Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-02-01, 17:11
Avstängd
Familjen Nujen har nog suttit på Kronoberg och haft kvartssamtal med SÄPO mer än en gång sen 7april 2017.
Citera
2018-02-01, 17:15
Medlem
Jag tror inte Özz har ett dugg med detta att göra. Jag har varit ett stort fan av Özz i många år och en mer hederlig människa är svår att hitta. Özz har mitt fulla stöd och jag kommer fortsätta att gå på hans shower. Rasister ser nu sin chans att hoppa på Özz. Detta finner jag ynkligt. Skaffa er ett liv för sjutton gubbar.
Citera
2018-02-01, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
De verkade ganska angelägna om att köpa den också, 4 miljoner är ganska mycket för den skruttiga byggnaden 3-4 mil norr om Visby.

Kan de planerat flyktingboende eller ännu bättre hazaarboende? Stället köptes trots allt precis som man öppnat asylkranen som mest, och renoveringarna tycks ha utförts precis innan man införde gränskontroll mot Danmark.
Citera
2018-02-01, 17:22
Medlem
CliviaMiniatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZyClave
Det finns kanske bättre sätt att komma fram till om någon är 'brutal', 'hal' eller en 'orm' än att titta på ett foto av personen i fråga...

Hårig, det kan man däremot konstatera.
OK, han är hårig. Brutal är en terrorist som kallblodigt mejar ner människor på Drottninggatan. Många medelålders torpeder och liknande ser ut för vad de är. Han också. Eller skall vi säga att han är oskyldig tills han är dömd? Han har ju erkänt brottet.
Orm, nja giftorm kanske. Nej, förlåt, jag tar tillbaka. Men han har genom sin familj och sina fastigheter betalat ut pengar till en terrorist. Det har bevisats. Pengarna har försörjt terroristen medan han planerade dådet.
Det är inte fult att säga vad man anser om terrorister som mördar oskyldiga människor. Jag har också rätt att ha en åsikt om de som finansierar terroristen. Jag ser bilden på dem två, jag ser två svin.
Vakna och inse vad som framgår i den här tråden. En illegal svetsare, en komiker och en asyladvokat skär guld med täljkniv i Sverige, lurar oss att tro de är våra vänner och skrattar sig fördärvade bakom ryggen på oss. Miljon rullning av pengar som vi betalat i skatt. Fusk och fulspel. OCH, observera, det här är bara ett enda fall.
Som lök på laxen är en av dessa skojare också terrorist.
Inse vad som pågår här. Ett gigantiskt bedrägeri mot svenska folket. Inga förmildrande omständigheter finns. Det finns hundratals personer som sysslar med detta varje dag. De här fulingarna hade bara oturen att en var terrorist så de blev avslöjade.
Citera
2018-02-01, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScarySully
Jo jag kan också hur man räknar ut vit lön.

Vi kan bara spekulera. Jag höjer inte på ögonbrynen för 85000kr svart som många andra verkar göra. Dessa pengar kan avse flera arbetare, inköp av material mm. Vi behöver mer info innan vi kan dra slutsatser.

Som det vi serverats via internet ser ut så har det betalats rakt av till hans egna konto.
Har svårt att tro att Akilov visat kvitton på inhandlat material.
Pengarna skulle i såfall gått till ett företags konto och om dom sen betalat svarta pengar till Akilov så hade det gått från deras konto eller kontant i handen och inte från en advokat.

85 papp är inte direkt småpotatis för en låginkomstknegare.
Citera
2018-02-01, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScarySully
Jo jag kan också hur man räknar ut vit lön.

Vi kan bara spekulera. Jag höjer inte på ögonbrynen för 85000kr svart som många andra verkar göra. Dessa pengar kan avse flera arbetare, inköp av material mm. Vi behöver mer info innan vi kan dra slutsatser.

Du har ju helt rätt. Många har aldrig renoverat ser man! Denna typ av arbetare jobbar ofta 12h per dag 6 dar i veckan för 200kr/h.

Get real, Özz har anlitat svart arbetskraft men det är allt.
Citera
2018-02-01, 17:25
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Re-Elect
Jag tror inte Özz har ett dugg med detta att göra. Jag har varit ett stort fan av Özz i många år och en mer hederlig människa är svår att hitta. Özz har mitt fulla stöd och jag kommer fortsätta att gå på hans shower. Rasister ser nu sin chans att hoppa på Özz. Detta finner jag ynkligt. Skaffa er ett liv för sjutton gubbar.

Tror du cyklar aprilo nu. Det handlar om etik och moral. Hyckleri om du så vill. Spelar ingen roll var killen är född.
Citera
2018-02-01, 17:25
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:

Kan du vara snäll och förklara hur du vet att han är hederlig? Den mest hederliga? Mitt sätt att se på saken säger mig att han är den minst hederlige eftersom han inte står för vad han och övriga ägare har haft för sig ekonomiskt. Han har också ett ansvar. Men det är väl lättare sitta och gnälla och gnöla i skitkrönikor på Expressen än att göra rätt för sig.
Syrran hans sjönk också som en sten när hon som asyljurist godkänner att 85000 betalas ut i svarta pengar.
Nej du det finns nog inte så mycket hederlighet i den familjen men jag vill gärna höra dina ord om hur du kan vara så säker på hederligheten.
Citera
2018-02-01, 17:27
Medlem
Citat:

Om jag äger ett hus ihop med min syrra så ska jag/vill jag veta hur det hela går till för det är ju mina intressen som syrran bevakar. Min syrra ska inte vara så blåst så hon utsätter sin advokatheder och sin brors kändisskap och riskera att bli utsatta för rasistattacker. Oavsett vilken kultur/religion/nationalitet ens namn speglar så gör man inte så här, speciellt inte om man har råd.
Om min granne som är pensionär och knappt har så det går runt nyttjar en svart rörmokare för några timmars jobb en lördag när han är ledig från sitt riktiga skattebetalande jobb det är en helt annan femma.
Citera
2018-02-01, 17:31
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Om hederlig numera betyder ”skattefifflande hycklare” har du helt rätt. Dessutom är Özz den störste rasisten av alla
Citera
Medlem
SlintCleastwoods avatar
Citat:

Är det så att han stod som ägare till fastigheten har han med detta att göra.
Han har som fastighetsägare ansvar för att allt går rätt till. Man kan inte säga som han gör, ansvaret finns där ändå.
Sen skulle man ju vilja veta hur byggarbetsplatsen såg för övrigt tex säkerhetsmässigt, det är ingen lek idag kan jag säga med ställningsbyggarcertifikat,hjälmtvång och krav på ID06...mm mm.

Kom inte dragandes med rasiststämpeln för att vederbörande inte är etnisk svensk.
Flera inlägg är rasistiska, absolut men det förändrar inte sakfrågan.
Rasim går åt alla håll, kom ihåg det.
Citera
Medlem
Separatistens avatar
Citat:
Skaffa er ett liv för sjutton gubbar.

Det är mer än den död som Özz spridit genom att betala svarta pengar till en mördare och terrorist.

Du borde veta hut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in