2018-02-04, 17:47
Medlem
Yahnoovass avatar
Är det verkligen så torrt om kryphål?..

Vi är hungriga!
2018-02-04, 18:55
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yahnoovas
Är det verkligen så torrt om kryphål?..

Vi är hungriga!
Det är inte torrt, det är bara många som är tröttna på det här jävla bytescirkusen och anser att sharing is caring.
2018-02-04, 19:41
Medlem
tomyhockeys avatar
Jag tar gärna i PM några länkar om datorer eller telefon fodral , eller cyklar .
2018-02-04, 20:59
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är inte torrt, det är bara många som är tröttna på det här jävla bytescirkusen och anser att sharing is caring.

Tycker ifall det fortsätter så här att du låser tråden så kan de skicka riktiga Pm till varandra
2018-02-04, 21:21
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
Tycker ifall det fortsätter så här att du låser tråden så kan de skicka riktiga Pm till varandra
Jag kan inte låsa just den här tråden men jag håller med dig. Det är meningslöst med en tråd där vartannat inlägg ser ut så här:

Citat:
Har tokfeta sidor, telefoner och shit. Har fått för över 10 000 och mer kommer! Byter i PM mot sidor med designermöbler.

Eller liknande.

Vi ska väl dela med oss av våra sidor, hur dom fungerar, leveranstider och allt sånt där?
2018-02-04, 21:46
Medlem
lillenkks avatar
Hej! Varför delar vi alla inte bara med oss? Herregud.... Skriv gärna ut någon sida där man kan beställa datordelar och spelkonsoler! Sonen vill gärna ha ett Nintendo Swtsh!

Testade att beställa hem en kikare för 9000kr, det är bara att vänta och se om jag får hem den.
http://www.oxo-optik.se

Tack på förhand!
2018-02-05, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillenkk
Hej! Varför delar vi alla inte bara med oss? Herregud.... Skriv gärna ut någon sida där man kan beställa datordelar och spelkonsoler! Sonen vill gärna ha ett Nintendo Swtsh!

Testade att beställa hem en kikare för 9000kr, det är bara att vänta och se om jag får hem den.
http://www.oxo-optik.se

Tack på förhand!

Beställningen kommer inte gå igenom där
2018-02-05, 08:55
Medlem
Jag är lyckligt lottad och har fått skuldsaneringen.
Dock skulle jag behöva köpa kläder, som jag tänkt ta på faktura men betala när man ska.

Var?

Kan man få lån nånstans om det blir nåt akut?
2018-02-05, 09:50
Medlem
tomyhockeys avatar
Jag beställde i helgen en barn vinter jacka 700kr stadium det gick igenom idag får jag mail
Från kivra. .

Här kommer en sammanställning över den information som AB collector / stadium som hämtat om dig .

Stadium verkar ta kreditupplysning
2018-02-05, 10:38
Medlem
Citat:
Jag beställde i helgen en barn vinter jacka 700kr stadium det gick igenom idag får jag mail
Från kivra. .

Här kommer en sammanställning över den information som AB collector / stadium som hämtat om dig .

Betalningsanmärkningar? Kommer jackan eller inte, vet du det?
2018-02-05, 10:44
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thesea
Betalningsanmärkningar? Kommer jackan eller inte, vet du det?

Japp jag har skuldsaldo hos kronofogden , jag ringde till stadium om ordern de sa inget utan de jobbar . Jag vågade inte fråga om min kreditupplysning . Jag får se om jag får mail att varan är skickat .
2018-02-05, 12:48
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thesea
Jag är lyckligt lottad och har fått skuldsaneringen.
Dock skulle jag behöva köpa kläder, som jag tänkt ta på faktura men betala när man ska.

Var?

Kan man få lån nånstans om det blir nåt akut?
Stadium, H&M och Esprit. H&M och Esprit vill att man reggar ett konto men det är ju snabbt gjort.

Citat:
Från kivra. .

Ja, det gör dom men dom godkänner ändå kredit upp till en viss summa. Eller ja, för mig gick det utmärkt i alla fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in