• 1
  • 2
2018-01-29, 00:22
Medlem
I gymnasiet träffade jag en tjej som jag blev för kär i!!
Det började med att hon var lite på och villig och jag fick för mig att hon var någon slags slampa, men blev kär i henne som fan!!
Jag vågade dock inte visa mig med henne för jag var rädd om mitt rykte!!
(Tydligen hade hon ett jobbigt ex som hade förstört mitt liv i min barndom genom att säga att jag får hänga med dem om han får ta mig i röven, så ja gjorde det för han var ju såklart äldre än mig och jag var lite konstig som barn)
Jag blev piss traumtiserad av att hon sa att hon hade varit med honom och gick ner mig totalt och fick totalt cp ryck och gjorde bara misstag helatiden, medans min kärlek för henne bara växte så utvecklade jag min första psykos i samband med cannabisrökning!
Jag var så jävlar kär i henne att jag inte runkade på månader, självklart blev hon helt störd mot mig och jag trodde hon knullade hela klassen och hanrejjade mig en kväll trodde jag!!
Jag minns bara en konstig fylla där alla dissade mig sen efter det var jag akut ensam i flera jävlar år!!
Det värsta var att ingen ens berättade för mig vad deras relation till henne var, utan jag stod bara ensam och förvivlad och mådde dåligt pga min haschpsykos som jag hade i 2 år innan jag fick mitt första jobb.!! Och tro fan att hon har skärpt sig och hon ser riktigt jävlar bra ut när jag ser henne på bilder på Facebook och skriver lite till henne igen för att få reda på information och som vanligt obekräftad kärlek och total hjärtesorg som resulterade i Schizofreni för mig!!
Jag vet inte vad jag ska göra hon verkar vara total idiot???
Tydligen var jag något jävlar testobarn som gjorde kaos med folk!!
Jag har bara massa minnen av en total våldtäcksuppväxt där min pappa och 2 andra våldtog och gav mig stryk varje dag under 3 års tid och sedan började jag lekis 2 år efter alla andra!
Efter att varit tappat barn och misshandlad.
Seriöst sen fick jag fetedissen av precis alla när jag skulle ta mig in i den social umgängeskretsen efter vi hade flyttat till Göteborg! Så jag fick ju såklart sinnesjukt jävlar frispel på att alla jävlades med mig helatiden! Inte en enda jävlar lugn stund fick jag!! Och hoppar på testosteronet med allt godis man kan tänka sig!! Jag var sinnesjuk och tycker att dem personerna jag gick på förtjänade det pga jag borde fått en plats i deras umgänge pga jag alltid tänkte outside the box, så visste jag att det fanna hjälpmedel för mina problem och mycket riktigt så fanns det!
Men idag är jag Schizofren och skriver med denna kvinna som är med en snutkille och har några barn till och med!! Bara pga jag aldrig fick fatta ett jävlar skit!!
Till och med min lärare blev psykiskt sjuk!!
Det värsta är liksom att man inte kan ha en relation till vanliga människor pga man är livrädd för att få stryk eller att bli våldtagen!!
Det som stör än idag är att jag fick i mig något jävlar gift piller som gjorde mig kognitivt handikappad!!
The list on shit goes on and on
Vad hade ni gjort??
Senast redigerad av Barbiecueformen 2018-01-29 kl. 01:02.
Citera
2018-01-29, 00:35
Medlem
Zer0Shits avatar
Släpp det. Gå vidare.
Citera
2018-01-29, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Släpp det. Gå vidare.
Jag vill ha ett bättre liv och jag vill inte ge upp ännu!
Citera
2018-01-29, 01:29
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbiecueformen
Jag vill ha ett bättre liv och jag vill inte ge upp ännu!
Ge upp med vad?
Citera
2018-01-29, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Ge upp med vad?

Vad tror du??
Citera
2018-01-29, 02:57
Medlem
trossniffarens avatar
Citat:
Hur kan du finna humor just nu???
Ser du inte att mitt liv är åt helvete??
Jag menar precis det jag skriver. rök en tjock så du somnar istället för att låta dessa tankar från ditt förflutna studsa runt som ett eko i din tankeloop som du har fastnat i
Schizofrenin kanske gör att du upplever tillvaron mer annorlunda jämfört med personer som inte har schizofreni eller hur?
Citera
2018-01-29, 03:11
Medlem
trossniffarens avatar
Citat:
Du anar inte!!
Har erfarenhet av att diskutera med schizofrena & maniska personer
Du ska börja med att skriva din story här istället
(FB) Psykisk hälsa
Citera
2018-01-29, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trossniffaren
Har erfarenhet av att diskutera med schizofrena & maniska personer
Du ska börja med att skriva din story här istället
(FB) Psykisk hälsa

Så det är psykisk hälsa att vilja publicera ett skitliv som borde varit bättre!!
Jag borde få något, tycker inte du det???
Sen säger du vem och jag säger 8==m=o ----*
Citera
2018-01-29, 03:25
Medlem
trossniffarens avatar
Citat:
Så det är psykisk hälsa att vilja publicera ett skitliv som borde varit bättre!!
Jag borde få något, tycker inte du det???
Sen säger du vem och jag säger 8==m=o ----*
Det du skrev tillsammans med din schizofreni anser jag är psykisk ohälsa & då kan du diskutera din ts där istället
Detta relations- och samlevnadsforum är fel plats för wall of text om händelser som borde pratas om - innan du söker en livspartner, ons eller kk
Friska upp dig, prata med någon, få rätt medicin, terapi & sånt för du måste må bättre innan du försöker igen
Citera
2018-01-29, 04:02
Medlem
Har du kontakt med psykiatrin?

