2018-02-03, 21:33
Medlem
Hur är det med att ta upp en tjej jag hyr på rummet? Bäst att träffas någonstans utanför för att sedan helt naturligt slinka upp på rummet? Bor på ett hotell med mycket folk i rörelse, så att personalen har koll på allt är väl orimligt? Man har ju läst om att hotell i större och större utsträckning jobbar ihop med polisen för att motverka prostitution. Men risken ligger på en promillenivå väl?

Vad säger ni som tagit upp eskort på hotellrum?

Jag checkade in själv men det är ett dubbelrum.
Citera
2018-02-03, 21:36
Medlem
det enda som gör att det ser misstänksam ut är om hon är en 10a och du en 1a
Citera
2018-02-03, 21:38
Medlem
Sebzors avatar
Det är ingen fara. Du skulle lika gärna kunnat plockat upp någon från krogen ju. Problemet startar om tjejen är igenkänd på hotellet.
Citera
2018-02-03, 21:39
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
det enda som gör att det ser misstänksam ut är om hon är en 10a och du en 1a

Det funkar också, bara han bär runt en säck med pengar.
Citera
2018-02-03, 21:42
Avstängd
Gör det före 22. Efter den tidpunkten får det inte finnas gäster på rummet. Av olika anledningar.

Tyvärr är det ju så att de flesta prostituerade syns på långt avstånd.
Citera
2018-02-03, 21:42
Medlem
Överhängande risk att det blir äggröra av alltihop..Och då menar jag inte frukostbuffén
Citera
2018-02-03, 21:44
Medlem
Sainsburyss avatar
Jag vet vad jag säger nu när jag säger att personalen på hotellen vet otroligt mycker mer om vad som händer än vad man tror.

Ska du ta med dig en prostituerad upp på rummet så se fasen till att hon inte klär sig som en klassisk prostituerad, dvs någon jacka med lite päls på.

Är du i Stockholm, se till att du inte tar någon av dom svarta kvinnorna kring Östermalm som bara pratar Engelska, då vet personalen på en gång vad du håller på med.

Det är väldigt typiskt Sverige att vara moralpoliser och så vidare, och med vårt feministiska skittänk så kommer förmodligen personalen att rapportera om dom misstänker att det är en prostituerad.

Hotellen är även med i något som heter SafeSite där man varnar varandra för lite allt möjligt (prostitution, droger med mera).

Ett annat tips är att boka ett rum för två personer, checka in ensam. Om dom frågar om du vill ha två kort så säger du ja, annars be om två kort så du kan ladda mobilen eller datorn på rummet medans du går ut och festar (ett kort behövs ju i rummet för att elektriciteten skall fungera). Det bästa är även om du kommer in 20-30 minuter före den prostituerade, men om ni måste komma in samtidigt så se till att man inte ser att hon jobbar. Låtsas vara ett par.

Om ni checkar in samtidigt..
Kom inte med konstiga bortförklaringar som att ni missade planet (när ni inte har resväskor med er) eller att ni har varit ute och shoppat hela dagen och tänkte sova ett par timmar för att ta tåget hem lite senare, och sedan checka ut efter en timme.
Senast redigerad av Sainsburys 2018-02-03 kl. 21:48.
Citera
2018-02-03, 21:49
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMungo
Hur är det med att ta upp en tjej jag hyr på rummet? Bäst att träffas någonstans utanför för att sedan helt naturligt slinka upp på rummet? Bor på ett hotell med mycket folk i rörelse, så att personalen har koll på allt är väl orimligt? Man har ju läst om att hotell i större och större utsträckning jobbar ihop med polisen för att motverka prostitution. Men risken ligger på en promillenivå väl?

Vad säger ni som tagit upp eskort på hotellrum?

Jag checkade in själv men det är ett dubbelrum.

Av en händelse talade rätt nyligen med hotellpersonal om just detta. De sa att de oftast hade rätt bra koll på det. Däremot orkade de sällan blanda in polisen, utan brukar oftast bara be den prostituerade att lämna hotellet. Dyker hon upp gång på gång eller samma gäst beställer nya tjejer till rummet brukar de dock tröttna och kontakta polisen. Men det varierar säkert från ett hotell till ett annat? Säkert har tjejen koll på vilka hotell som funkar bra och vilka som inte gör det?
Citera
2018-02-03, 22:37
Medlem
Har själv tidigare jobbat kväll/natt i hotellreception och hade stenkoll.
Citera
2018-02-03, 22:38
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blixtochdunder
Har själv tidigare jobbat kväll/natt i hotellreception och hade stenkoll.

Det är nog bara som du tror. Eller hade du facit någonstans?
Citera
2018-02-03, 22:58
Medlem
Varför utsätta hotellpersonal för detta trauma?

Stor risk att de behöver samtalsterapi efter detta!
Citera
2018-02-03, 22:59
Medlem
Hade entrédörren låst och efterfrågade namn och rumsnr som jag jämförde med bokningslistorna samt att jag alltid hade entrén över uppsyn. Jobbade även tight med andra hotell i närheten.

Så jag är mitt eget facit liksom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in