2018-02-01, 17:43
Bannlyst
YEEEEEES under 9000 och där slängde jag in en order på coins för 150k
2018-02-01, 17:44
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabiate Runar
Det är ju du som är efterbliven och jämför tulpanlökar med Google jämför mot t ex boo.com istället då det är ett typexempel på .com bubbelbolag......
Har ingen berättat för er hur tröga ni är, eller hur blir det så här fel egentligen? Vaggas ni in i någon total social efterblivenhet för att folk ville vara snälla?

Idioten på din nivå hänvisade till .com-bubblan, inte till boo.com. Vilken barnslig självklarhet behöver jag då förklara för dig - att det är skillnad på en marknad och ett företag? Att det är skillnad på en tulpanlök och google? Att du inte ska äta gul snö? Det är ju fan helt fenomentalt.
Senast redigerad av Trillske 2018-02-01 kl. 17:47.
2018-02-01, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hornstull86
LOL. Nej det kommer det inte. 9000$ nu å faller

Är du Saidas barnbarn?
2018-02-01, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychophant
Förstår att det tar emot men sälj innan du förlorat allt.

Jag sitter inte i någon trängd ekonomisk sitts. Vad har du fått det ifrån? Jag har tråk-aktier och fonder också. Det här är ”for the thrill of it”.
2018-02-01, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolfbubbla
Känner ingen som är särskilt bitter när deras investering går uppåt. Tvärtom faktiskt.

Du hänger inte med ser jag. Individen jag citerade har ingen investering i crypto. Individen sitter och skriker jippie! när det går ner. Ett bittert klappmongo helt enkelt. Klarnar det?
2018-02-01, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirigeradtillvaro

Det var tufft! Jag fegar o väntar på ett trendbrott.....
2018-02-01, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dirigeradtillvaro

Är det nu jätterekylen kommer till 50k dollar? 😀🙄
2018-02-01, 19:06
Bannlyst
Det är intressant att läsa allas känslor om kryptovalutor att de ska upp ner mm. Den äldre generationen på även höga maktpositioner förstår inte, investmentbankerna förstår inte centralbankerna förstår knappt...och sen har vi underbarn med massiv intelligens som bara leker med alla. Gör mig faktiskt glad att flera utav de involverade inom ex Bitcoin/Ethereum har såpass hög intelligens så siffrorna ej har betydelse på en trivial nivå. Sen att det blivit ett geopolitiskt spel...ingen kommer bry sig i slutändan ni stofiler är så lämnade. Det är dessa människor som kommer programmera din framtid oavsett vad. Medans Ingves kliar sig i huvudet utöver sitt protokoll att följa så finns det miljoner utav den den nya generation som totalt kommer krossa deras tafatta försök att ha intelligens.
2018-02-01, 19:12
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forcod
Om detta händer lovar jag att börja skriva genomtänkta texter på familjeliv varje dag i ett år.

Detta är dock nog bra för Bitcoin. En Bitcoin var värt $600, och tack vare stagnerad utveckling sög det tekniskt. Riktigt sög. Hur i helvete det fick luft och flög upp till $20 000 när det börjat suga det är... ja du. Det gjorde ju inte direkt communityt piggare iaf. Ethereum har drivit hela marknaden under det rallyt. Nu är ETH plötsligt nära BTC i marketkap - utan att pumpas.

Det finns ändå många, många människor som kärat ned sig totalt i Bitcoin, och att de tvingas vara ödmjuka och konkurrera med lösningar som faktiskt går att använda till något annat än statiska värdebärare bör göra att utvecklingen kring LN och dylikt exploderar.

Det är ju det de otekniska 1900-tals vurmarna inte fattar: detta var aldrig luft. De stackare som sitter och bagholdar Bitcoin vid ett ras till $500 kan alltså göra något åt situationen.
Senast redigerad av Trillske 2018-02-01 kl. 19:15.
2018-02-01, 19:14
Bannlyst
Så för att förstå i bakgrund finns egen intressen, dollarns makt vara icke vara. Bis/centralbankers/bankers vara icke vara. Men den enda riktigt intelligenta slutsatsen jag utmynnar i är följande. Vi har en ung extremt datakunnig generation som fylls på ej nationsbunden och en åldrande protokoll följande/nationalistisk generation. Så vilka tror ni kommer vinna?
2018-02-01, 19:17
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bern666
Så för att förstå i bakgrund finns egen intressen, dollarns makt vara icke vara. Bis/centralbankers/bankers vara icke vara. Men den enda riktigt intelligenta slutsatsen jag utmynnar i är följande. Vi har en ung extremt datakunnig generation som fylls på ej nationsbunden och en åldrande protokoll följande/nationalistisk generation. Så vilka tror ni kommer vinna?
Du tar någon slags rekord här. Jag har aldrig sett en så intelligent analys presenteras med ett så dåligt språk. Du har helt rätt, och det är inte jättemånga som förstår det (för det kräver ett tidsberoende perspektiv, och de flesta människor förstår bara t0 och sig själva).
Senast redigerad av Trillske 2018-02-01 kl. 19:20.
2018-02-01, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Forcod

Kommer gå lägst till 8k men då snackar vi inom några dagar. Sedan kommer det gå UPPÅT. Vid 13.5 har jag gjort 75k, saftiga pengar. Sedan kommer det fortsätta upp.

Denna dippen är det bästa som hänt på länge

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in