Citat:
Ursprungligen postat av
HalHandyman
Jag tycker att de är bra att vi har ett anständigt rättsväsende i Sverige, jag förstår att man ska få en möjlighet att få sin sak prövad i rättegångar även om utgången verkar given och jag köper att samhället bistår med rättshjälp om man inte har råd.
Men i just det här fallet känns allt bara som ett gigantiskt slöseri med tid och skattebetalarnas pengar. Det är bara att låsa in honom och kasta nyckeln.
Nej, skulle aldrig förneka GM en rättvis prövning, det är det som kallas Sverige, ett modernt och civiliserat land! Men denna typen av figurer, som vill oss alla illa, p.g.a en sjuk profet, borde det byggas ett speciellt fängelse för, som återspeglar den kultur dom kommer ifrån. Sverige ska inte vara ett femstjärnigt hotell för utländska brottslingar!
Man ska fixa ett fängelse för dessa avarter, som återspeglar straffet dom hade fått i sitt eget hemland!
Ska vi göra skillnad på människor, ropar säkert någon... Ja, det ska vi. För dessa människor gör skillnad på oss alla i väst! Dessa människor, som attackerar vårt sätt att leva, behöver speciella militära fängelser! Eller så behöver dom västerländsk psykologi. En omprogrammering, men det är innan attentatet! Efter hör dom hemma i en jordhåla!
En människa som är sund i psyket, gör ingen annan illa!