2018-02-02, 10:54
Medlem
ArchAngel161s avatar
http://www.friatider.se/jag-v-ldtogs-i-malm-unga-kvinnor-i-upprop-mot-invandringen

Nu träder några stackars våldtagna honor fram och berättar om våldtäkterna som sker i Malmö.

Tyvärr är det plus innehåll på friatider. Så man kan inte läsa hela artikeln.

Tycker så synd om dom <3

Tjejernas pappor borde döda asen som våldtar deras döttrar om inte rättsväsendet gör tillräckligt för tjejerna. Då vi vet att det handlar om sadistisk rasism och ett krigande mot svenskar snarare en brist på sexuell återhållsamhet.

Vad säger ni om framträdandet?
Senast redigerad av ArchAngel161 2018-02-02 kl. 11:01.
Citera
2018-02-02, 11:08
Medlem
LitehalvtoPKiblands avatar
Google är snabb...
Såg också artikeln hos Fria Tider och googlade, och hittade den här tråden som 3:e resultat...

Någon som vet vad källan till Fria Tiders artikel är?
Citera
2018-02-02, 11:23
Medlem
Upprop med en bild på tre tjejer och man skall betala årsavgift för att få tillgång vad detta "uppropet" är mot invandrare?! Kollar Fria Tider främst för utrikes, där har dom en del vettiga artiklar.

Edit: Vi är många kristna invandrare som har släktingar och vänner som blivit våldtagna och dödade av väststödda barbarer, svenskar som gjort FNtjänst för USA och inte för att rädda liv har ju dom flesta varit iskalla när detta kommer upp. Så ts kan dra åt helvete med Fria Tider och tjejer som vill ha upprop mot invandrare.
Senast redigerad av RebelWithACause 2018-02-02 kl. 11:33.
Citera
2018-02-02, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RebelWithACause
Upprop med en bild på tre tjejer och man skall betala årsavgift för att få tillgång vad detta "uppropet" är mot invandrare?! Kollar Fria Tider främst för utrikes, där har dom en del vettiga artiklar.

Edit: Vi är många kristna invandrare som har släktingar och vänner som blivit våldtagna och dödade av väststödda barbarer, svenskar som gjort FNtjänst för USA och inte för att rädda liv har ju dom flesta varit iskalla när detta kommer upp. Så ts kan dra åt helvete med Fria Tider och tjejer som vill ha upprop mot invandrare.

Snygg whataboutism.
Citera
2018-02-02, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azintono
Snygg whataboutism.
Nej det är inte whataboutism. Tog ur verkligheten men du är tydligen faktaresistent. Typiskt med "sverigevänner" att när det sker tusenfalt värre saker mot andra folk där Sverige och väst varit med och hjälpt att skapa helvetet, då fnyser man och försöker förlöjliga.
Citera
2018-02-02, 12:16
Medlem
Så brott begångna i andra länder rättfärdigar våldtäkter av svenskar i Sverige på något sätt?

Eller hur resonerar du?

Det är ok med dessa våldtäkter eftersom det dör folk i krig runtom i världen?
Citera
2018-02-02, 12:25
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Nej det är inte whataboutism. Tog ur verkligheten men du är tydligen faktaresistent. Typiskt med "sverigevänner" att när det sker tusenfalt värre saker mot andra folk där Sverige och väst varit med och hjälpt att skapa helvetet, då fnyser man och försöker förlöjliga.

Därför att vi svenskar skiter högaktningsfullt i dig, dina inavlade släktingar och ditt skithål till hemland.

Det är inget svenskt problem. Vi svenskar bryr oss om svenska problem här i Sverige.

Dina sandnegerproblem kan du ta upp i en egen tråd.
Citera
2018-02-02, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Därför att vi svenskar skiter högaktningsfullt i dig, dina inavlade släktingar och ditt skithål till hemland.

Det är inget svenskt problem. Vi svenskar bryr oss om svenska problem här i Sverige.

Dina sandnegerproblem kan du ta upp i en egen tråd.
Jag är från Europa och vit, ej arier tack och lov. Mitt land var välutvecklat innan ni barbariskt tog nästan allt och bombade sönder. Lilla "sverigevän" ditt kära Sverige förvandlas till ett skitland.
Citera
2018-02-02, 12:36
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Jag är från Europa och vit, ej arier tack och lov. Mitt land var välutvecklat innan ni barbariskt tog nästan allt och bombade sönder. Lilla "sverigevän" ditt kära Sverige förvandlas till ett skitland.

Då får jag ta tillbaka det. Vi diskuterar dock fortfarande svenska problem här i Sverige.

Ingen aning vilka väststödda barbarer du talar om. Balkan? I vilket fall finns andra trådar för det.
Citera
2018-02-02, 12:51
Medlem
"Utsatthet för sexualbrott är vanligare bland personer som bor i storstadsregioner (3,1 %) jämfört med dem som bor i annan större stad (2,1 %) respektive i mindre städer eller på landsbygden (1,6 %)."

https://www.bra.se/brott-och-statistik/statistik-utifran-brottstyper/valdtakt-och-sexualbrott.html

ja bor man i malmö så får man räkna med att risken är högre så att säga
Citera
2018-02-02, 13:10
Medlem
Citat:
Vad var det vi tog? Jag har aldrig sett röken av någon av dessa rikedomar som vi tydligen stal. Vill du att Sverige blir ett skitland? Du bor ju också här. Varför är det så viktigt för dig att vi inte diskuterar våldtäktsproblematiken vi har i Malmö? Ingen kan lösa alla problem i världen, de lokala problemen har man mycket större möjlighet att ändra på än problemen som ligger flera hundratals mil bort.
Citera
2018-02-02, 13:38
Medlem
ArchAngel161s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollen
Våldstäkt är också ett svensk fenomen och det är därför vi har feminismen som rättfärdigt protesterar mot vita mäns privilegium.

Ja våldtäkt är i allra högsta grad ett svenskt fenomen vänta bara tills vi våldtar varenda muslimtjej och dödar muslimkillarna i det här landet horunge.

Källar att se det positiva i både det onda och det goda.

https://www.youtube.com/watch?v=KqEVYbPw9lI

Okej du är blatte. Nu förstår jag. Det nya vita privilegiet kommer bli att döda blattar var så säker.
Senast redigerad av ArchAngel161 2018-02-02 kl. 13:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in