Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Vill absolut inte klappa dig på huvudet och påpeka att MSM inte har det minsta intresse av att skärskåda socionomutbildningar, varken den i Örebro eller nån annan. MSM har ju med alla medel och under hela tiden försökt undvika att kommentera det faktum att Johanna Möller är socionom! Och följaktligen vill MSM inte ta upp den känsliga frågan om att det var genom sin socionomexamen hon lyckades få tag på den blivande mördaren Mohammad Rajabi.
Min tes är att det inte är nån tillfällighet som gör att Johanna Blomsterlund/Möller:s arbete inte går att återfinna på biblioteket hos högskolan i Örebro. Jag tror den diskret har "gallrats"..
Skumt är det. Kan det även vara så att det gallrades på begäran under utredningen?
Jag vill se materialet. Likaså vore det intressant om någon kunde filedroppa exempel på hennes utredningar såväl i kommunalt arbete som i de uppdrag hon gjorde åt *Andra Chansen AB - naturligtvis identitetsmaskade. Kan de vara fulla med hjärtan till de personer hon kunde tänkas ha nytta av - sexuellt eller kriminella aktiviteter?
*Andra Chansen var reggad som en kiosk -13 och som familjehemsverksamhet -15 där JM var anlitad som utredare samt även som familjehem. Verksamheten drevs av tidigare tungt kriminellt belastade.