2018-02-01, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetLeffe
Skillnaden är att jag inte har dina förutfattade tankegångar som du så gärna vill att jag skall ha för att du skall kunna generalisera in mig i ett av dina fack. Du målar in dig i ett hörn och vill stanna där resten av ditt liv. Det är helt ok för mig, ju fler av såna som dig jag träffar på ju mer blir jag övertygad om hur simpla vi människor är i grund och botten. Ju enklare blir det för mig att navigera här i livet och undvika människor som inte tillför något utan bara motarbetar utvecklingen.

nej dina tankegångar är ju dina "förutfattningar" eller hur? och mina är ju mina,,,finns ingen skillnad därvidlag.

Ditt hörn av tillvaron är ju lika mycket ett hörn som mitt hörn.
men notera gärna att jag är den här som vill ändra något, dvs står för en utveckling...medan du står för en syn som historien haft tillräckligt av...

din syn kring vad kvinnor ska gilla egentligen...för DU vet ju vad kvinnor vill...eller hur?
och hur ursäktade män kan bli när de utsätter andra för sina val av sexuellt våld/ tvång/ respektlöshet är exakt vad som driver många våldtäktsmän och deras "försvar" över sina egna val/ handlande.

Borde du fundera lite på.
Citera
2018-02-01, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetLeffe
Våldtäktsfantasier...ja

Det är mina kvinnor.

Ingen har talat om ägande, men visst alla är till salu för rätt pengar, hur mycket kostar en feminist?

Vad är det inte du förstår?

Feministlogik.

Det är inte ”feministlogik” att faktiskt vara så pass frisk bakom pannbenet att man förstår att våldtäkt är ondska i renaste form.

Sen är det en avsevärt stor skillnad på bdsm/hårdare tag där båda parterna är ok med det, och sen en våldtäkt som är emot någons vilja. Ett nej är ett nej, varesig ni sjuka jävlar tror att ett nej är ett ja.

Du har samma tankesätt som en människosmugglare. Hur känns det egentligen?
Citera
2018-02-01, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Really? Så om man har frivilligt sex med en man. Sen säger man nej och mannen fortsätter. Slutar det vara sex då? Slutar det vara skönt? Det är inte dåligt sex bara för att det är våldtäkt.

Om vi vänder på dina vaga teorier.

Om en kvinna har sex med en man, och sen tar fram en dildo och börjar penetrera honom varpå han skriker nej men hon fortsätter - är det ok??????
Citera
2018-02-01, 05:42
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite

Om en kvinna har sex med en man, och sen tar fram en dildo och börjar penetrera honom varpå han skriker nej men hon fortsätter - är det ok??????
Ja, han skulle kanske troligen gilla det också.
Citera
2018-02-01, 07:26
Medlem
Citat:
1) Det är för att de skäms. Det är inte okay för kvinnor att säga ja till sex direkt så de flesta säger nej och sen vill de att mannen insisterar.

2) Jag har ingen källa på hur ofta det händer men det finns en studie där majoriteten av kvinnorna erkänner att de nån gång har sagt nej men menat ja.

3) Om kvinnan blir misshandlad är det skada obv. Men det är en liten minoritet av fallen. I andra fall är det positivt.

1) Även om det är sämre är det fortfarande sex. Varför säga nej?

2) Kvinnorna i studien som jag talar om.

Here you go, http://sendvid.com/v6xpjv48
1/ Jo, det är ok för kvinnor att säga ja till sex. Säger du nej till sex?
2/ Då gäller det för våldtäktsmannen att våldta just den gången som en kvinna säger nej men menar ja. Faller på sin egna orimlighet.
3/ Det går att bli skadad på många sätt. Det är inte du som bestämner vad folk tycker är skadligt, och tur är väl det.

1/ Varför behöva ange anledning till varför man inte vill ha sex?
2/ Hur vet en våldtäktsman att det är en kvinna från studien han ska våldta? Det kan ju vara en annan kvinna, som verkligen menar nej.
Citera
2018-02-01, 09:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det är inte ”feministlogik” att faktiskt vara så pass frisk bakom pannbenet att man förstår att våldtäkt är ondska i renaste form.

Det är ondska att en kvinna får sex? Är det ondska om en man blir våldtagen av en kvinna också? Typ det värsta som en man kan råka ut för?

Citat:
Sen är det en avsevärt stor skillnad på bdsm/hårdare tag där båda parterna är ok med det, och sen en våldtäkt som är emot någons vilja. Ett nej är ett nej, varesig ni sjuka jävlar tror att ett nej är ett ja.

