2018-02-03, 13:51
Medlem
Vad var det jag sa, de är stenhårda. Markerar omgående. Finns inte på kartan att nåt liknande skulle hända här, men där är det som sagt en helt annan mentalitet.
Citera
2018-02-03, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Landet är bajs och har ingen framtid och folket är svagt och korkat av kulturmarxism

Jag hoppas dagens händelser får dig att ta tillbaks dina ord och skämmas en smula. Det är bara en liten symbolisk handling av en ensam person, men den visar åtminstone på att det italienska folket inte tar vilken skit som helst. Mig veterligen har någon liknande aktion inte inträffat efter Elin Krantz m fl händelser i Sverige. Så sluta kasta sten i glashus.
Citera
2018-02-03, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubbelvatten
Jag hoppas dagens händelser får dig att ta tillbaks dina ord och skämmas en smula. Det är bara en liten symbolisk handling av en ensam person, men den visar åtminstone på att det italienska folket inte tar vilken skit som helst. Mig veterligen har någon liknande aktion inte inträffat efter Elin Krantz m fl händelser i Sverige. Så sluta kasta sten i glashus.

Jag bryr mig mer om Italien och vita italienare än vad sådana som du gör. För jag påtalar problemen, och inte som du, stoppar huvudet i sanden som en struts.

Negrer är inte som vi och de skall inte uppehålla sig på Europas territorium.
Citera
2018-02-03, 14:05
Medlem
Citat:
Jag bryr mig mer om Italien och vita italienare än vad sådana som du gör. För jag påtalar problemen, och inte som du, stoppar huvudet i sanden som en struts.

Men hur ska du ha det? Det finns svarta i Italien men de har ruskig respekt för folket för de vet vad som händer. Tror du ex att efter denna skottlossning idag, som är allt annat än första gången de svarar upp direkt det sker övertramp av ngt slag, att de inte vet att gör vi illa de italienska tjejerna så kanske det är vi som blir nermejade nästa gång.

Det är ju tråkigt att man ska behöva ta till sånt som ex skedde nu idag, men lek med tanken att svenska folket hade gjort en lika hård markering varje gång det hade varit invandrare som GM och svensk BO, tror du inte att det hade avtagit?

Att inte reagera är att acceptera. Forza!
Citera
2018-02-03, 14:07
Medlem
Citat:

Jag stoppar inte huvudet i sanden. Jag delar nog egentligen din problemställning, men håller inte med om ditt uttalande om att ”Italienska män är metrosexuella hens som bor hos mamma”. Dagens händelser motbevisade dig med all önskvärd tydlighet på den punkten.
Citera
2018-02-03, 14:14
Medlem
Citat:
Italienska män är metrosexuella hens som bor hos mamma medan negrer lägrar deras kvinnor.
Haha, titta nu vad som hände idag din stackare. Finns inget folk i Europa, som har sån pli överlag på balansen mellan att "gästerna" ska veta sin plats och den biten.

Citat:
Så de här italienska fjollorna har mycket att fundera över.

Är det några som inte låter sig trampas på så är det mina italienska bröder. Läs på.
Citera
2018-02-03, 14:29
Medlem
Google-översättning av Corriere della Sera.

Citat:
Det är Marches Luke Traini, ett skarpt, 28-årigt rakat huvud, i sin bil hade en Glock-pistol. Han kom ner omvirad i den italienska flaggan, gjorde den romerska salutan och ropade "Long live Italy" framför krigsminnet och övergav sig till orderstyrkorna. Det skulle vara författaren till skottet som på lördag morgon sådde terror på gatorna i centrala Macerata. Minst fyra personer, alla utländska, skadades: ett på ett seriöst men medvetet sätt, medan de andra förklarades ur fara. För att öppna elden från en Alfa 147 slumpmässigt mot de färgade personer som han hittade på gatan var den unga mannen från provinsen Macerata kopplad till högerkanten, som sedan fastnade på Piazza della Vittoria. Bomben skulle medvetet ha slutat på torget, där krigsminnet är beläget. Med en italiensk flagga omvirad runt kroppen kom han ut ur bilen och lämnade pistolen och gick till monumentet där han var blockerad
Senast redigerad av xtroverto 2018-02-03 kl. 14:37.
Citera
2018-02-03, 15:11
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Här är bild på Pamela:

