2018-01-30, 13:42
Medlem
Den här bilden är en katastrof för socialdemokratin, mångkulturen och Soros agenda. Den kommer att spridas globalt. Hon ser ut som en skandinavisk Madonna dränkt i verklighetens blod. - Live från Malmö.

http://www.friatider.se/19-riga-sophie-stoppade-tafsare-fick-knytn-vsslag-och-en-glasflaska-krossad-i-ansiktet
Citera
2018-01-30, 13:48
Medlem
Att hon och hennes kompisar inte kan identifiera personen eller kalla till vakter finner jag högst osannolikt.

Troligen vågar hon inte vilket stärker misstanken att gärningsmannen tillhör kretsar man inte ska bråka med eller anmäla. Kan han slå en kvinna och dessutom använda flaska kan han säkert göra värre saker. Eller så vet han folk som kan.

Alternativt är det inte heller helt osannolikt att han får sitt straff på annat sätt. Utanför lagen. Finns grupper som löser sånt här utan hjälp av polisen.
Citera
2018-01-30, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Hon tog bort inlägget för folk var "rasister och idioter". Dessa är riktiga feminister som älskar såna här Mena människor.
Så som ordspråket säger, "som man bäddar får man ligga".

Det är vanligt med kvinnor som försvarar män som misshandlar dem. Kvinnliga nedalkoholister, kvinnor som röstar för massinvandring osv. Tror på kvällspressen mm. Många vet vem det var som gjorde det. Hon vet det med och hon försvarar därmed dem med. - 50 Shades of MENA.
Citera
2018-01-30, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZigiWigi
Garanterat en av alla våra kulturberikare som är gärningsman. Ingen nyhet att dessa inte kan hålla händerna i styr och kan ta ett nej efter de tafsat inne på klubben. Speciellt om man har i åtanke vad Babel är för ställe i Malmö, inte många vita svenskar som hänger där. Har hänt mycket kopplat till den klubben senaste tiden med en sprängd entré bland annat vilket jag anser säger tillräckligt om vad för typer som vistas där.

Det är i huvudsak kulturberikare och vänstertomtar som besöker Babel så det drabbade ju INTE någon oskyldig om man säger så !

Jag har sett ett antal Jazzkonserter där men det innebär ju ett helt annat klientel.

Entrén har sprängts två gånger !

Jag hade min bil ca 50 meter från entrén men den klarade sig båda gångerna !

Måste ha varit en jävligt fet bomb för jag bor ett kvarter bort och det hördes rejält !
Citera
2018-01-30, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Hon tog bort inlägget för folk var "rasister och idioter". Dessa är riktiga feminister som älskar såna här Mena människor.
Så som ordspråket säger, "som man bäddar får man ligga".

Hon fick precis det hon förtjänade !

Fattas bara att hon INTE fick halsen avskuren, men det kommer det med var så säker !
Citera
2018-01-30, 14:16
Medlem
Krocketklubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
När svenska pojkar alltid får höra att de är förövare så ska man nog inte vänta sig att dessa hjälper till heller. När den som blivit utsatt inte ens skriver ut den skyldiges etnicitet då har jag en känsla om att det är en kvinna som gärna skriker ”alla män”.

Men även jag är funderar över hur ingen vakt reagerade. En smäll kan ju gå vakterna förbi, men först ett slag och sedan ytterligare ett slag med en glasflaska borde skapat en scen.

Personligen skulle jag gladeligen ta några tusenlappar i skadestånd för att slå in kroknäsan på fanskapet. Vad folk hade kallat mig efteråt är totalt ointressant. Eftersom dom här degenererade människor inte är ett uns civiliserade så får man piska dom till underkastelse, precis som man alltid har gjort med slavar.

Vad PK äcklena säger om det skiter jag också fullständigt i.
Citera
2018-01-30, 14:16
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Den här bilden är en katastrof för socialdemokratin, mångkulturen och Soros agenda. Den kommer att spridas globalt. Hon ser ut som en skandinavisk Madonna dränkt i verklighetens blod. - Live från Malmö.

http://www.friatider.se/19-riga-sophie-stoppade-tafsare-fick-knytn-vsslag-och-en-glasflaska-krossad-i-ansiktet
Bilden påminner starkt om den klassiska bilden efter gruppvåldtäkten på Jenny Lemon i Göteborg 2004. Fotot föreställer Jennys kamrat Linda som blev slagen medvetslös.
http://sv.metapedia.org/wiki/Jenny_Lemon
Citera
2018-01-30, 14:17
Medlem
Krocketklubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadfasiken
Finns nog inte så många svenska killar där. Mest blattar av båda könen + svennehoror som gillar "tuffa" kriminella blattehanar... Åtminstone tills dom får en flaska i ansiktet.

Låter rimligt.
Citera
2018-01-30, 14:31
Medlem
Har inte någon ordningsvakt blivit hörd från den kvällen? Har inte någon vakt eller liknande gett någon slags form av signalment?
Citera
2018-01-30, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BariHaver
Har inte någon ordningsvakt blivit hörd från den kvällen? Har inte någon vakt eller liknande gett någon slags form av signalment?

Om ingen vågar vittna. Inte ens offret så är gärningsmannen från MENA. Enkel matematik.
Citera
2018-01-30, 15:03
Avstängd
scips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShortE
Ursäkta, men där tror jag minsann att du kan ha fel. Det finns väl något som heter vittnesplikt?
Det går att ljuga sig ifrån så vad man säger i ett förhör hos snuten kan man ändra sig tills det väl kommer till en rättegång.
Citera
2018-01-30, 15:23
Medlem
Daily Mail uppmärksammar fallet. Men de är väl mest ute efter snygga bimbos i sina skräptabloider.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-5329777/Teen-hit-bottle-rejecting-man-groped-her.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in