2018-01-31, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hornstull86
Helt rätt tjejen!

Det handlar inte om mod, att våga, det handlar om att investera. Låta pengar växa över tid. Jag behöver inte dö nyfiken. jag menar, jag behöver inte köpa Bitcoin för att kunna se vad som händer.

Förlorat mycket pengar?

Hehe, har tagit ut det jag satsat för länge sedan. Ligger bra med plus fortfarande. Känns det jobbigt för dig?
2018-01-31, 18:04
Medlem
Hur kan det komma sig att krypton överlag inte fallit mer än den gjort med senaste tidens nyheter? Kina, Sydkorea också nu Japan har ju inte direkt gjort allt för att priserna skall stiga. Sverige med Nordea i spetsen har väl gjort allt i sin makt för att inte komma med positiva saker. Sedan har man ju hackat något också vad det nu var och verkar gjort sig en hacka.

Samtliga dessa nyheter borde väl egentligen ha knäckt kryptomarknaden men kikar man bara på btc och eth som är dom två jag handlar med så känns det väldigt lugnt ändå detta tappet, visst borde det väl ha blivit mycket större egentligen?
2018-01-31, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thure10
Hur kan det komma sig att krypton överlag inte fallit mer än den gjort med senaste tidens nyheter? Kina, Sydkorea också nu Japan har ju inte direkt gjort allt för att priserna skall stiga. Sverige med Nordea i spetsen har väl gjort allt i sin makt för att inte komma med positiva saker. Sedan har man ju hackat något också vad det nu var och verkar gjort sig en hacka.

Samtliga dessa nyheter borde väl egentligen ha knäckt kryptomarknaden men kikar man bara på btc och eth som är dom två jag handlar med så känns det väldigt lugnt ändå detta tappet, visst borde det väl ha blivit mycket större egentligen?

Efterfrågan finns uppenbarligen, men hur stora är volymerna? Vore också väldigt intressant att veta vilka köparna är och var dessa kommer ifrån. Är det större seriösa investerare eller spelberoende asiater? Inte helt lätt att ta reda på antar jag.
2018-01-31, 21:05
Medlem
boriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Vore också väldigt intressant att veta vilka köparna är och var dessa kommer ifrån.

Kan nog vara en del som grämt sig för att de missat krypto och som nu vill handla "billigt" kring $10k. Sedan händer inget, de tröttnar och säljer. Då lär det bli åka av. Nedåt.
2018-01-31, 21:18
Medlem
Fyndläge?
Nja
Stiger nog lite , men inte länge innan nästa dipp
Det kommer att gå ner mera innan vi får se en riktig vändning
Så fyndarna får vänta
2018-01-31, 21:31
Medlem
Tradens avatar
Bitcoin fortsätter sakta men säkert ner och vart finns stoppet? Om darknet börjar överge bitcoin till fördel för monero är det gg.
2018-01-31, 23:09
Medlem
paprikaflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traden
Bitcoin fortsätter sakta men säkert ner och vart finns stoppet? Om darknet börjar överge bitcoin till fördel för monero är det gg.
Det har väl redan hänt för länge sedan? Kan väl inte finnas många som fortfarande orkar göra småtransaktioner i BTC dagens väntetider och avgifter?
2018-02-01, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Hehe, har tagit ut det jag satsat för länge sedan. Ligger bra med plus fortfarande. Känns det jobbigt för dig?

Tror dig inte, lycka till med din "investering"
2018-02-01, 06:34
Medlem
Citat:
Tror dig inte, lycka till med din "investering"

Tack! Gillar när folk paniksäljer. Mer till mig att köpa.
2018-02-01, 08:50
Medlem
sappys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traden

Nja. Vet du hur liten del av kryptomarknaden som rör sig på darknet? Hittar inga siffror men ska vara runt 5%.
2018-02-01, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Tack! Gillar när folk paniksäljer. Mer till mig att köpa.

Ja visst det är jätte billigt nu 80.000kr/styck för en bitcoin. Köp en digital siffra nu, någon annan kanske köper den för 150.000kr
2018-02-01, 10:58
Medlem
Sados avatar
Citat:
Ja visst det är jätte billigt nu 80.000kr/styck för en bitcoin. Köp en digital siffra nu, någon annan kanske köper den för 150.000kr

Ja, det har ju hänt förr och kommer sannolikt att hända igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in