Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-02-01, 08:29
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Jag tror helt ärligt att de inte trodde att det skulle komma fram. Först tiga och nu när frågorna ändå kommer så spelar man dum och hoppas att det försvinner av sig självt.
Jag är inte helt säker på att det inte kommer att fungera.

Det håller jag med om, de trodde nog inte att folk skulle upptäcka hans inblandning.
Citera
2018-02-01, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Expressen borde naturligtvis inte fortsätta ge honom en plattform där han gnäller på skattesmitare och rika.
Det slog mig just, Eric Erfors smög väl iväg till Gotland? Han och Özz har kanske en del gemensamt snart...
Citera
2018-02-01, 08:37
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Expressen borde naturligtvis inte fortsätta ge honom en plattform där han gnäller på skattesmitare och rika. Hyckleriet är lite för starkt.
Sedan kunde man önska att folk hade vett att inte betala för att gå och titta på hans shower där han sätter sig på de högsta hästarna och spyr galla på de rasistiska, skattesmitande svenskarna som försöker smita från sitt ansvar att fylla Sverige med analfabeter och terrorister men det är nog lite för mycket begärt. Han har väl fortfarande värdegrunds-credd hos fullblodsidioterna.

Men hur många betalar för det med egna skattade pengar? Jag har aldrig hört om någon. Är det inte mer företagsevent där företagen betalar för att signalera godhet? Säkert offentliga aktörer som använder skattepengar också.
Citera
2018-02-01, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richenbacker
Där har Akilov jobbat svart och bott och levt som ett ensamt djur hur länge då? blev en slant att skicka hem till familjen och Uzz fick ett jobb gjort billigt.
Varför fanns Akilov i Sverige? Han hade ju ingen asylrätt. De slappa myndigheter lät honom leva här utanför systemet och planera terrordåd.
Citera
2018-02-01, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Det håller jag med om, de trodde nog inte att folk skulle upptäcka hans inblandning.
Han är en ulv i fårekläder
Citera
2018-02-01, 08:41
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Det slog mig just, Eric Erfors smög väl iväg till Gotland? Han och Özz har kanske en del gemensamt snart...

Hela värdegrundseliten har byggt upp ett reservat på Gotland.
Bröderna Schulman, Sigge Eklund, klanen Özz o.s.v.
Alex o Amanda Schulman har byggt ett komplett Beverly Hills mansion, under 2015 rejält skyddat från verkligheten.
Skulle inte förvåna mig om även de använt nästan uteslutande svart arbetskraft och troligen en hel terrorcell med Akilov som bas.
Det hela är bortom ironiskt och att inte media verkligen gräver igenom detta är sjukt.
Citera
2018-02-01, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Det kommer inte att lyckas, Özz är from nu ett minne blott på den offentliga scenen.
Han är en äckel som hatar Sverige och svenskarna. Men profiterar på oss.
Citera
2018-02-01, 08:43
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zem227
Det partiet, KDP är inte nationalistiskt. Det är klanstyrt. Det är i deeas områden hedersmord förekommer bland kurder. Och det är också det enda kurdiska parti som öppet stöder Turkiets president Erdogan. Då kan man inte vara kurdnationalist. Özz har flera gånger försökt bli populär bland kurderna såsom han är bland svenskarna. Men misslyckats. Flera gånger har han varit nära att lynchas av kurdisk publik när han uppträtt och påstått saker som varit helt sjuka rent politiskt. Det är bara no svennar som suger av honom och ger han krönikörplats i stora tidningarna och tror han har ngt vettigt att säga.

Men är han populär bland svenskar? Är det inte bara godhetsmarkering att sitta igenom hans shower? Jag har aldrig hört någon säga att han är rolig. Varken från en svensk eller en invandrare. Han har bara rätt åsikter för etablissemanget så därför får han uppmärksamhet.

Jag tror att det är ganska typiskt, en naturligt rolig människa är rolig för alla människor, en som försöker vara politisk är inte rolig för någon. Kan man inte vara rolig för kurder så är man nog inte rolig för svenskar heller.
Citera
2018-02-01, 08:44
Medlem
Finns ju inget försvar i världen för att betala ut svarta löner. Skylla på svågern blir ju bara löjligt så bara upp och stå sitt kast nu. 85 000:- för 6 veckor känns även det aningen märkligt. Svart arbetskraft består ju inte direkt av folk man litar på när det gäller inköp samtidigt som knappast Akilov själv kunnat lägga ut pengar för inköp. Uzz firma bör dessutom ha dragit av momsen på inköpen så Akilov är nog inte alls inblandad i detta. Akilov kan ju dock vara personlig vän med familjen och inte bara asylslav som utnyttjas och då kan han ju haft förtroende till inköp också. Antar 85000:- inte enbart var lön så förmodar Akilov var en vän.

Även om Özz bara är en dum kurd som inte förstår bättre eller en finslipad affärsman som gärna tittar bort och låter släktingar stå för riskerna så har han satt sig själv i en dålig sits här. Båda scenariona passar mig utmärkt då vi nu lär slippa höra honom ett bra tag framöver.

Schyffert är nog för Svensk för att åka dit för samma saker som hans kurdkompisar nu gjort, blir ju ändå lite svårare för honom att vara trovärdig nu med.
Senast redigerad av Thure10 2018-02-01 kl. 08:46.
Citera
2018-02-01, 08:45
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Men hur många betalar för det med egna skattade pengar? Jag har aldrig hört om någon. Är det inte mer företagsevent där företagen betalar för att signalera godhet? Säkert offentliga aktörer som använder skattepengar också.

Man hoppas ju att det är slut med detta nu. T.o.m Sthlms-innerstads hipster start-ups måste ju känna sig solkiga av att ha sponsrat Soran Ismail och Betnérs våldtäktsturnéer och nu när Özz avslöjas som en skattesmitande terror-sponsrare måste det fan vara slut men man vet inte med dessa godhetsrunkande idioter. Deras dumhet överträffar alltid förväntningarna. De klarar aldrig att se igenom hyckleri.
Citera
2018-02-01, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thure10
Finns ju inget försvar i världen för att betala ut svarta löner. Skylla på svågern blir ju bara löjligt så bara upp och stå sitt kast nu. 85 000:- för 6 veckor känns även det aningen märkligt. Svart arbetskraft består ju inte direkt av folk man litar på när det gäller inköp samtidigt som knappast Akilov själv kunnat lägga ut pengar för inköp. Uzz firma bör dessutom ha dragit av momsen på inköpen så Akilov är nog inte alls inblandad i detta. Akilov kan ju dock vara personlig vän med familjen och inte bara asylslav som utnyttjas och då kan han ju haft förtroende till inköp också. Antar 85000:- inte enbart var lön så förmodar Akilov var en vän.

Även om Özz bara är en dum kurd som inte förstår bättre eller en finslipad affärsman som gärna tittar bort och låter släktingar stå för riskerna så har han satt sig själv i en dålig sits här. Båda scenariona passar mig utmärkt då vi nu lär slippa höra honom ett bra tag framöver.

Schyffert är nog för Svensk för att åka dit för samma saker som hans kurdkompisar nu gjort, blir ju ändå lite svårare för honom att vara trovärdig nu med.
Han är inte dum, han vet mycket väl vad han gör - finansierar en terrorist. Han är ju muslim
Citera
2018-02-01, 08:51
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Du hade haft mer framgång om du googlat. Flashback är inte centrum för sanning.
Håll dig till ämnet eller dra härifrån.

Lulu Brooksie m fl anger länkar till påståenden i alla trådar. Det är kutym på alla forum. Googla kutym!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in