Om inte så bör du kontakta dem omgående så att de kan ordna mediciner och terapi åt dig. Du verkar ha en del trauman som du inte har kommit över som du behöver prata med någon om, då de verkar påverka dig än idag.

Du säger att du är schizofren, och ditt sätt att skiva tyder på att något inte riktigt stämmer. Mediciner kan hjälpa mot detta.
Citera
2018-01-29, 08:14
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
I gymnasiet träffade jag en tjej som jag blev för kär i!!
Det började med att hon var lite på och villig och jag fick för mig att hon var någon slags slampa, men blev kär i henne som fan!!
Jag vågade dock inte visa mig med henne för jag var rädd om mitt rykte!!
(Tydligen hade hon ett jobbigt ex som hade förstört mitt liv i min barndom genom att säga att jag får hänga med dem om han får ta mig i röven, så ja gjorde det för han var ju såklart äldre än mig och jag var lite konstig som barn)
Jag blev piss traumtiserad av att hon sa att hon hade varit med honom och gick ner mig totalt och fick totalt cp ryck och gjorde bara misstag helatiden, medans min kärlek för henne bara växte så utvecklade jag min första psykos i samband med cannabisrökning!
Jag var så jävlar kär i henne att jag inte runkade på månader, självklart blev hon helt störd mot mig och jag trodde hon knullade hela klassen och hanrejjade mig en kväll trodde jag!!
Jag minns bara en konstig fylla där alla dissade mig sen efter det var jag akut ensam i flera jävlar år!!
Det värsta var att ingen ens berättade för mig vad deras relation till henne var, utan jag stod bara ensam och förvivlad och mådde dåligt pga min haschpsykos som jag hade i 2 år innan jag fick mitt första jobb.!! Och tro fan att hon har skärpt sig och hon ser riktigt jävlar bra ut när jag ser henne på bilder på Facebook och skriver lite till henne igen för att få reda på information och som vanligt obekräftad kärlek och total hjärtesorg som resulterade i Schizofreni för mig!!
Jag vet inte vad jag ska göra hon verkar vara total idiot???
Tydligen var jag något jävlar testobarn som gjorde kaos med folk!!
Jag har bara massa minnen av en total våldtäcksuppväxt där min pappa och 2 andra våldtog och gav mig stryk varje dag under 3 års tid och sedan började jag lekis 2 år efter alla andra!
Efter att varit tappat barn och misshandlad.
Seriöst sen fick jag fetedissen av precis alla när jag skulle ta mig in i den social umgängeskretsen efter vi hade flyttat till Göteborg! Så jag fick ju såklart sinnesjukt jävlar frispel på att alla jävlades med mig helatiden! Inte en enda jävlar lugn stund fick jag!! Och hoppar på testosteronet med allt godis man kan tänka sig!! Jag var sinnesjuk och tycker att dem personerna jag gick på förtjänade det pga jag borde fått en plats i deras umgänge pga jag alltid tänkte outside the box, så visste jag att det fanna hjälpmedel för mina problem och mycket riktigt så fanns det!
Men idag är jag Schizofren och skriver med denna kvinna som är med en snutkille och har några barn till och med!! Bara pga jag aldrig fick fatta ett jävlar skit!!
Till och med min lärare blev psykiskt sjuk!!
Det värsta är liksom att man inte kan ha en relation till vanliga människor pga man är livrädd för att få stryk eller att bli våldtagen!!
Det som stör än idag är att jag fick i mig något jävlar gift piller som gjorde mig kognitivt handikappad!!
The list on shit goes on and on
Vad hade ni gjort??

Du måste kontakta psykiatrin och låta dem få lösa detta. Det är bara där du kan få den hjälp du behöver. Lycka till!
Citera
2018-01-29, 09:16
Medlem
Birdogirls avatar
Du har fått va med om många hemska saker som du inte kunnat styra över själv. Som inte är ditt fel. Du behöver nog reda ut mycket av det som hände när du var liten och jag hoppas att du får hjälp med det. Givetvis blir det komplicerat med sociala spelregler och kärlek i livet senare om man inte fått med sig detta från början. Så ta steg nummer ett att söka hjälp för att få ordning på ditt mående. Och sen kan du ta steg nummer två, med kärlek och tjejer. Ta en sak i taget. Och kom ihåg att inget är ditt fel. Det blir bättre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in