Grymt skönt att få in ordentligt med deg på kontot. Hoppas att man ändå sitter och håller lite i de pengarna och främst ser det som den säkerhetsmarginal vi
alltid minst borde ha i form av likvida medel (och därigenom även ökat eget kapital).
Citat:
Ursprungligen postat av
cooldog
Så vad finns det får oss att ta in i målvaktsväg nu? Alvbåge lämnat, hade varit fullt duglig. Dahlin ska sitta på bänken, det är det han får betalt för. Kristoffer Nordfeldt är det jag kan komma på som är utomlands men känns inte som han vill komma hem än?
Eftersom Pontus är kvar till sommaren tror jag (eller vill jag tro) att man inte söker något nytt förrän man ser hur det ligger till i tabellen vid uppehållet. Har vi gjort en säsong över förväntan med ett lag som ser ut att vara något som direkt kan spela om Europaplatser redan 2018 och ännu mer 2019 så kanske det är läge att ta in någon ny målis med lite rutin, för att maximera de chanserna. Blir det en ny säsong i mittenträsket (med marginal nedåt) hoppas jag att man ger Tom Amos chansen under hösten. Håller han då inte så har vi egentligen inte förlorat något, och kan värva in någon till 2019. Men håller han så har vi en ny målvaktstalang på framfart.
/feldgrau