2018-02-01, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
Precis. "Ska kunna"... men nu är inte det den verkligheten vi lever i och man får anpassa sig efter vad som är verklighet. Det är inte klokt att gå till ett ställe där risken för att bli våldtagen, misshandlad etc. ökar markant, skäggbarn är kända för att vara våldsamma och kvinnoförnedrande.

Håller med dig på allt. Det är verkligheten som behöver ändras, inte vanligt hederligt folks levnadsvanor. Det är här jag skiljer mig åt i åsikt kontra många andra.
Citera
2018-02-01, 22:51
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalender-mannen
"Möllan är det farligaste stället i hela Sverige och har varit så i flera decennier."

Hah, fortsätt intala dig det du! Vi andra fortsätter våra liv som vanligt och njuter av ett Malmö som är något så mycket mer nyanserat och vackert än en "livsfarlig plats där kriminella håller till".

Du kanske borde flytta ut i skogen och gömma dig i en jaktstuga innan Möllan expanderar TILL DITT OMRÅDE!

Ingen människa har nånsin njutit av Malmö.
Citera
2018-02-01, 23:21
Medlem
Holdingbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goulburn
Märkligt att ingen försökte hålla fast den skyldige och kalla på polis.
Märkligt om ingen närvarande kände igen den skyldige och kan säga vem det är.

Inte så märkligt. Vittnet mot en våldsam kriminell i Sverige och ditt liv kan förkortas.
Citera
2018-02-01, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Ingen människa har nånsin njutit av Malmö.

Jo, jag.
Jag älskar Malmö.

Bor i Norrland och åker ner så ofta jag kan. Köpenhamn blir det då också.

Jag har bott i Landskrona och längtar ner till Skåne.
Citera
2018-02-02, 00:45
Medlem
Sheen999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Separatisten
Låter dock som att medborgarna får sin Rättvisa, till skillnad från här.
Hur mycket rättvisa ligger det i att oskyldiga riskerar att lynchmobbas på lösa grunder? Du skulle nog trivts bra på medeltiden då de flesta delade din nivå att resonera.
Citera
2018-02-02, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheen999
Hur mycket rättvisa ligger det i att oskyldiga riskerar att lynchmobbas på lösa grunder? Du skulle nog trivts bra på medeltiden då de flesta delade din nivå att resonera.

Handlar nog om att det finns så mycket tjuvar o skit därborta så ett skott i handflatan får statuera exempel. Produktivt, enligt mig.
Citera
2018-02-02, 01:16
Medlem
singularitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hattkast
De söker vittnen till händelsen. Alltså någon som sett delar eller hela händelseförloppet.
Allmänhetens uppgift är att sprida budskapet så att dessa vittnen kan hittas.

Statistiken visar att kvinnor som blir allvarligt misshandlade på krogen ofta har tiggt stryk och därmed till stor del är ansvarig för sin egen misshandel. När män blir misshandlade på krogen är det däremot vanligare att den som misshandlar är den som startat bråket. Ofta är det på det sättet men inte alltid.
Senast redigerad av singularitet 2018-02-02 kl. 01:23.
Citera
2018-02-02, 01:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av singularitet
Statistiken visar att kvinnor som blir allvarligt misshandlade på krogen ofta har tiggt stryk och därmed till stor del är ansvarig för sin egen misshandel. När män blir misshandlade på krogen är det däremot vanligare att den som misshandlar är den som startat bråket. Ofta är det på det sättet men inte alltid.

Kan bekräfta detta. Nästan alltid är det kvinnorna själva som startat det hela och sedan bölar ut när de fått respons. Pussypass funkar inte alltid.
Citera
2018-02-02, 03:57
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qesmer
Det är inte den här händelsen som är ”kvinna slår man, man slår tillbaka”?

Händelsen när en man nöp en kvinna i rumpan och hon sopade till honom, varpå han slog tillbaka...

Mannen är en jävla hjälte, kvinnor reagerar med våld som värsta neandertalarna när de blir provocerade.

Skulle män ha samma korta stubin och lika nära till våld, skulle våldsstatistikeb lka rejält.

Svenska kvinnor är ökända för att använda våld mot partners/barn men även mot enträgen "uppvaktning" och det syns definitivt inte alltid i statistiken.

Din teori eller tanke då är alltså värd att begrunda.
Citera
2018-02-02, 04:25
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZigiWigi
Var kommer din info ifrån?

Du kan välja att lita på mig eller ej, men detta kommer från mycket trovärdiga källor som fanns på plats.

Från BO enligt polis/media:

Citat:
Hon hörde inte honom prata, så hon vet inte hur han låter. Men hon uppskattar att han var i 25-årsåldern, är 1,75 meter lång, hade lite kraftigare kroppsbyggnad och att han hade mörkt hår samt en mörk långarmad tröja på sig.

En mulatt har väl några negroida drag som BO kunnat ange. Hon anger ålder, längd, kroppsbyggnad, hårfärg och tröja men ser inte att GM är mulatt. Anmärkningsvärt eller....?
Senast redigerad av PeterNoster 2018-02-02 kl. 04:27.
Citera
2018-02-02, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Från BO enligt polis/media:

En mulatt har väl några negroida drag som BO kunnat ange. Hon anger ålder, längd, kroppsbyggnad, hårfärg och tröja men ser inte att GM är mulatt. Anmärkningsvärt eller....?

Det fattar du väl, att det vore syntax error, att uppge att det rör sig om globalisternas framtida drömvarelse i negativ bemärkelse för de vita sinnesslöa konusmenthjonen: En bestialisk mulatt. Nästan förvånande att han inte hade en machetes med och hackade sönder den blonda bimbon.
Citera
2018-02-02, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
De skriver ut signalementet på ett vittne de söker men inte på blatten som gjort det. Sydsvenskan är för festlig.

Man vill så klart få tag på golaren.
Hur skulle Malmö sett ut och fungerat om det sprang omkring en massa sladderkärringar överallt?
Ingen mannen hade ju gått säker någonstans!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in