2018-02-05, 16:09
Medlem
Tittade på Lamottes senaste video angående gruppvåldtäkterna i Malmö. Där tog han upp att flera "experter", bland annat den rabiata genusfeministen, tillika kriminolgen, Nina Rung, som menar bestämt och skyller på dejtingappar och tillgängligheten som det stora problemet att vi har ökade massvåldtäkter i hela landet och inte minst i ghettot Malmö.

Jag har ingen länk, men kan detta stämma? Har Nina Rung rätt? Att det har med dejtingappar att göra, att vita vackra kvinnor massvåldtas av svartingar?
Senast redigerad av Jack.Cates 2018-02-05 kl. 16:12.
Citera
2018-02-05, 16:12
Medlem
Problemet är invandrare. Man går bara runt det verkliga problemet som nu har gjort i en si sådär 30 års tid.
Citera
2018-02-05, 16:20
Medlem
Europes avatar
Jag vet inte vad hon har sagt där, men hon är ökänd för sina stolliga uttalanden. Föga förvånande använder sig svenska statens propagandakanaler av henne för att sprida desinformation om bl.a. våldtäkter. Det är bara att ignorera henne och resten av den svenska statspropagandan.
Citera
2018-02-05, 16:24
Medlem
Europes avatar
För er som vill veta lite mer om Nina Rung och hennes desinformation kring våldtäkter:

https://nyheteridag.se/polisen-gav-felaktig-statistik-om-sexbrott-pa-festivaler-backar-efter-kritik/

http://tino.us/2016/08/polisens-internrapport-om-massovergreppen-kungstradgarden/
Citera
2018-02-05, 16:29
Avslutad
Mjo, men det stämmer säkert.

Det passar också så väl in i Sverige och har potential att bli en omhuldad massmedial/politisk förklaring. Det var tydligen en väldans problem med lastbilar efter att islamisten Rakhmat Akilov valt det mordvapen han valde.

I övrigt var det väl inte så mycket problem.
Citera
2018-02-05, 16:38
Medlem
okok1s avatar
Föra sommaren var det vädret som var orsaken...
Senast redigerad av okok1 2018-02-05 kl. 16:41.
Citera
2018-02-05, 17:31
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Jag har ingen länk, men kan detta stämma? Har Nina Rung rätt? Att det har med dejtingappar att göra, att vita vackra kvinnor massvåldtas av svartingar?

Ja, dejtingappar är speciellt populära i Malmö. Det förklarar det stora antalet gruppvåldtäkter där.
Citera
2018-02-05, 17:36
Moderator
-Info-s avatar
Fast det mest märkliga är väl att det nästan bara är utomeuropeiska invandrare som använder dejtingappar:

Citat:
• 90% av alla gruppvåldtäkter begås av män med utomeuropeisk härkomst.

https://pjjonasson.wordpress.com/2017/10/23/ny-undersokning-om-utlanningar-och-sexualbrott/

Nästan inga svenskar eller västeuropeiska invandrare använder sådana appar.

Det är inte vad man hade förväntat sig. Är svenskar rädda för ny teknik?
Citera
2018-02-05, 17:51
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Föra sommaren var det vädret som var orsaken...

Förklaringar som svenska politru...jag menar "forskare"...har försökt sig på hittills för att förklara våldtäktsepidemin:

1. Ökad anmälningsbenägenhet.
2. Vädret.
3. Medeltida svenska traditioner med taharrush.
4. Porren.
5. Rasismen.
6. Dejtingappar.
Citera
2018-02-05, 17:54
Medlem
MrKingmeistahs avatar
Ju fler dejtingappar desto mer sex = desto mer sexuella problem. Sen har vi problem med alla tjejer som anmäler i hopp om skadestånd. Jag ser inte sambandet mellan invandring och våldtäkter, det kan endast en rasist se något "samband" i.
Citera
2018-02-05, 17:59
Medlem
Aurochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Har Nina Rung rätt?
Visst är det så, sen leder snapchat till fler skjutningar och mer handgranatskastning.

Apparna är djävulens påfund!
Citera
2018-02-05, 18:18
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKingmeistah
Jag ser inte sambandet mellan invandring och våldtäkter, det kan endast en rasist se något "samband" i.

Du ser inget samband ens här?:

Citat:
95,6% av alla överfallsvåldtäkter begås av män med utländsk härkomst.
90% av alla gruppvåldtäkter begås av män med utomeuropeisk härkomst.
84% av alla grova våldtäkter begås av män med utomeuropeisk härkomst.

https://pjjonasson.wordpress.com/2017/10/23/ny-undersokning-om-utlanningar-och-sexualbrott/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in