Citat:
Ursprungligen postat av
greyhoundbus
Hon kan ju t ex promenerat runt och av nyfikenhet kollat in ubåten och där stött pp Madsen och småpratat om ubpten osv kanske då bytt nummee osv öppnar upp för många saker.
Ja, speciellt om dom googlade varandras namn, och hon fick upp citaten om M:s sexliv ifrån Djursings bok, och han fick upp hennes artiklar om S/M, fetischer och vampyrsex. Kunde verkligen öppna upp för måååånga saker!

Sådant som man inte berättar för sin pojkvän, så att han trodde att K och M ej haft kontakt på alla dessa månader behöver inte betyda något.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lulle333
Sticken i slidan var innan döden tyvärr.
Enligt den slutgiltiga obduktionsrapporten gick det inte att avgöra det, så jag vet inte varför Jeppe nu påstår något annat. För övrigt undrar jag hur djupa de där sticken var. Fanns det någon som helst möjlighet, att de inte var djupare än att ett brottsoffer som ev. var inne i S/M-världen skulle ha varit med på det? Någon som tyckte att knife-play kunde vara curiously sweet, t.ex.? Det finns ju folk till allt, menar jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trollet3
-”När vi dök så fick Kim fullständig panik. Jag försökte lugna henne, men hon blev bara mer och mer galen. Hon skrek, slet och drog i mig så jag blev flera gånger tvungen att rent av sparka bort henne för jag klarade inte att manövrera ubåten. Då gav hon sig på ...bla, bla och jag blev skräckslagen att ..bla bla skulle gå sönder och att vi skulle dö därnere. Jag hade dödsångest och jag tvingades kasta ner henne på golvet och försökte binda fast henne vid stegen. Då slet hon sig och gav sig skrikande och gapande på manöverpanelen, i panik att vi båda skulle dö fick jag tag i en kniv och hotade henne med. Det hjälpte inte och i tumultet som uppstod ramlade Kim på kniven och jag passade gråtande på att binda fast henne vid stegen. Under tiden som jag desperat försökte få ubåten på rätt köl, måste Kim ha sprattlat och fäktat, så hon trasslat in sig i repet på något vis, för när jag kom tillbaka var Kim död, hon hade lyckats få repet ihoptrasslat hårt kring halsen, stackaren. Jag gjorde förtvivlade återupplivningsförsök, men hennes liv stod inte att rädda, snyft, snyft, snyft. Detta är sanningen och ni måste tro mig. Jag har aldrig dödat något i hela mitt liv, jag klarar ju inte ens att plocka blommor. Sedan ver jag inte vad som hände, jag fick fullständig panik och minns ingenting förrän jag fick en galen idé att jag skulle sänka ubåten. Fina Kim dog där och jag skulle aldrig mer vilja sätta min fot där mer. Snyft, snyft, snyft.”
Något åt det här hållet kanske vi kan förvänta oss?
Citat:
Ursprungligen postat av
Trollet3
Nä det tror inte jag heller, men dödsorsaken.. ja, alltså vi får nog vara beredda på vad som helst. Angående de tidigare lögnerna har Det ju också haft lång tid på sig att fundera över. Kanske något i stil med ”Jag var så fruktansvärt mentalt utmattad, det måste ni ju förstå efter den förfärliga natten. Hade inte sovit på flera veckor, kunde inte få bort den hemska bilden av Kim, när jag upptäckte henne hängande död i repet vid stegen. Snyft, snyft, ulk. Det bar helt enkelt lättare för mig att dra till det med luckan än att behöva återuppleva det fasansfulla som skedde en gång till. Snyft, snyft.”
Faktum är att M skulle kunna använda båda dina texter här rakt av. Hoppas att Betina googlar för fullt!
Citat:
Ursprungligen postat av
kugutt
Jo, dödsorsaken är lite klurig.Jag leste en gång om et gangstermord i USA, där sköt dom offret i huvudet med tre olika vapen då åklagaren måste bevisa vilken kula som dödade offret, inte lett.
Men tenk vilken uppståndelse det skulle bli om Madsen BLEV frikend. Då skulle det bli hett i Köpenhamn. Då skulle nog Madsen komma at behöva sin varmluftsballong.

I så fall tror jag att han kommer att flytta till Sydamerika. Han har ju berättat i sin blogg att han fått erbjudanden av skumma regeringar och karteller i Sydamerika, som ville ha hjälp med konstruktion av ubåtar och raketer. M skrev då, att det som höll honom tillbaka inte var det omoraliska, utan att han hade ett så bra liv som han hade, på sin Refshaleö. Men om det livet ändå inte går att gå tillbaka till, så... I Sydamerika lär de heller inte bry sig om vilka rykten som går om honom, de har erbjudit en fristad åt värre förbrytare än så.