Citat:
Ursprungligen postat av
MeggieCleary
Jag är uppriktigt intresserad av att få vetskap om alla de störningar O hade! Berätta!
Jag vet inget om O Hs specifika störningar som du insinuerar om. Men jag utgår ifrån att karln har störningar som gjorde honom maniskt intresserad i ett så tråkigt ämne som moms.
Särskilt i belysning av hur han kontrollerade döttrarnas sjukdom i allt. På bekostad av arbetet. Bara den omständigheten att han tar sig rätt att avgöra andra människors livskvalité och rätt till liv, är en störning som visar på kylighet och distans till andra människor.
Hade O H överlevt, så hade han fått en paragraf 7-undersökning, där det hade konstaterats att han har en störning, men inte så allvarlig att han inte kan ställas inför rätta för mord med fängelse som påföljd.
En karl som dominerar sin familj till den grad som OH, och har åsikter om allt som berör döttrarna, har en mix av störningar som är skrämmande. Det framgår av alla spekulationer i tråden, då det inte är normalt att ha hemundervisning och avvisa människor som är till hjälp och nytta. Det var förmätet att tro att han själv var bäst på allt som rör döttrarna. Han framstod som "god" i syfte att isolera döttrarna.
Det måste ha funnits en enorm övertalningsförmåga hos O H som duperade omgivningen till att låta honom få hållas med alla idiotier och egen diagnosticerande av döttrarna.
Min spekulation är att skolan, vården, soc., fascinerades och älskade en genderkorrekt pappa i dagens feministiska stormakt, och lät sig duperas av en mördare.
Flickorna hade ju fungerande ben, så varför fick de inte gå till skolan?