Citat:
Just det. Nu vet vi inte om han hade fått tjänsten!
Nu när han är död så kommer det att vara en hemlighet.
Jag tror att han fick en indikation på att han inte kommer få tjänsten, då Lund har höga krav när de utnämner folk. Denna sak handlar om en farlig brottsling och de människor han tog sig rätt att mörda.
1. En person med alla de störningar O H hade, 2. en mördare som mördar sina barn, 3. klarar inte av att omgivningen ser på honom som misslyckad. 4. O H skulle hoppa jämfota av glädje om han fått tjänsten. 5. O H var av det som framgår en otäck person med ett oändligt bekräftelsebehov, som ansåg sig allvetare och professor på allt, det var kvalitéstämpeln från officiellt håll han saknade!
Nu när han är död så kommer det att vara en hemlighet.
Jag tror att han fick en indikation på att han inte kommer få tjänsten, då Lund har höga krav när de utnämner folk. Denna sak handlar om en farlig brottsling och de människor han tog sig rätt att mörda.
1. En person med alla de störningar O H hade, 2. en mördare som mördar sina barn, 3. klarar inte av att omgivningen ser på honom som misslyckad. 4. O H skulle hoppa jämfota av glädje om han fått tjänsten. 5. O H var av det som framgår en otäck person med ett oändligt bekräftelsebehov, som ansåg sig allvetare och professor på allt, det var kvalitéstämpeln från officiellt håll han saknade!
I all välmening.
5 små frågor bara, för att se om du kan bekräfta det du skriver här ovan.
1. Vilka dokumenterade eller bekräftade störningar hade OH ?
Han var snarare otroligt skärpt enl dom som känner honom.
2. Dom fattade beslutet tillsammans, men hur bekräftar du att OH mördade barnen ?
Kan mycket väl vara HB som mördade barnen.
3. Vad har du för belägg för att han skulle vara misslyckad ?
Han var erkänt duktig från folk ifrån världens alla hörn.
4. Där tror jag att du har rätt ! Jag är övertygad att skulle bli skitglad, för vem hade inte blivit det. Han skulle få det yttersta erännandet.
5. Vad har du för belägg för att han skulle vara en otäck kille med bekräftelse behov ?
Kollegorna vittnar ju om en ödmjuk och sympatisk kille, som alltid ställde upp.
Som sagt, så undrar jag bara om du har belägg för dina påståenden, eller om du tagit dom ur luften......