Ett nej är oftast ett "ja fortsätt".

Citat:

Nej för det är inget som de flesta män gillar. Om kvinnan fortsätter att suga av honom eller rida honom är det okay.

Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
1/ Jo, det är ok för kvinnor att säga ja till sex. Säger du nej till sex?
2/ Då gäller det för våldtäktsmannen att våldta just den gången som en kvinna säger nej men menar ja. Faller på sin egna orimlighet.
3/ Det går att bli skadad på många sätt. Det är inte du som bestämner vad folk tycker är skadligt, och tur är väl det.

1) Nope kvinnor uppfostras med att det inte är okay att tycka om sex. En del kvinnor är blyga eller vet inte vad de ska göra.

2) Det spelar ingen roll vad kvinnan säger det blir bra ändå.

3) Hur blir man skadad av att få en kuk i sig? Är du oskuld?

Citat:
1/ Varför behöva ange anledning till varför man inte vill ha sex?
2/ Hur vet en våldtäktsman att det är en kvinna från studien han ska våldta? Det kan ju vara en annan kvinna, som verkligen menar nej.

1) För att det är vad kvinnor gör? Vad ska man göra istället titta på TV?

2) Det spelar ingen roll för kvinnan kommer ändå att tycka om det.
Senast redigerad av Babianen 2018-02-01 kl. 09:04.
Citera
2018-02-01, 09:06
Medlem
lupacs avatar
Citat:
1) Jag säger att en kvinna som sitter hemma och runkar till våldtäkts-porr kommer att bli glad om hon blir våldtagen på riktigt. Precis som en man som sitter hemma och runkar till MILFs blir glad om en MILF förför honom IRL.

2) Nej jag är inte särskilt pervers. Jag är inte den som runkar till gangbang med varulvar.

3) Före 50 Shades fanns det Twilight som kvinnor tände på. Där var det vampyrer och varulvar.

1) Det är milsvid skillnad på våldtäktsfantasier och verkliga våldtäkter. En ung oerfaren man som blir förförd av en äldre kvinna (t ex bästa kompisens attraktiva mamma) är inte jämförbart med en ung kvinna som blir brutalt våldtagen av en okänd angripare och får psykiska men för livet.

2) Jo, du är gravt pervers. Det finns inga kvinnor som tänder på vare sig varulvar eller vampyrer utan istället på skådespelarna som gestaltar dessa sagofigurer. T ex Alexander Skarsgård och Robert Pattison.

3) Ännu längre tillbaks i tiden fanns ”Lady Chatterleys älskare”.

https://www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/201508/why-do-women-have-rape-fantasies

Läs framförallt vad som står i det sista stycket längst ner:

Women who have rape fantasies don’t want to be sexually assaulted. They feel comfortable with their own sexuality and are happy to embrace their erotic fantasies—wherever they may lead.

Nej, en kvinna med fantasier om sexuellt tvång eller våldtäkter vill inte bli våldtagen på riktigt. Du kanske vill det, men då är du verkligen unik i det avseendet och således inte representativ för världens alla kvinnor.
Citera
2018-02-01, 09:18
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lupac
1) Det är milsvid skillnad på våldtäktsfantasier och verkliga våldtäkter. En ung oerfaren man som blir förförd av en äldre kvinna (t ex bästa kompisens attraktiva mamma) är inte jämförbart med en ung kvinna som blir brutalt våldtagen av en okänd angripare och får psykiska men för livet.

1) Men en ung kvinna som blir förförd av kompisens attraktiva pappa? "My best friend's dad"?

2) Om en ung man blir brutal våldtagen av en okänd kvinna. Får han psykiska men för livet då?

Citat:
2) Jo, du är gravt pervers. Det finns inga kvinnor som tänder på vare sig varulvar eller vampyrer utan istället på skådespelarna som gestaltar dessa sagofigurer. T ex Alexander Skarsgård och Robert Pattison.

Det finns en hel kategori med kvinno-porr som går ut på monster våldtäkter. Vem tror du konsumerar det?

Citat:
3) Ännu längre tillbaks i tiden fanns ”Lady Chatterleys älskare”.

https://www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/201508/why-do-women-have-rape-fantasies

Läs framförallt vad som står i det sista stycket längst ner:

Women who have rape fantasies don’t want to be sexually assaulted. They feel comfortable with their own sexuality and are happy to embrace their erotic fantasies—wherever they may lead.

Det är lögn och alla kvinnor det det. De flesta kvinnor vill mycket hellre bli våldtagna än ha vanligt sex med en man som de väljer.

