå?

Mvh

Ja, PCT gör gott ändå. En god återhämtning är av yttersta vikt då dina hormonnivåer spelar en stor roll i läkeprocessen. Kör en PCT precis som du tänkt dig och börja rehaba så snart du kan så kommer du vinna mycket i långa loppet.
Citera
2018-03-07, 21:25
Medlem
Hej! Är det någon här som vet om Nolvadex syns på polisens tester? Har letat men hittar inget klart svar.

Mvh
Citera
2018-03-07, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebigoak
Hej! Är det någon här som vet om Nolvadex syns på polisens tester? Har letat men hittar inget klart svar.

Mvh

tror inte ens nolvadex syns på karolinska men är inte helt hundra....

alltså det syns förutsatt att de går in och letar efter just det men kollar de aas letar de inte efter nolva
Citera
2018-03-08, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
tror inte ens nolvadex syns på karolinska men är inte helt hundra....

alltså det syns förutsatt att de går in och letar efter just det men kollar de aas letar de inte efter nolva

Det finns ju med på WADAs dopinglista iallafall. Frågan är om testerna som polisen skickar iväg blir kollade enligt den.
Citera
2018-03-08, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebigoak
Det finns ju med på WADAs dopinglista iallafall. Frågan är om testerna som polisen skickar iväg blir kollade enligt den.

nej, absolut inte, wadas dopinglista och polisens doping lista är två HEEEEEEEELT olika

wada är hårdare än polisen i sina kontroller, MYCKET HÅRDARE! sen är det givetvis relevant till vilken atlet de testar, dom skulle ju aldrig testa roidar-svensson för HGH exempelvis medans det är standard rutin på olympiska spelen för samtliga idrottare som testas

det är även något som polisen AAAAAAAAALDRIG skulle testa dig för bara för att ge dig ett exempel
Citera
2018-03-15, 00:03
Medlem
hej
jag ska snart gå på kur nr två testo E 250 mg e5d i 12 v. kommer köra pct (clomid o nolvadex) som vanligt efter kuren.

1. är de overkill att använda proviron till pct ?.
2. ja läst att man kan ta dbol 10 mg till pct, är de bra elr dåligt ?.

mvh alanya94
Citera
2018-03-15, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alanya94
hej
jag ska snart gå på kur nr två testo E 250 mg e5d i 12 v. kommer köra pct (clomid o nolvadex) som vanligt efter kuren.

1. är de overkill att använda proviron till pct ?.
2. ja läst att man kan ta dbol 10 mg till pct, är de bra elr dåligt ?.

mvh alanya94

Poängen med pct är ju att få igång din egenproduktion igen. Det sista du vill göra är att stänga ner dig ännu mer med dbol...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in