2018-02-04, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Flickan var från Rom och hade rymt från ett behandlingshem. Hon uppsökte nigerianen för att köpa heroin men blev mördad. Så troligen kände inte skytten flickan eftersom hon bara varit i området några månader, på behandlingshem dessutom.
Hur vet du att hon blev mördad? Källa?

Vad jag vet har inte dödsorsaken kunnat fastställas, därav misstankarna om överdos.
Citera
2018-02-04, 10:11
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Flickan var från Rom och hade rymt från ett behandlingshem. Hon uppsökte nigerianen för att köpa heroin men blev mördad. Så troligen kände inte skytten flickan eftersom hon bara varit i området några månader, på behandlingshem dessutom.

Nigerianer avskum som säljer knark till italiensk ungdom. Det har inte fått allt de förtjänar, inte ännu!
Citera
2018-02-04, 10:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jag kan inte säga att det är såhär till 100% men Nigerianerna som grupp har på ett eller annat sätt band till varandra, de är liksom länkade till varandra och detta är ju ex det som utnyttjas av Black Axe, deras maffia i Italien. Så att de inte skulle känna till deras landsman som sitter för det med flickan är högst osannolikt. Det betyder dock inte att de är kriminella eller har ngt med honom att göra.

Jag kan säga att det stämmer till 100%. De flesta av de skjutna har med största sannolikhet kopplingar till negergrisen.
Citera
2018-02-04, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Nigerianer avskum som säljer knark till italiensk ungdom. Det har inte fått allt de förtjänar, inte ännu!
Det värsta är att i stort sett alla nigerianer som är verksamma inom drogbiten jobbar för Black Axe som står under den italienska maffian. Nigerianerna jobbar åt den inhemska maffian.

Take a look

https://www.youtube.com/watch?v=Xh2uD7QUKYA
Citera
2018-02-04, 10:30
Medlem
Citat:
Hur vet du att hon blev mördad? Källa?

Vad jag vet har inte dödsorsaken kunnat fastställas, därav misstankarna om överdos.

Nej det är ju inte fastställt i och för sig, men han hade skurit bort könsdelar och tvättat kroppen med klorin så åtminstone våldtäkt verkar ju sannolikt. Enligt italienska dagstidningar sålde han själv bara hasch och heroinet hade hon köpt av hans vän, så han hade ju isåfall ingen anledning att dölja om hon bara dog av överdos.
Citera
2018-02-04, 10:33
Medlem
Citat:
Nej det är ju inte fastställt i och för sig, men han hade skurit bort könsdelar och tvättat kroppen med klorin så åtminstone våldtäkt verkar ju sannolikt. Enligt italienska dagstidningar sålde han själv bara hasch och heroinet hade hon köpt av hans vän, så han hade ju isåfall ingen anledning att dölja om hon bara dog av överdos.
Det har skett många panikartade handlingar när folk har dött hemma hos folk, just för att man vet att man kommer bli misstänkt.

Men visst, en styckning var ju inte speciellt smart om man inte vill bli indragen, men man kan göra märkliga saker när man handlar i panik.

Det med att han skändat kroppen var ngt nytt, det visar ju på mer än att han bara skulle få bort henne.
Citera
2018-02-04, 10:53
Medlem
Citat:
Det har skett många panikartade handlingar när folk har dött hemma hos folk, just för att man vet att man kommer bli misstänkt.

Men visst, en styckning var ju inte speciellt smart om man inte vill bli indragen, men man kan göra märkliga saker när man handlar i panik.

Det med att han skändat kroppen var ngt nytt, det visar ju på mer än att han bara skulle få bort henne.

Nu när jag letar var jag läste det så hittar jag det inte i corriere eller repubblica, kanske obduktionen visade att påståendet var fel (det om bortskurna könsdelar) så de ändrade uppgifterna. Men här står det fortfarande:
http://m.ilgiornale.it/news/2018/02/03/pamela-mastropietro-spunta-ipotesi-stupro-asportato-e-ripulito-il-pube/1490069/
Citera
2018-02-04, 10:59
Medlem
Citat:
Nu när jag letar var jag läste det så hittar jag det inte i corriere eller repubblica, kanske obduktionen visade att påståendet var fel (det om bortskurna könsdelar) så de ändrade uppgifterna. Men här står det fortfarande:
http://m.ilgiornale.it/news/2018/02/03/pamela-mastropietro-spunta-ipotesi-stupro-asportato-e-ripulito-il-pube/1490069/

Här hittade jag det, Voodoo-ritual snackas det om.

(FB) Pollenza, Italien: 18-årig tös hittad död och styckad - nigerian gripen (2018-01-30)
Citera
2018-02-04, 11:09
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
De hänvisar i sin tur till Il Messaggiero som dock är bakom betalvägg.

Han tvättade lägenheten och kroppen med klorin för att få bort spåren till honom.
Ett eventuellt borttagande av hennes underliv kan tyda på att de hade samlag innan (som ju också lämnar spår) - kanske dock som ”betalning” för drogerna, dvs ingen ”regelrätt” våldtäkt.
Som det påpekas i tråden så kan han ha handlat i panik utan att för den skull varken ha mördat eller våldtagit henne.

Är inte uppdaterad, men sent igår kväll uppgavs det att han tiger i förhören.
Citera
2018-02-04, 11:12
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Här hittade jag det, Voodoo-ritual snackas det om.

(FB) Pollenza, Italien: 18-årig tös hittad död och styckad - nigerian gripen (2018-01-30)
I artikeln justina länkar till står det allra sist att karabiniärerna förnekar att det skulle röra sig om nåt rituellt över det hela.
Citat:
I carabinieri intanto smentiscono ogni rito vodoo e il cannibalismo sul corpo della giovane.
Citera
2018-02-04, 11:47
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WbZV
Märkligt att det blir större rubriker när det skjuts i Italien än när det händer dagligen i Malmö.
Tycker visserligen att det är värre att Mörda & stycka en kvinna när man kommer som gäst en att 6 personer blivit skadade. Borde vara större rubriker från svensk press (har ej hört nått mer än i detta rassedåd etc). Nu verkar det ju enligt en i tråden som det inte var ett mord så vi ska inte döma nån oskyldig neger faktiskt.
Citera
2018-02-04, 11:51
Medlem
Överdos verkar än mer troligt när man tänker på att hon varit ren ett tag då hon befunnit sig på ett behandlingshem, och heroinister som varit rena och tar sin första fix på ett tag riskerar ofta att få i sig för mycket. De tar ofta den mängden de tog innan de blev rena men kroppen har ju fått lägre toleransnivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in