Citat:
Ursprungligen postat av
scoremax
Är det relevant för värdet vilket ämne som diskuteras?
Hur skall det bedömas?
Om "Thaimassage" i sig har en lägre status, så kan man väl plocka bort tråden i sin helhet då.
Personligen tycker jag det blir märkligt om ett Subjektivt bedömande om vilka ämnen någon skrivit i skall "Bedömmas"..om ämnet finns kvar.
I det här fallet så påstod sig den mycket besvikna personen vara en seriös användare och då är väl kanske inte drygt två dussin inlägg om "happy ending" (skrivna under en fyraårsperiod) i prostitutionsforumet det första som dyker upp på näthinnan, men det kan iofs bero på att jag är en smula fördomsfull.
Men att jag nämnde det har också med att göra att alla inlägg är placerade på samma ställe, det medför att det enda som kan tänkas diskuteras i denna korrespondens med andra användare är ju thaimassage och eftersom det inte är nåt som tas i tråden/trådarna så kan jag tänka mig att det är saker som skulle tangera, eller rent utav bryta mot, regel 1.01 om det togs publikt. Det är precis av denna anledning vi valde att ta bort PM-möjligheten för helt nyreggade medlemmar.
Lägger man krutet på att skriva inlägg istället för PM så når man snabbt upp till 50 inlägg.
admin5