2018-01-28, 00:54
Medlem
FeedMyInfections avatar
Ingen som testat LeMeilleur's blomster?
2018-01-28, 03:04
Medlem
Är det någon som köpt 2cb av V*lter och har testat?
Blev sjukt skeptisk när det inte var standard och man lär procenta för en standardresa när det är milligramdosering...
2018-01-28, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FeedMyInfection
Ingen som testat LeMeilleur's blomster?

Riktigt meta tjack är det som höll dig vaken 14 timmar efter 4 linor med hjärtklappningar och huvudvärk inget välmående alls och äcklig AT , RC eller meta var det 150%

Tur att jag köpte 1g ist för 5!

REKOMMENDERAS INTE!!
2018-01-28, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EventHorizon
Är det någon som köpt 2cb av V*lter och har testat?
Blev sjukt skeptisk när det inte var standard och man lär procenta för en standardresa när det är milligramdosering...
Valter kan du lita på, har köpt av honom många gånger och han har alltid levererat det han lovat. Har faktiskt kvar 2cb sen förra gången han sålde, mer än ett år sen. Har du ingen våg tycker jag du ska köpa en. I värsta fall kan du snorta upp dig på lagom nivå med försiktiga små mini-bumps.

Till er som tjatat om 2CB det finns inne nu!
2018-01-28, 14:34
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Någon som testat DH:s senaste batch av kokain? :

Jaa det var kokain, Kort & gott bra koks inget gift lr RC-stiss , rekommenderas även om jag hade
högre förhoppningar efter all hype jag läst om de, 7,5 av 10 snokar får det..

Vendorn Suits erfarenheter? säljer ju allt löst,har fått bra piller löst med så det spelar väl inte så stor roll
någon som kört på suits rivotril?
2018-01-28, 15:51
Medlem
FeedMyInfections avatar
Någon som handlat av plkan?
2018-01-28, 16:04
Medlem
Neverthelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Vilka har äkta diazepam till salu? Tror jag testar zolpidem då jag var så pass imponerad av stealth och leverans senast om ingen annan säger något. Testar en mindre mängd av zolpidem troligtvis och återkommer med recension.

100Procent och Redman verkar sälja samma, och dom är äkta och rättdoserade från Watson Pharma.

DK har ju bensedin som är samma men Galenika som företag är ju ökända för att underdosera allt.
Gällande Zolpidem som kan man läsa på annonsen "( säljes lösa ) från Serbien" - Serbien = Galenika, dvs samma produkt som DK.

Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Jaa det var kokain, Kort & gott bra koks inget gift lr RC-stiss , rekommenderas även om jag hade
högre förhoppningar efter all hype jag läst om de, 7,5 av 10 snokar får det..

Vendorn Suits erfarenheter? säljer ju allt löst,har fått bra piller löst med så det spelar väl inte så stor roll
någon som kört på suits rivotril?

Jag har fått uppfattningen om att Suits är en välkänd vendor under ett nytt nick, tycker dock att dom flesta kör på löst och förstår tanken bakom det då det höjer säkerheten för alla.
2018-01-28, 16:37
Medlem
weedsones avatar
plskan är en ordentlig säljare. Kan vara rätt otrevlig men han har ett oklanderligt säljpatos.

Någon som vet om Drdealer är aktiv alls? Är annonserna döda fiskar, så att sajj...
2018-01-28, 17:05
Medlem
Denoms avatar
Någon som testat plskans tjack?
2018-01-28, 17:41
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedsone
plskan är en ordentlig säljare. Kan vara rätt otrevlig men han har ett oklanderligt säljpatos.

Någon som vet om Drdealer är aktiv alls? Är annonserna döda fiskar, så att sajj...

Drdealer är en selektiv scammer. Varning för honom!
2018-01-28, 20:41
Medlem
Vad håller admins på med?

Forumet är fortsatt nere och inte fått någon update på det över en månad nu eller något sånt?

De svarar inte heller på PMs.

Vad fan pågår? Förstår att säljare blir nojjiga då man själv börjar undra vad som pågår.

Visst, dom har väl jobb o göra osv. Men det är väl ändå 5-6 admins totalt och nog fan måste någon av dom ha detta "jobb" som heltidsjobb? Är ju en jävla massa pengar som dras in via det iaf...

Eller ligger det 999999 dispyter på hög som alla tar 2h styck att lösa eller vad i ekvationen är det jag inte förstår?

Jag fattar att det itne funkade med att folk hotade på forumet etc, men seriöst, bara sätta någon slags registrerings-block av some sort + moddande av forumet (aka banna såna användare) och låta det flöda?

Antalet scammers måste ju öka något fruktansvärt sen de bytte till nya "10+"-systemet + ett forum som inte existerar för tillället, om inte annat lär det ju även leda till YTTERLIGARE mer jobb för admins med dispyter osv, eftersom vi inte kan kolla säljarnas recensioner på forumet.

Blir allt mer sugen på alternativ till FS. Det är inte vad det en gång var, skärpning nu.

EDIT: Haha fyfan, kollade mest sålda produkterna nu... dels lite förvånad att mdma var #1? trodde det skulle vara gräs typ, men ja olika vendors mycket konkurrens osv, förståeligt.

Men skrattade fan till när DK tjack som vart uppe i vadå, en vecka? är #4. Man ska inte underskatta svensken och dens kärlek till tjack det är ett som är säkert!
Senast redigerad av Demma 2018-01-28 kl. 20:45.
2018-01-28, 22:16
Medlem
weedsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Drdealer är en selektiv scammer. Varning för honom!

Kan du vara lite mer utförlig?
SWIM har handlat flertalet gånger av henom. Då något faktiskt markerats som skickat så har saker också kommit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in