Citat:
The mother denounced her disappearance to the police which had been looking for her until a driver found 2 abandoned bags by the side of a road, bags that when investigated where found to be containing the body of a young woman cut into pieces, perfectly clean. A truly horrible story in the small town of Pollenza, nearby Macerata.

https://www.defendevropa.org/wp-content/uploads/2018/02/pamela-620x221.jpg

https://www.defendevropa.org/2018/migrants/migrant-crime/nigerian-man-allegedly-killed-and-cut-into-pieces-18-years-old-girl/
Citera
2018-02-03, 23:02
Medlem
Citat:
Italien likt nästan alla andra vita nationer är korrupta och styrs av yttre onda krafter som vill förgöra vita människor. Italienare är extra drabbade av denna kulturmarxism.

Italienare är ett cuckifierat fjollfolk som lever i dekadent skitland, där droger, prostitution, organiserad brottslighet finns överallt. Lägg till all massinvandring av negrer och icke-vita.

Italienska kvinnor är mer lösaktiga än svenskor och ahr ingen moral längre. De föder inga barn, drogar, festar rasblandar med negrer. Italienska män är metrosexuella hens som bor hos mamma medan negrer lägrar deras kvinnor.

Allt detta är resultatet av judisk makt. Rothschild har haft makten över Italien i århundraden.

Att negrer är bestialiska varelser som inte är som oss vita kaukasoider genetiskt, är ingen nyhet. Negerna agerar bara utifrån sina gener. Problemet är inte negern. Problemet är att negern befinner sig i Europa, att någon släppt in negern. Italienare är för hjärntvättade och för korkade för att fatta bättre. Apartheid, rasåtskillnad, judemedvetenhet och strikt nationalism är den enda utvägen. Annars kommer fler unga neddroggade, dekadenta och vackra italienskor hamna i klorna på negrer och judar.

Så de här italienska fjollorna har mycket att fundera över.
Det var bra skrivet!
Synd om den flickan..hon var så ung och så vacker ..Fina tjejer ska inte ens titta på dessa negrar! Annan ras,allt annat.Punkt slut.
Citera
2018-02-04, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagalskarkatter
Det var bra skrivet!
Synd om den flickan..hon var så ung och så vacker ..Fina tjejer ska inte ens titta på dessa negrar! Annan ras,allt annat.Punkt slut.

Flickan hade rymt från ett behandlingshem och uppsökt nigerianen för att köpa heroin.

Han hävdar att hon dog av överdos, men han tvättade hela hennes döda kropp med klorin innan han gömde den, så det finns ju stark misstanke om våldtäkt.
Citera
2018-02-04, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Flickan hade rymt från ett behandlingshem och uppsökt nigerianen för att köpa heroin.

Han hävdar att hon dog av överdos, men han tvättade hela hennes döda kropp med klorin innan han gömde den, så det finns ju stark misstanke om våldtäkt.
Han kanske satte fixen på henne och iom det fanns hans dna/fingeravtryck på hennes kropp. Och när ngn dör kan man nog få för sig att försöka att få bort det (genom ex klorin) i den paniken som uppstår.

Angående våldtäkt så ska han isåfall tvättat hennes underliv också och om det nu är så blir hans agerande jävligt märkligt.

Hela hennes kropp, var har du läst det?
Citera
2018-02-04, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Han kanske satte fixen på henne och iom det fanns hans dna/fingeravtryck på hennes kropp. Och när ngn dör kan man nog få för sig att försöka att få bort det (genom ex klorin) i den paniken som uppstår.

Angående våldtäkt så ska han isåfall tvättat hennes underliv också och om det nu är så blir hans agerande jävligt märkligt.

Hela hennes kropp, var har du läst det?

Minns inte om det var repubblica eller corriere, det stod att han tvättat de styckade delarna med klorin samt skar bort könsdelar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in