Citat:
Ursprungligen postat av
ZyClave
Det finns kanske bättre sätt att komma fram till om någon är 'brutal', 'hal' eller en 'orm' än att titta på ett foto av personen i fråga...
Hårig, det kan man däremot konstatera.

OK, han är hårig. Brutal är en terrorist som kallblodigt mejar ner människor på Drottninggatan. Många medelålders torpeder och liknande ser ut för vad de är. Han också. Eller skall vi säga att han är oskyldig tills han är dömd? Han har ju erkänt brottet.
Orm, nja giftorm kanske. Nej, förlåt, jag tar tillbaka. Men han har genom sin familj och sina fastigheter betalat ut pengar till en terrorist. Det har bevisats. Pengarna har försörjt terroristen medan han planerade dådet.
Det är inte fult att säga vad man anser om terrorister som mördar oskyldiga människor. Jag har också rätt att ha en åsikt om de som finansierar terroristen. Jag ser bilden på dem två, jag ser två svin.
Vakna och inse vad som framgår i den här tråden. En illegal svetsare, en komiker och en asyladvokat skär guld med täljkniv i Sverige, lurar oss att tro de är våra vänner och skrattar sig fördärvade bakom ryggen på oss. Miljon rullning av pengar som vi betalat i skatt. Fusk och fulspel. OCH, observera, det här är bara ett enda fall.
Som lök på laxen är en av dessa skojare också terrorist.
Inse vad som pågår här. Ett gigantiskt bedrägeri mot svenska folket. Inga förmildrande omständigheter finns. Det finns hundratals personer som sysslar med detta varje dag. De här fulingarna hade bara oturen att en var terrorist så de blev avslöjade.