Citat:
Nej, en kvinna med fantasier om sexuellt tvång eller våldtäkter vill inte bli våldtagen på riktigt. Du kanske vill det, men då är du verkligen unik i det avseendet och således inte representativ för världens alla kvinnor.

1) Alla kvinnor har nån gång velat bli våldtagna på riktigt. De flesta vill det fortfarande.

2) Jag har postat flera exempel på kvinnor som blev våldtagna och tyckte om det, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

Citat:
I've read about all that and it did make me feel better at first but I don't know why I fantasize about it. I don't know why they only way I can acheive orgasm is when I think about being raped that night. That's the thing that messes me up inside.
Citera
2018-02-01, 09:36
Medlem
Citat:
Det är ondska att en kvinna får sex? Är det ondska om en man blir våldtagen av en kvinna också? Typ det värsta som en man kan råka ut för?

Ett nej är oftast ett "ja fortsätt".

Nej för det är inget som de flesta män gillar. Om kvinnan fortsätter att suga av honom eller rida honom är det okay.

1) Nope kvinnor uppfostras med att det inte är okay att tycka om sex. En del kvinnor är blyga eller vet inte vad de ska göra.

2) Det spelar ingen roll vad kvinnan säger det blir bra ändå.

3) Hur blir man skadad av att få en kuk i sig? Är du oskuld?

1) För att det är vad kvinnor gör? Vad ska man göra istället titta på TV?

2) Det spelar ingen roll för kvinnan kommer ändå att tycka om det.
1/ Kvinnor uppfostras på en massa olika sätt. Kvinnor är olika blyg, så är även män.
2/ Källa på det?
3/ Jag är ej oskuld, men jag har aldrig haft en kuk i mig. Det finns många sätt att bli skadad av att få en kuk i sig. Både fysiskt och psykiskt. Annars en motfråga: varför har du inte sex med din pappa , om skada är det enda som avgör?
1/ Det är frivilligt vad kvinnor gör istället för sex. Såklart.

När du erkänner att du har sex med babbar och familjemedlemmar så kommer jag att kunna ta dig på allvar, rent logiskt. Först då kan du framstå som konsekvent. Just nu är du son alla andra kvinnor, du säger nej till sex med vissa.
Citera
2018-02-01, 10:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1/ Kvinnor uppfostras på en massa olika sätt. Kvinnor är olika blyg, så är även män.
2/ Källa på det?
3/ Jag är ej oskuld, men jag har aldrig haft en kuk i mig. Det finns många sätt att bli skadad av att få en kuk i sig. Både fysiskt och psykiskt. Annars en motfråga: varför har du inte sex med din pappa , om skada är det enda som avgör?

1) Det har inte varit PK de senaste typ 50 åren för kvinnor att vilja ha sex med män. Det är en av anledningarna till att de flesta kvinnor säger nej men menar ja.

2) Here you go, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

3) Hur blir man skadad fysiskt och psykiskt av att bli påsatt? Gäller det män som blir våldtagna av kvinnor också?

Citat:
1/ Det är frivilligt vad kvinnor gör istället för sex. Såklart.

1) Om de stannar i sin källare sure.

2) Men om de umgås med män och vägrar sex är det mobbning och då förtjänar de att bli våldtagna.
Citera
2018-02-01, 10:45
Medlem
Citat:
1) Det har inte varit PK de senaste typ 50 åren för kvinnor att vilja ha sex med män. Det är en av anledningarna till att de flesta kvinnor säger nej men menar ja.

2) Here you go, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

3) Hur blir man skadad fysiskt och psykiskt av att bli påsatt? Gäller det män som blir våldtagna av kvinnor också?

1) Om de stannar i sin källare sure.

2) Men om de umgås med män och vägrar sex är det mobbning och då förtjänar de att bli våldtagna.
1/ Vad som anses PK spelar naturligtvis ingen roll, och varierar från land till land . Varför går du inte med slöja, det är inte skadligt samt normen i vissa länder? Dina argument håller inte.
2/ Jag har inte bett om källa till detta, varför fortsätter du??
3/ Självklart kan det gälla män också. Pojkar som blivit sexuellt utnyttjad av sin mor, t.ex. Enligt dig så ska de vara tacksam, eftersom de får sex. Det finns porrlänkat som ger belägg för detta. Och porrlänkar är väl bra bevis, enligt dig?
1/ Har alla kvinnor en "sin källare"? Har du källa på det, tack?
Citera
2018-02-01, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Ja, han skulle kanske troligen gilla det också.
Jag kan bara svara för mig, och jag skulle inte gilla det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in